• Dag lieve Q-ers!

    2018 staat voor de deur en voor velen is dit het moment om terug te blikken naar het afgelopen jaar. Maar het is ook belangrijk om vooruit te kijken! Hoe ga je er voor zorgen dat het komende jaar aangenaam gaat worden? Je kunt jezelf op veel verschillende vlakken verbeteren, anderen helpen, iets nieuws oppakken. Ik heb zelf besloten om wat vrijgeviger te zijn (op verschillende vlakken), en aangezien Q veel voor me betekent, wilde ik hier ook iets organiseren.

    Iedereen kan in dit topic iedere week kans maken op 9 credits!
    (Wat je met die credits doet, mag je helemaal zelf weten!)

    Elke zondagavond* wordt er een winnaar gekozen die meteen de 9 credits toegestuurd zal krijgen. Meedoen kan tot iedere zondag 18:00! Het enige wat je moet doen, is achterlaten in het topic wat je die week zoal gedaan hebt op Q. Heb je aan je verhaal geschreven? Lekker gekletst met mensen in de gastenboeken? Of heb je een nieuwe creatie aangemaakt? Let us know en je doet automatisch mee voor de trekking! De trekking? Ja! Ik ga niet zelf kiezen wie de 9 credits gaat krijgen, dat doen een randomizer voor me. Het is namelijk geen wedstrijd wie er het meeste heeft gedaan, maar vooral dát je wat hebt gedaan en het hier komt delen. Samen houden we Q gezellig en draaiende! (Ik let er alleen wel een beetje op dat het niet telkens dezelfde is die wint.)

    Op die manier zie je ook eens wat anderen doen. Normaal weet je niet zo goed wat de rest nou uitspookt en op deze manier kun je nog wel eens leuke dingen te weten komen over een ander. Bovendien kun je op die manier ook zelf op ideeën gebracht worden en geïnspireerd raken.
    * Kan misschien een keer afwijken door tijdtekort o.i.d.

    • Deze actie loopt van 1 januari t/m 31 december 2018. •
    Voel je welkom om hier ook te kletsen met elkaar!

    [ bericht aangepast op 28 mei 2018 - 11:17 ]

    yes yes, nieuwe ronde - nieuwe kansen voor aankomende week ^^
    heb net weer getypt aan mijn story Vlinder en ook meteen het hoofdstukje online gezet !!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Zojuist na een drukke werkweek weer een nieuw hoofdstuk online gezet en al de helft van het volgende hoofdstuk uitgeschreven :) Het is tijden geleden dat ik zo vol enthousiasme aan een verhaal heb gewerkt en zelfs al vol ideeën zit over evt. volgende delen. Het voelt heerlijk! ;)


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Whoaa, net een nieuwe story begonnen : A Ciel Phantomhive Story :)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Mijn schrijfbui is weer 100% terug *O* superveel geschreven gisteren.

    Ik heb deze weel al een klein beetje aan mijn stories geschreven, en deeltjes online gezet uiteraard, en wat hoofdstukjes gelezen, gereageerd, kudo's uitgedeeld ;) en wat blogs gelezen^^


    There are no strangers in your life, only friends you haven't met yet...

    Ik heb deze week al flink gewerkt aan mijn verhaal. Ik ben het aan het herschrijven zodat het later naar een uitgever kan. Daarnaast heb ik nieuwe ideeën gekregen voor een 2e boek in de serie! Het voelt zoooo goed (flower)

    En ik heb afgesproken dat we weer eens bij m'n ouders gaan eten want dat was een loooonggg time ago.

    daarnaast ben ik behoorlijk aan het soggen maar tja je kan niet alles tegelijk.


    oi, suzy

    Heyyy,

    Nou ik ben sinds deze week weer terug gekomen op Quizlet sinds 5 jaar. Dus wat ik voornamelijk gedaan heb is; mijn profiel opschonen, de website doorpluizen om te kijken of ik nog weet hoe het werkt en ik ben begonnen aan het schrijven van een nieuwe storie.

    Super leuk ideetje om mensen op deze manier wat actiever te krijgen op de site. Ik heb zelf ook al gemerkt dat het is een stuk stiller geworden dan een paar jaar geleden.

    (A)

    Sunnyrain schreef:
    Heyyy,

    Nou ik ben sinds deze week weer terug gekomen op Quizlet sinds 5 jaar. Dus wat ik voornamelijk gedaan heb is; mijn profiel opschonen, de website doorpluizen om te kijken of ik nog weet hoe het werkt en ik ben begonnen aan het schrijven van een nieuwe storie.

    Super leuk ideetje om mensen op deze manier wat actiever te krijgen op de site. Ik heb zelf ook al gemerkt dat het is een stuk stiller geworden dan een paar jaar geleden.

    (A)
    Welkom terug dan! ^^

    (typing) - een nieuw hoofdstukje ontwikkeld van A Ciel Phantomhive Story - en ook online gezet ^^
    # ik ben lekker in mijn "Humm"


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    :$ ehhh hehe... weer een deeltje online gezet van mijn story A Ciel Phantomhive Story ^^

    en wat hebben de mede Q-letters zoal gedaan _O_


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    en en en en en ook nog een deeltje erbij van mijn andere story >> Vlinder ^^


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Je bent wel goed bezig zeg haha :Y)

    Ik kom even delen dat ik voor het eerst in eeuwen een topic heb gemaakt waar ik super hyped over ben :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    :$ bloos bloos, weer een deeltje van mijn Ciel Phantomhive online gezet.


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    ik durf het haast niet te plaatsen hier, maar weer een deeltje van Ciel Phantomhive online gezet.
    ik voel me nu een spammer, het spijt me !!!!!
    heb geweldige ideetjes en wil dit lekker uitwerken.
    mijn lieve vriend leest het ook (ook actief op Q)
    wil hem blij maken, en hij waardeert het heel erg
    vandaar dat ik ook zoveel deeltjes plaats en het hier neerzet...

    wat hebben de andere Q letters gedaan ??


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!