• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af
    .

    [ bericht aangepast op 6 maart 2018 - 21:32 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Gahhh. Dit irriteert me echt mateloos. Why am I like this.


    The truth is out there.

    Hmm ik wil aan de ene kant graag nog uitgaan (want ja, ballenbad!!), maar ik ben zo moe en lui pffft. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb stress en excitement tegelijk. Stress omdat ik het gevoel heb dat ik nog 10.000 dingen moet doen voor die cosplay (terwijl ik volgens cosplanner al op 41%). En ik heb echt het gevoel dat iedereen mijn cosplay gaat bashen omdat er al een officieel NL persoontje voor is en ik misschien slechter eruit ga zien dan zij en BWAH gawd help my nerves. Excitement omdat ik godsallejezus (excuses christelijke persoontjes) ZO. FRIGGIN. VEEL. ZIN. HEB. IN. DCC.
    Kan ik niet gewoon alle stress overslaan en dan maar gewoon direct bij DCC zijn en fun hebben?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ava: Zegt dat ze super coole thrillers en horror dingen gaat schrijven, en wat schrijft ze uiteindelijk? Een Disney Descendants fanfiction met haar slechtst schrijvende schoolvriendin. Oeps.


    obsessive rage

    Dit is de meest rare situatie? Ik kende haar nauwelijks en toch krijg ik al het hele weekend niet uit mijn hoofd dat ze dood is, fuck


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Brein: oververmoeid door alles wat gaande is + sensorische prikkel overload.
    Brein: laten we niet gaan slapen.

    Y AM I LIKE THIS?!


    Goeie god laat deze dag snel voorbij vliegen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    This confirms that I'm just a shitty person.


    This ain't no place for no better man.

    En toen was je aangekleed en wel en dan besef je je dat het vandaag dinsdag is en je dus vrij bent.
    Dat word dus nog even verder slapen...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    You only give a shit when she has it rough.

    // This is making me paranoid. Stop being paranoid, brain.


    kindness is never a burden.

    Wil terug slapen =.=


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik wil m'n bed niet uit, want ik lig hier wel lekker met m'n kat.


    Stenenlikker

    Ugh irritant.

    The game, people. The game.


    The truth is out there.

    Bedankt om tegen me te liegen al die jaren, maar leugens komen altijd uit. Jammergenoeg dat dit uitkomt op mijn achttiende verjaardag. Geweldig gewoon. Ik hoop dat je leugens je gelukkiger maken. Bedankt om mijn dag helemaal te verpesten.


    she believed she could & so she did

    Oke this is how we're going to play it? Fine by me. Niet alsof ik niet op de hoogte was van mn eigen thoughts en feelings. Lel. K daaan. Blijf maar stalken maar u aint gonna stalk your way back to a friendship.


    The truth is out there.