• Vandaag ging ik in het bos wandelen en zag ineens een telefoonhoesje liggen met een laagje sneeuw.
    In een reflex pakte ik het op en ja hoor. Een telefoon met OV kaart en een pinpasje. Dus ik kijken, bijna leeg.
    Eenmaal thuis bij de buren ben ik maar een oplader gaan halen gezien wij geen Iphone hebben.
    Na wat facebooken uiteindelijk bij potentiële mensen beland en ik bel naar ABN AMRO.
    Echter is er een hele zoektocht vooraf voor ik iets van een nummer kan vinden om te bellen.
    Zegt de vrouw dood leuk 'Ja fijn dat je het meld maar als je zijn telefoon hebt dan is de kans heel klein.
    Dus ik geef aan dat de betreffende geboren is in 2007 en dat ik er van uit ging dat ze dan ook een nummer van ouders zouden hebben.
    Dit wist ze niet dus ik gaf maar mijn telefoonnummer door.

    Nu zit ik te hopen dat ze bellen zodat hij zijn eigen telefoon en pasjes terug heeft maar wat een gedoe zeg.
    Ik ging er eigenlijk vanuit dat als je geen 18+ bent dat je een telefoonnummer van papa of mama zou moeten opgeven en dat je dit wel bijhoudt.


    We gaan het mee maken, maar wat is jou goede daad van de dag?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ohh, klinkt idd als een heel gedoe ja. Wel heel lief dat je zoveel moeite doet!

    Hmm, ik pas voor de derde keer achter elkaar op op het zelfde kindje en ik vraag er helemaal niets voor, mag ik dat ook rekenen als een goede daad haha?


    i wanna die with you once or twice.

    Effy_Stonem schreef:
    Ohh, klinkt idd als een heel gedoe ja. Wel heel lief dat je zoveel moeite doet!

    Hmm, ik pas voor de derde keer achter elkaar op op het zelfde kindje en ik vraag er helemaal niets voor, mag ik dat ook rekenen als een goede daad haha?


    Ik zou het zelf ook heel fijn vinden als het mijn telefoon of portemonnee was dat iemand het terug brengt. Ik heb al eens eerder een portemonnee gevonden en een telefoon. De ene keer kreeg ik 50 euro en de andere keer geld met een grote bos tulpen. Ik had toen een meisje waarmee ik het vond en die vond dat we het geld eruit moesten halen maar dat wilde ik echt niet en ik werd beloond met de inhoud van de portemonnee.

    En ja, dat mag je zeker als goede daad rekenen. Op kinderen passen is leuk =)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lief dat je zoveel moeite doet, maar ik had beide gewoon binnengebracht bij de politie als er geen directe hints zijn naar de identiteit van de eigenaar.
    Ik werk zelf in de dienstverlening en ik werk continu met de wet op de privacy. Al heeft die vrouw een telefoonnummer van de persoon zelf of ouders, dan mag ze dat niet aan jou doorgeven. Vanwege de wet op de privacy.

    Hopelijk krijgt de eigenaar het uiteindelijk terug. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Je kan zeker niet in de telefoon? Blokkade etc...?
    Maar wat lief de moeite! En als je inderdaad niets kan vinden, dan kun je het altijd nog naar de politie brengen. Misschien dat zij wat kunnen ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Scandal schreef:
    Lief dat je zoveel moeite doet, maar ik had beide gewoon binnengebracht bij de politie als er geen directe hints zijn naar de identiteit van de eigenaar.
    Ik werk zelf in de dienstverlening en ik werk continu met de wet op de privacy. Al heeft die vrouw een telefoonnummer van de persoon zelf of ouders, dan mag ze dat niet aan jou doorgeven. Vanwege de wet op de privacy.

    Hopelijk krijgt de eigenaar het uiteindelijk terug. =)

    Dat ik het nummer niet krijg wist ik al, daarom had ik gevraagd of zij contact met hen konden opnemen en mijn nummer achtergelaten.
    heb zelf bij noodoproep een paar nummers die je kunt bellen zonder te hoeven inloggen.

    Inmiddels dankzij facebook is de eigenaar er en die komt hem zo ophalen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)
    Dat ik het nummer niet krijg wist ik al, daarom had ik gevraagd of zij contact met hen konden opnemen en mijn nummer achtergelaten.
    heb zelf bij noodoproep een paar nummers die je kunt bellen zonder te hoeven inloggen.

    Inmiddels dankzij facebook is de eigenaar er en die komt hem zo ophalen


    Haha wat goed! Dat is wel erg leuk. Ik heb het zelf eens gehad dat ik mijn telefoon verloren was toen ik gevallen was met de fiets..
    Diegene die hem vond, had contact met mijn moeder opgenomen, en zo had ik mijn telefoon terug. Wel super gaaf als je dat overkomt ^^

    [ bericht aangepast op 4 maart 2018 - 20:16 ]


    It's never gonna happen, Guys.