• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af
    .

    [ bericht aangepast op 6 maart 2018 - 21:32 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Broken down and tired of living life on a merry-go-round.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik ben zo hyped voor deze cosplay aaaa ik ga het morgen echt meteen testen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb m’n bf al zo lang niet gezien en heb hem nu nodig als steun. :’) Maar weeral komt het niet uit. :c


    Ik wil een tuin vol egels

    ik heb momenteel een gluhwein verslaving XD
    Lang leven kastopruimen met drie flessen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ugh cuteness overload, I can't

    are you kidding me, leah??? are YOU KIDDING ME???
    ik haat taalfouten van mezelf en AL HELEMAAL ALS IK HET NIET MEER AAN KAN PASSEN
    fcs girl wth


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dus omdat ik nog bij mijn ouders woon en zíj een hondenkennel hebben, is de kans voor mij om aan een baan te komen als kynologisch instructeur nihiel. Lekker dan. Ik baal verschrikkelijk. Ook omdat ik de kennel áltijd moet verdedigen. Dat we helemaal geen malafide hondenkennel zijn en dat het wel degelijk normaal kan. Maar genoeg mensen die dat niet wíllen geloven. Ugh,dit was pas eerste dag van de cursus. :/
    En t was ook nog es een zeer lange dag, had last van tics en heb nu verrekte nek- en hoofdpijn. I want hugs. Ik voel me echt als shit. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    matty ga eens studeren


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dit is gewoon mijn dag niet. Ik kruip zo in bed en kom er niet meer uit.


    •

    Ok, i feel so ugly, but today someone said: ‘Hey ya don't wear make-up, do ya? How old are you?’
    ‘Fourteen.’
    ‘Ya have the face of a model.’

    and home i told the story and my sister said ‘yeh true’
    but the most stupid thing is that i really hate it, ‘cause i feel so damn ugly and ugh


    i wanna die with you once or twice.

    Ugh. Zie zo op tegen morgen. Ik bedoel revalidatie zou ik beter van moeten worden maar dit is de derde week en het voelt echt alsof ik ieder moment dood kan omvallen. Ze pushen en pushen en pushen. Mijn schema is zo ingedeeld dat er geen mogelijkheid is tot gewoon een leven leiden, ze hebben geen idee hoe veel energie het kost om 2x op een dag helemaal daar naar toe te komen. Ik voel me zo onbegrepen en ze pushen me te hard. Ik trek dit niet nog 10 weken. Ze maken me kapot, niet beter zoals de bedoeling was.


    The truth is out there.




    •

    Meh het duurt ruim twee en een halve maand voor ik mijn eerste salaris krijg. Ik haat deze geld struggles. Nog twee en een halve maand en dan kan ik weer ademen.


    At the end we're all cursed

    I love how you like don't even give a fuck. Whelp why do I even bother. No one gives a fuck.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    My mom is a fucking angel.


    — Inner peace, it's hard to find. —