• Dag lieve Q-ers!

    2018 staat voor de deur en voor velen is dit het moment om terug te blikken naar het afgelopen jaar. Maar het is ook belangrijk om vooruit te kijken! Hoe ga je er voor zorgen dat het komende jaar aangenaam gaat worden? Je kunt jezelf op veel verschillende vlakken verbeteren, anderen helpen, iets nieuws oppakken. Ik heb zelf besloten om wat vrijgeviger te zijn (op verschillende vlakken), en aangezien Q veel voor me betekent, wilde ik hier ook iets organiseren.

    Iedereen kan in dit topic iedere week kans maken op 9 credits!
    (Wat je met die credits doet, mag je helemaal zelf weten!)

    Elke zondagavond* wordt er een winnaar gekozen die meteen de 9 credits toegestuurd zal krijgen. Meedoen kan tot iedere zondag 18:00! Het enige wat je moet doen, is achterlaten in het topic wat je die week zoal gedaan hebt op Q. Heb je aan je verhaal geschreven? Lekker gekletst met mensen in de gastenboeken? Of heb je een nieuwe creatie aangemaakt? Let us know en je doet automatisch mee voor de trekking! De trekking? Ja! Ik ga niet zelf kiezen wie de 9 credits gaat krijgen, dat doen een randomizer voor me. Het is namelijk geen wedstrijd wie er het meeste heeft gedaan, maar vooral dát je wat hebt gedaan en het hier komt delen. Samen houden we Q gezellig en draaiende! (Ik let er alleen wel een beetje op dat het niet telkens dezelfde is die wint.)

    Op die manier zie je ook eens wat anderen doen. Normaal weet je niet zo goed wat de rest nou uitspookt en op deze manier kun je nog wel eens leuke dingen te weten komen over een ander. Bovendien kun je op die manier ook zelf op ideeën gebracht worden en geïnspireerd raken.
    * Kan misschien een keer afwijken door tijdtekort o.i.d.

    • Deze actie loopt van 1 januari t/m 31 december 2018. •
    Voel je welkom om hier ook te kletsen met elkaar!

    [ bericht aangepast op 28 mei 2018 - 11:17 ]

    Ik heb heerlijk ge(O)RPGt and I luf it.


    Ik heb voornamelijk nieuwe rollen in elkaar geflanst voor (O)RPG's.
    En natuurlijk ook gezellig geklets, hihi ^^


    I have seen my own sun darkened

    Ik heb zowat quizlet herontdekt haha ^^ Kreeg ineens een mailtje en wist zelfs niet meer dat het bestond... Zo vreemd om hier terug op te zitten, maar wel echt leuk!!


    If you want to be strong, learn how to fight alone...

    AzzyKiller schreef:
    Ik heb zowat quizlet herontdekt haha ^^ Kreeg ineens een mailtje en wist zelfs niet meer dat het bestond... Zo vreemd om hier terug op te zitten, maar wel echt leuk!!


    Gezellig! Welkom terug ^^


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    AzzyKiller schreef:
    Ik heb zowat quizlet herontdekt haha ^^ Kreeg ineens een mailtje en wist zelfs niet meer dat het bestond... Zo vreemd om hier terug op te zitten, maar wel echt leuk!!

    Wat leuk!! Welkom terug dan. ^^

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Gezellig! Welkom terug ^^


    TaeTae schreef:
    (...)
    Wat leuk!! Welkom terug dan. ^^



    Dankje!! ^^


    If you want to be strong, learn how to fight alone...

    PBtjes gestuurd naar mijn liefje hier op Q
    en een deeltje getypt en online gezet ^^
    verder een beetje rondgehangen hier


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ik heb wat rondgehangen in oude stories die al afgelopen zijn, in het LJH-topic gereageerd en een paar quizzes bekeken (:


    all because i liked a girl

    Ik ga eerst even bbqen, daarna ga ik hier mee bezig. ^^
    (Tot die tijd mag je van mij nog best reageren trouwens)

    *O* De winnaar van week 15; Brendon! *O*
    De 9 credits komen meteen jouw kant op!


    Iedereen bedankt voor alle fijne reacties!
    En vanaf dit moment begint de "verkiezing" weer opnieuw!

    Gefeliciteerd Brendon!

    @Taetae, was je bbq lekker? ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Nou zeg! Wat ontzettend tof! Heel erg bedankt! ^^


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Necessity schreef:
    Gefeliciteerd Brendon!

    @Taetae, was je bbq lekker? ^^

    Jazeker :Y) Het werd wel opeens een stukje frisser buiten - maar dat gebeurt altijd als wij de bbq tevoorschijn halen hier :'D

    Brendon schreef:
    Nou zeg! Wat ontzettend tof! Heel erg bedankt! ^^

    You're welcome. ^^

    Ik heb vandaag een supercoole pennenbak gemaakt van een schoenendoos :9~ Heb hem bekleed met stof die ik van mijn schoonmoe heb gediefd \O/ Nee, grapje, ik heb wel even gevraagd of ik het mocht 'lenen'. :9~


    oi, suzy