• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af
    .

    [ bericht aangepast op 6 maart 2018 - 21:32 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    SUNYAC champions baby!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ahh vrijdag krijg ik eindelijk een nieuwe mobiel. Dat werd ook wel tijd na 3,5 jaar poeh.
    Eindelijk een betere camera hehe.

    Uuugh, ik wil niet uit bed. Veelste vroeg. 😭


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik word zó gek van mijn broertje, halleluja


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Zij heeft er drie. Ik heb er nul.
    Geen idee hoe dit “gelijkheid” voor je is but okay.


    •

    Pfff ik word hier echt zo moe van he


    The truth is out there.

    Ik heb zó geen zin in vandaag. Ik ben al niet blij met de manier hoe ik er uit zie, dus dit wordt niets.


    •

    Ik kan nog steeds niet geloven dat gisteren zo geweldig ging


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    To the bottle in my basket, will it answer if I ask it: Doing right or am I doing time?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    nu snap ik waarom ik dat boek op zolder heb gesmeten, jak
    hoe meer ik dat script van the cursed child in m'n rek zie staan, hoe meer ik boos wordt dat rowling dat geschreven heeft
    like, come on, puur op schrijftechniek is het natuurlijk goed geschreven, maar de inhoud is nou toch echt niet meer dan een veredelde fanfic
    UGH

    [ bericht aangepast op 4 maart 2018 - 12:50 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik: nu ik geen motivatie meer heb om star wars fanfic te schrijven kan ik mijn tijd nuttiger besteden
    youtube: kijk deze video van een livestream die al lang afgelopen is en meer dan een uur duurt
    Ik: sign me tf up!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    kind of hypocritical if you ask me but o o f.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    STOP BOTHERING ME! Ik heb duidelijk aangegeven dat ik hier geen behoefte aan heb en het feit dat ik in het begin vriendelijk was, was gewoon omdat ik normaliter vriendelijk doe tegen mensen. NIKS MEER. Dat is geen groen licht om je te gedragen als een stalker achtig persoon en binnen vijf seconde de zielige puppy uit te gaan hangen. Like zelfs ik doe dat niet als ik weken lang vet gezellig met iemand klets en hij spontaan opeens niks meer zegt. Dan laat ik hem toch ook gewoon met rust? En dat was weken lang. Ik heb in dit geval zero interesse in je getoond en was enkel beleefd. Dus waarom laat je mij niet met rust? Moet ik nu serieus weer de boeman gaan uithangen en mensen gaan blokken? D:


    At the end we're all cursed

    Ugh idk

    [ bericht aangepast op 4 maart 2018 - 14:49 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Dat hele grote vreugdemomentje als je bij een spelletje een level haalt die je al minstens tien keer hebt proberen te halen dat heb ik nu.


    Physics is awesome