• Dag lieve Q-ers!

    2018 staat voor de deur en voor velen is dit het moment om terug te blikken naar het afgelopen jaar. Maar het is ook belangrijk om vooruit te kijken! Hoe ga je er voor zorgen dat het komende jaar aangenaam gaat worden? Je kunt jezelf op veel verschillende vlakken verbeteren, anderen helpen, iets nieuws oppakken. Ik heb zelf besloten om wat vrijgeviger te zijn (op verschillende vlakken), en aangezien Q veel voor me betekent, wilde ik hier ook iets organiseren.

    Iedereen kan in dit topic iedere week kans maken op 9 credits!
    (Wat je met die credits doet, mag je helemaal zelf weten!)

    Elke zondagavond* wordt er een winnaar gekozen die meteen de 9 credits toegestuurd zal krijgen. Meedoen kan tot iedere zondag 18:00! Het enige wat je moet doen, is achterlaten in het topic wat je die week zoal gedaan hebt op Q. Heb je aan je verhaal geschreven? Lekker gekletst met mensen in de gastenboeken? Of heb je een nieuwe creatie aangemaakt? Let us know en je doet automatisch mee voor de trekking! De trekking? Ja! Ik ga niet zelf kiezen wie de 9 credits gaat krijgen, dat doen een randomizer voor me. Het is namelijk geen wedstrijd wie er het meeste heeft gedaan, maar vooral dát je wat hebt gedaan en het hier komt delen. Samen houden we Q gezellig en draaiende! (Ik let er alleen wel een beetje op dat het niet telkens dezelfde is die wint.)

    Op die manier zie je ook eens wat anderen doen. Normaal weet je niet zo goed wat de rest nou uitspookt en op deze manier kun je nog wel eens leuke dingen te weten komen over een ander. Bovendien kun je op die manier ook zelf op ideeën gebracht worden en geïnspireerd raken.
    * Kan misschien een keer afwijken door tijdtekort o.i.d.

    • Deze actie loopt van 1 januari t/m 31 december 2018. •
    Voel je welkom om hier ook te kletsen met elkaar!

    [ bericht aangepast op 28 mei 2018 - 11:17 ]

    Jaaaa, Camebridge was zeker leuk!

    En tot nu toe heb ik veel gereageerd in het Harry Potter-app topic :$
    Verder weer eens gepost in de rpg en ik probeer nu een beetje te schrijven... maar de app is te leuk... dus ja.... fuck het schrijven dan maar eventjes


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Mooi!

    Ik heb voor het eerst in mijn leven ongeveer een topic geopend :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik wilde veel schrijven deze week. But nope. :')

    TaeTae schreef:
    Ik wilde veel schrijven deze week. But nope. :')


    Ja, herkenbaar dit.
    Ik heb vakantie nu, dus ga het nog een keer proberen..


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik heb niet veel gedaan alleen wat lijstjes gelzen


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Ik ging iedereen supporteren om op koningsdag een oranje pf te nemen. Maar niemand deed mee.
    En topicjes bezoeken. Zo weer eentje openen, totaal nutteloos maar onder het mom van ‘meer activiteit op het forum’.
    Verder eigenlijk een weekje lekker niets. Ook eens lekker.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik heb een taart gebakken voor mijn jarige vader, heel veel gelezen, ruzie gemaakt met vriendinnen en het volgens mij weer goed gemaakt, gegeten, meer gelezen en eten laten verbranden. c:


    She wears a crown built from her spine and modesty. With sparkling Jewels to represent her each and every quality.

    Ik heb vooral op 't forum gezeten, maar verder niet zoveel, helaas.


    -

    *O* De winnaar van week 17; aarsvogel! *O*
    De 9 credits komen meteen jouw kant op!


    Iedereen bedankt voor alle fijne reacties!
    En vanaf dit moment begint de "verkiezing" weer opnieuw!

    Dit topic sterft een klein beetje uit, help haha.

    Aaah, wat tof! Dankjewel!

    En inderdaad, het wordt langzaam stiller hier. Volgens mij komt dat een beetje doordat de winnaars hier niet meer blijven bijkletsen maar denken ‘het is niet de bedoeling dat ik vaker mee doe dus doei’.
    In idergeval, ik vind de opzet sowieso wel leuk (-en ontiegelijk lief, want hier moet echt veel geld in opgegaan zeg, pffff-), gewoon om te zien wat iedereen doet. Ik blijf hier gezellig bij, hoef je me niet meer meet te tellen hoor. Just for fun.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Aaah, wat tof! Dankjewel!

    En inderdaad, het wordt langzaam stiller hier. Volgens mij komt dat een beetje doordat de winnaars hier niet meer blijven bijkletsen maar denken ‘het is niet de bedoeling dat ik vaker mee doe dus doei’.
    In idergeval, ik vind de opzet sowieso wel leuk (-en ontiegelijk lief, want hier moet echt veel geld in opgegaan zeg, pffff-), gewoon om te zien wat iedereen doet. Ik blijf hier gezellig bij, hoef je me niet meer meet te tellen hoor. Just for fun.

    Ah wat lief, dankjewel! <3
    Nou ja, je kan prima dubbel winnen. Ik ben uiteindelijk niet degene die de winnaar kiest, dat doet dat randomizer-ding voor me. ^^

    aarsvogel schreef:
    Aaah, wat tof! Dankjewel!

    En inderdaad, het wordt langzaam stiller hier. Volgens mij komt dat een beetje doordat de winnaars hier niet meer blijven bijkletsen maar denken ‘het is niet de bedoeling dat ik vaker mee doe dus doei’.
    In idergeval, ik vind de opzet sowieso wel leuk (-en ontiegelijk lief, want hier moet echt veel geld in opgegaan zeg, pffff-), gewoon om te zien wat iedereen doet. Ik blijf hier gezellig bij, hoef je me niet meer meet te tellen hoor. Just for fun.


    Gefeliciteerd, vogeltje ^^
    :p


    She wears a crown built from her spine and modesty. With sparkling Jewels to represent her each and every quality.

    Om er wat meer leven in te brengen, heb ik mijn story gisteren geüpdatet en probeer ik zoveel mogelijk in het forum te posten (:


    We were the forever that didn't last

    TaeTae schreef:
    (...)
    Ah wat lief, dankjewel! <3
    Nou ja, je kan prima dubbel winnen. Ik ben uiteindelijk niet degene die de winnaar kiest, dat doet dat randomizer-ding voor me. ^^


    Haha, ja dat weet ik. Ik bedoel meer dat niet steeds de zelfde user er mee aan de haal gaat (:
    Ik ga zo lekker schrijven, ten minste, ga het proberen.
    En ik heb gister avond een cover gemaakt voor iemand, en ben er eerlijk gezicht aardig tevreden mee ^.^


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.