• Dag lieve Q-ers!

    2018 staat voor de deur en voor velen is dit het moment om terug te blikken naar het afgelopen jaar. Maar het is ook belangrijk om vooruit te kijken! Hoe ga je er voor zorgen dat het komende jaar aangenaam gaat worden? Je kunt jezelf op veel verschillende vlakken verbeteren, anderen helpen, iets nieuws oppakken. Ik heb zelf besloten om wat vrijgeviger te zijn (op verschillende vlakken), en aangezien Q veel voor me betekent, wilde ik hier ook iets organiseren.

    Iedereen kan in dit topic iedere week kans maken op 9 credits!
    (Wat je met die credits doet, mag je helemaal zelf weten!)

    Elke zondagavond* wordt er een winnaar gekozen die meteen de 9 credits toegestuurd zal krijgen. Meedoen kan tot iedere zondag 18:00! Het enige wat je moet doen, is achterlaten in het topic wat je die week zoal gedaan hebt op Q. Heb je aan je verhaal geschreven? Lekker gekletst met mensen in de gastenboeken? Of heb je een nieuwe creatie aangemaakt? Let us know en je doet automatisch mee voor de trekking! De trekking? Ja! Ik ga niet zelf kiezen wie de 9 credits gaat krijgen, dat doen een randomizer voor me. Het is namelijk geen wedstrijd wie er het meeste heeft gedaan, maar vooral dát je wat hebt gedaan en het hier komt delen. Samen houden we Q gezellig en draaiende! (Ik let er alleen wel een beetje op dat het niet telkens dezelfde is die wint.)

    Op die manier zie je ook eens wat anderen doen. Normaal weet je niet zo goed wat de rest nou uitspookt en op deze manier kun je nog wel eens leuke dingen te weten komen over een ander. Bovendien kun je op die manier ook zelf op ideeën gebracht worden en geïnspireerd raken.
    * Kan misschien een keer afwijken door tijdtekort o.i.d.

    • Deze actie loopt van 1 januari t/m 31 december 2018. •
    Voel je welkom om hier ook te kletsen met elkaar!

    [ bericht aangepast op 28 mei 2018 - 11:17 ]

    Ik ben deze week flink ziek geweest en ben momenteel herstellende — maar Q. heeft me er echt hard doorheen gesleept.
    Gelukkig was ik met momenten fit genoeg om wat RPG's posts te maken. Ik ben zo blij dat de RPG wereld weer een beetje aan het opleven is.


    _Sebastian_ schreef:
    ik durf het haast niet te plaatsen hier, maar weer een deeltje van Ciel Phantomhive online gezet.
    ik voel me nu een spammer, het spijt me !!!!!
    heb geweldige ideetjes en wil dit lekker uitwerken.
    mijn lieve vriend leest het ook (ook actief op Q)
    wil hem blij maken, en hij waardeert het heel erg
    vandaar dat ik ook zoveel deeltjes plaats en het hier neerzet...

    wat hebben de andere Q letters gedaan ??

    Haha, joh, is juist goed! Liever te veel dan weinig - of helemaal niets, toch. ^^

    Ik heb vandaag ook veel geschreven. Ik heb een streven voor 2018 en ik denk dat ik die wel ga halen. *O*

    TaeTae schreef:
    (...)
    Haha, joh, is juist goed! Liever te veel dan weinig - of helemaal niets, toch. ^^

    Ik heb vandaag ook veel geschreven. Ik heb een streven voor 2018 en ik denk dat ik die wel ga halen. *O*


    hihihihi, en nu wel opgelucht met je antwoord, en liever teveel dan te weinig inderdaad.
    wat heb je zoal geschreven ??
    ben nu benieuwd geworden ^^
    *cheer-leader-popje*


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    _Sebastian_ schreef:
    (...)

    hihihihi, en nu wel opgelucht met je antwoord, en liever teveel dan te weinig inderdaad.
    wat heb je zoal geschreven ??
    ben nu benieuwd geworden ^^
    *cheer-leader-popje*

    Oh aan meerdere verhalen. Ook een tweetal RPG's hehe. ^^
    4887 woorden geschreven vandaag!

    Zeg... het was toch de bedoeling om hier in één keer heel je weekte zetten, omplaats van een berichtje per dag? Of ben ik nou zo dom?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Zhang schreef:
    Ik ben deze week flink ziek geweest en ben momenteel herstellende — maar Q. heeft me er echt hard doorheen gesleept.
    Gelukkig was ik met momenten fit genoeg om wat RPG's posts te maken. Ik ben zo blij dat de RPG wereld weer een beetje aan het opleven is.

    Beterschap!
    Daar ben ik ook blij mee c:

    Ik ben bezig geweest met rpgen en met mensen kletsen ^^ ik zou meer moeten doen, maar ik ben drukkkk


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik ben had school en ben gewoon eens goed bezig geweest, ongeveer dan Haha


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    aarsvogel schreef:
    Zeg... het was toch de bedoeling om hier in één keer heel je weekte zetten, omplaats van een berichtje per dag? Of ben ik nou zo dom?

    Nee hoor, je mag zelf weten hoe vaak en wanneer je iets plaatst!

    Ohw, Okii!
    In ieder geval; mijn week bestond uit het beloven van, maar toch nog niet gemaakt hebben van een profiel en twee covers. Verder heb ik twee hele zinnen aan mijn story geschreven. Effectief weekje
    En ik ben bezig met een groot plan, strikt geheim, maar zodra het online staat zijn jullie van harte uitgenodigd^^

    Groetjes


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    ik heb deze week vooral story's gelezen en wat topics meegekeken ^^


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    aarsvogel schreef:
    Ohw, Okii!
    In ieder geval; mijn week bestond uit het beloven van, maar toch nog niet gemaakt hebben van een profiel en twee covers. Verder heb ik twee hele zinnen aan mijn story geschreven. Effectief weekje
    En ik ben bezig met een groot plan, strikt geheim, maar zodra het online staat zijn jullie van harte uitgenodigd^^

    Groetjes

    Oehh een groot strikt geheim iets. Dat klinkt interessant 😎


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik heb vandaag weer een nieuw hoofdstukje online gezet voor ATATL[2] ^^
    Verder heb ik, samen met een aantal andere users, een nieuw record bereikt bij het tellen/boemen-topic.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik heb poging gedaan om weer iets aan FOTY te schrijven, maar het vlot niet echt.
    Ik heb weer wat gelezen en ga heel sad zijn als mijn nummer 1 verhaal hier is afgelopen ):


    all because i liked a girl

    Ik heb heel veel gelezen, en verder bij wat topics gereageerd


    -

    Ik heb het topic gestalked


    There are poems inside of you that paper can't handle