• Dag lieve Q-ers!

    2018 staat voor de deur en voor velen is dit het moment om terug te blikken naar het afgelopen jaar. Maar het is ook belangrijk om vooruit te kijken! Hoe ga je er voor zorgen dat het komende jaar aangenaam gaat worden? Je kunt jezelf op veel verschillende vlakken verbeteren, anderen helpen, iets nieuws oppakken. Ik heb zelf besloten om wat vrijgeviger te zijn (op verschillende vlakken), en aangezien Q veel voor me betekent, wilde ik hier ook iets organiseren.

    Iedereen kan in dit topic iedere week kans maken op 9 credits!
    (Wat je met die credits doet, mag je helemaal zelf weten!)

    Elke zondagavond* wordt er een winnaar gekozen die meteen de 9 credits toegestuurd zal krijgen. Meedoen kan tot iedere zondag 18:00! Het enige wat je moet doen, is achterlaten in het topic wat je die week zoal gedaan hebt op Q. Heb je aan je verhaal geschreven? Lekker gekletst met mensen in de gastenboeken? Of heb je een nieuwe creatie aangemaakt? Let us know en je doet automatisch mee voor de trekking! De trekking? Ja! Ik ga niet zelf kiezen wie de 9 credits gaat krijgen, dat doen een randomizer voor me. Het is namelijk geen wedstrijd wie er het meeste heeft gedaan, maar vooral dát je wat hebt gedaan en het hier komt delen. Samen houden we Q gezellig en draaiende! (Ik let er alleen wel een beetje op dat het niet telkens dezelfde is die wint.)

    Op die manier zie je ook eens wat anderen doen. Normaal weet je niet zo goed wat de rest nou uitspookt en op deze manier kun je nog wel eens leuke dingen te weten komen over een ander. Bovendien kun je op die manier ook zelf op ideeën gebracht worden en geïnspireerd raken.
    * Kan misschien een keer afwijken door tijdtekort o.i.d.

    • Deze actie loopt van 1 januari t/m 31 december 2018. •
    Voel je welkom om hier ook te kletsen met elkaar!

    [ bericht aangepast op 28 mei 2018 - 11:17 ]

    En..... weer een hoofdstukje erbij van Vlinder (typing)
    # ik trots op mezelf ^^


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ich habe ein gedicht geschreven !


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Lekker bezig mensen! :Y)
    Ik moet nodig schrijven aan mijn SOTY dus dat ga ik nu proberen. (cat)

    Ik heb nog maar eens een lijstje gemaakt, en ik probeer een beetje actief te zijn op het forum :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Vanwege ziekte heb ik deze week helaas niet erg veel op Q. kunnen doen, máár Q. heeft wel heel veel voor mij gedaan want een grote groep mensen heeft me echt door deze week gesleept en daar ben ik ze zo, zo dankbaar voor. ♥️


    yeaahhhh, net mijn profiel gepimpt :Y)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ik heb deze week het beste idee voor een fanfic ooit!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik ben 7 jaar geleden al hier gekomen, toen heb ik enkele verhalen geschreven. Maar ik heb echt te lang niets met dit account gedaan!
    Ik heb nu een nieuw verhaal (de oude heb ik verwijderd, waren niet meer mijn schrijfstijl hahah). Ik heb flink wat hoofdstukken geschreven, maar nog niet allemaal al geactiveerd. Ik vind het wel lastig om het verhaal een beetje te promoten zodat mensen het echt gaan lezen!


    Talent is worthless unless exercised

    Zoaps elke week heb ik veel orpg gedaan sinds pange tijd weer wat geschreven en veel op t forum en de dlchat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mijn missie is compleet !!
    Q profiel aangepast, Q username aangepast, en voel me er super trots op :D


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    *O* De winnaar van week 10; Kamerling! *O*
    De 9 credits komen meteen jouw kant op!


    Iedereen bedankt voor alle fijne reacties!
    En vanaf dit moment begint de "verkiezing" weer opnieuw!

    TaeTae schreef:

    *O* De winnaar van week 10; Kamerling! *O*
    De 9 credits komen meteen jouw kant op!


    Iedereen bedankt voor alle fijne reacties!
    En vanaf dit moment begint de "verkiezing" weer opnieuw!




    Saaay Whaaaat?!



    Ik ben zoooo blij!!!!!!!


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Gefeliciteerd Kamerling :D


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Gefeliciteerd!

    Ik ben met rpg-rollen bezig geweest ^^ nu de posts nog :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Kamerling schreef:
    (...)


    Saaay Whaaaat?!



    Ik ben zoooo blij!!!!!!!

    Wat leuk dat je zo blij bent haha! Veel plezier ermee. ^^