• Dus, ik was met m’n grote vriend Ads aan het praten en hij gebruikte het woord ‘sip’. And now I can’t get over hoe cute dat woord is. Ik was helemaal vergeten dat het bestond, maar het is zo schattig en lief. Dat moet ik meer gaan gebruiken.

    Hebben jullie nog woorden die jullie eigenlijk vaker willen gebruiken?

    [ bericht aangepast op 1 maart 2018 - 21:35 ]

    Sip is een lief woord

    87.5% (21 stemmen)
     
    Ja, duhh.

    12.5% (3 stemmen)
     
    Ga weg, woorden kunnen niet lief zijn.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Evolve schreef:
    (...)

    Sip als in verdrietig/ sad. Doekje kan ik nooit meer horen zonder aan mijn economieleraar te denken die meneer Doek heette. Verschrikkelijk. Ik moet er wel altijd heel hard om lachen tho.


    Dat is een geweldige vergelijking!
    Ik noem mensen na een domme actie vaak 'Slimbo'. En ik als ik iets wil uitleggen zijn bij mij alles dingen. Ik noem mensen dan ook dingen. Daardoor had ik per ongeluk mijn leraar Duits (en teamleider, rip) ook een ding genoemd. Dat vond hij niet zo leuk (cat)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Mijn buurman heette Sip, jaja


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Courferre schreef:
    Ik heb het niet meteen bij 'sip', maar ik vind zelf 'kei' voor dingen, zoals keileuk of keigezellig, schattig (en grappig).

    Ha, dan lig jij in een deuk in het midden van Noord-Brabant, lawl. Ik ben noord-oost Brabant en hier valt het nog mee, maar daar smijten ze je ermee om de oren 😂

    Idunno, sinds ik uit Engeland terug ben gekomen, merk ik wel dat ik zo'n irritante Nederlander ben die half Nederlands, half Engels praat. Waardoor je dit soort zinnen krijgt. "Omg, that's amazing, wat ontzettend leuk!"
    Ik probeer mezelf weer fatsoenlijk Nederlands laten praten, maar soms kom ik gewoon niet meer uit mijn woorden. Ik stotter ook steeds meer, niet normaal. Maar mijn stopwoordje voor rare snuiters is "pipo".


    Deep inside, I've never felt alive

    Jokken en jokkebrok vind ik heel grappig heheheh


    26 - 02 - '16

    Dropout schreef:
    (...)
    Ha, dan lig jij in een deuk in het midden van Noord-Brabant, lawl. Ik ben noord-oost Brabant en hier valt het nog mee, maar daar smijten ze je ermee om de oren 😂

    Idunno, sinds ik uit Engeland terug ben gekomen, merk ik wel dat ik zo'n irritante Nederlander ben die half Nederlands, half Engels praat. Waardoor je dit soort zinnen krijgt. "Omg, that's amazing, wat ontzettend leuk!"
    Ik probeer mezelf weer fatsoenlijk Nederlands laten praten, maar soms kom ik gewoon niet meer uit mijn woorden. Ik stotter ook steeds meer, niet normaal. Maar mijn stopwoordje voor rare snuiters is "pipo".


    Ik ben regelmatig in Brabant, maar ga weinig met andere Nederlanders om (Engelstalige studie. Daar wordt je ook half Nederlands half Engels van taaltechnisch) dus dat valt nog mee. Al ken ik mensen die het gebruiken en dan moet jk in mezelf soms wel lachen ja (':


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ahaha. Ik heb ook een vriend die dat woord veel gebruikt.


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.