• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af
    .

    [ bericht aangepast op 6 maart 2018 - 21:32 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Effy_Stonem schreef:
    (...)
    Ja maar imao, wat als je geen van allen wilt laten winnen? Als je dan wel stemt snap ik best dat je enorm bang bent dat je grote spijt gaat krijgen van je stem. Daarbij sommige mensen interesseren zich er ook gewoon niet in en terecht dat ze dan niet gaan stemmen, want dan krijg je juist dat ze stemmen op wie het hardste schreeuwt of wie ze het knaptste vinden of zoiets (‘:


    ja, ik snap die gedachtegang wel, en sure volgend jaar zijn het hier in belgië weer verkiezingen en sure ik heb geen idee voor welke partij ik moet stemmen want ik heb ook niet het gevoel dat ook maar iemand mijn kijk op de wereld vertegenwoordigd, maar als ik kan voorkomen dat een Vlaams Blok of bij god zelfs die naar mijn zin veel te conservatieve vleugel van de N-VA aan de macht komt, dan ja, fak ja, dan ga ik stemmen op iemand met wie ik het ook niet eens ben, maar tenminste meer eens dan met hén.
    naar mn nederige opinie is wat je eigenlijk zegt als je niet gaat stemmen dat het je niet kan schelen wie aan de macht komt. zelfs al moet je kiezen voor the lesser of two evils, ga dan verdomme voor die lesser one, want anders help je de ander alleen maar


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Being sexually confused about one of your male friends in a dress, as a bisexual, is a whole 'nother level of fucked up.


    kindness is never a burden.

    Klaar schreef:
    (...)

    ja, ik snap die gedachtegang wel, en sure volgend jaar zijn het hier in belgië weer verkiezingen en sure ik heb geen idee voor welke partij ik moet stemmen want ik heb ook niet het gevoel dat ook maar iemand mijn kijk op de wereld vertegenwoordigd, maar als ik kan voorkomen dat een Vlaams Blok of bij god zelfs die naar mijn zin veel te conservatieve vleugel van de N-VA aan de macht komt, dan ja, fak ja, dan ga ik stemmen op iemand met wie ik het ook niet eens ben, maar tenminste meer eens dan met hén.
    naar mn nederige opinie is wat je eigenlijk zegt als je niet gaat stemmen dat het je niet kan schelen wie aan de macht komt. zelfs al moet je kiezen voor the lesser of two evils, ga dan verdomme voor die lesser one, want anders help je de ander alleen maar

    Ja maar lieverd, je kunt anderen er niet op aankijken/voor uit schelden dat zij misschien neutraal tegen beide partijen aankijken. Dat ze ze allemaal okay vinden en dat het ze daarom geen zak uitmaakt of dat er beide even veel voor- en tegens zijn. Of dat het ze geen fuck boeit.
    Ik ben het met je eens, het is beter als iedereen stemt, maar ik snap ook zeker wel waarok je het niet zou doen en sterker nog, ik vind dat je er best respect voor op mag eisen.


    i wanna die with you once or twice.

    Effy_Stonem schreef:
    (...)
    Ja maar lieverd, je kunt anderen er niet op aankijken/voor uit schelden dat zij misschien neutraal tegen beide partijen aankijken. Dat ze ze allemaal okay vinden en dat het ze daarom geen zak uitmaakt of dat er beide even veel voor- en tegens zijn. Of dat het ze geen fuck boeit.
    Ik ben het met je eens, het is beter als iedereen stemt, maar ik snap ook zeker wel waarok je het niet zou doen en sterker nog, ik vind dat je er best respect voor op mag eisen.


    Ik heb het ook niet over die mensen. Ik heb het over het soort mensen dat duidelijk naar een bepaalde kant neigt, let's say dat je kunt stemmen voor partij A en partij Z en jij voelt je kinda D en dat je dan gaat zeggen dat je niet stemt omdat geen van de twee partijen bij je aansluiten. Like, idk, maar je gaat letterlijk niemand vinden die het op alles met je eens is. Dat is waarom je voor partijen stemt, niet voor Piet van naast de slager. Omdat ze grofweg, op een zekere hoogte, de mening van vele mensen vertegenwoordigen.
    Ik snap ook best waarom mensen dat doen, ik begreep het helemaal. Ik vind het gewoon een uitermate domme keuze.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Full offence @bestfriend but you're shit at being friends with girls.


    kindness is never a burden.

    on another note, though, i'm bloody fucking pissed off and i'm bloody fucking angry so y'all probably shouldn't be listening to me


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Lol yeh bye.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    zitten ze nou echt tzat vroeger vis in de leie te karaokeën?
    wth


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    I wish I had the guts to tell you, but it's too weird. fuck

    [ bericht aangepast op 7 maart 2018 - 0:38 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ayyy dit ding waar ik nog steeds niet echt regelmatig schrijf maar wel in plotselinge opwellingen heel makkelijk meteen meer dan duizend woorden produceer soms? Dat is een ding dat eigenlijk best mag blijven plakken, want het kan me niet echt schelen hoe, ik SCHRIJF. Ik schrijf ECHTE WOORDEN en het VOELT ZO GOED


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben echt geen ochtendmens. What a torture.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Het is 06:40 en ik heb nog geen oog dicht gedaan // fuck this shit.


    mijn lichaam 's nachts: can't sleep, won't sleep
    mij lichaam vijf minuten voor de wekker: zzzzzzzz....


    Rest in Peace, Son of Gondor

    De medicijnenmeneer komt iedere keer weer vroeger dan de vorige. Nogal kut dit, vooral omdat ik t dichtst bij de deur slaap en dus open moet doen. -.-'


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dit is zo vermoeiend.


    26 - 02 - '16