• Lieve kinders van deze website.

    Vanmiddag kreeg ik ineens de soundtrack van Spirit in mijn hoofd en ik bedacht me dat dat echt mijn film was. Toen ik klein was, heb ik die film eindeloos gekeken en nu nog kan ik hem niet zonder huilen kijken.

    Welke film uit je kindertijd is echt heel speciaal voor jou? Ik ben benieuwd.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2018 - 19:36 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Anastasia 😍







    [ bericht aangepast op 6 maart 2018 - 8:33 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    The Game.....


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Evolve schreef:
    (...)

    No way. Nu voel ik me een beetje dom. Het zal wel aan het paard hebben gelegen dat ik het leuk vond.


    Er zit ook een lang paard dat bijna bedenkt en wordt gered door een klein persoon in Pluk van de Pettenflat(zo schrijf je het, dacht ik...). Misschien was je daar mee in de war? Bij dat plaatje dacht ik namelijk eerst dat het Pluk van

    En ik vond Peter pan zelf ook altijd geweldig. Heksje Lily en Foeksia de Miniheks waren ook echt mijn jeugd!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik ben een hele lange tijd vreselijk obsessed geweest met Bolt. :3

    Necessity schreef:
    (...)
    Hoe kon ik de barbiefilms vergeten?!? Vooral prinses en de bedelaar heb ik echt vaak gezien. Ik ken de liedjes nog steeds :'D

    Er zit 1 nummer in dat echt vet leuk is


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Cresseida schreef:
    (...)
    Er zit 1 nummer in dat echt vet leuk is


    Welk nummer? Want ik vond Geschreven in je hart altijd zo mooi, kwam ik later achter dat het WIllemijn was die het nummer zong.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Kamerling schreef:
    (...)

    Welk nummer? Want ik vond Geschreven in je hart altijd zo mooi, kwam ik later achter dat het WIllemijn was die het nummer zong.

    Ehm A Girl Like You? Ik weet niet of het ook echt zo heet, maar het is dat duet (welk duet, elk lied in die film is een duet). Anyways het blijft lekker hangen en ik kan het ook bijna meezingen (in beide stemmen)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Narnia was denk ik wel de belangrijkste film in mijn jeugd. Het klinkt misschien raar, maar die film heeft me zoveel geleerd, en nog steeds geniet ik van de boeken/films.




    — Inner peace, it's hard to find. —


    - thank you for existing -

    Kori schreef:
    Narnia was denk ik wel de belangrijkste film in mijn jeugd. Het klinkt misschien raar, maar die film heeft me zoveel geleerd, en nog steeds geniet ik van de boeken/films.




    Ik heb die films echt pas voor het eerst gezien toen ik 15 was. Ik heb er zelfs bij zitten janken ahaha


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Peter Pan uit 2003 haha


    obsessive rage

    Oké, ik moest door dit topic denken aan een film waarvan ik eerst de titel niet meer wist en ook niet waar het over ging, maar na een hoop googlen ben ik erachter gekomen dat de film die ik bedoelde 'Bobo het konijnenvriendje' heet en dit was dus echt mijn favoriete film toen ik iets van vier/vijf was. Het gaat dus over een hondje dat wordt achtergelaten door zijn baasjes (vet zielig), maar dan vriendjes wordt met een konijnenfamilie. Ik was deze film echt al helemaal vergeten, maar ik ben zo blij dat ik er nu weer aan gedacht heb, haha ^^
    Verder kan ik niet echt bedenken wat mijn favoriete films waren als kind, behalve dat ik zo'n beetje alles van Disney wel leuk vond (Belle en het Beest was eerst mijn favoriet, maar later was het Keizer Kuzco). Oh, en Harry Potter, maar die films kan ik nog steeds supervaak kijken zonder dat ik ze zat wordt, dus dat is niet alleen van mijn kindertijd.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ja, Spirit! <3
    Heb hem toevallig gister gekeken, lig met griep thuis dus heb heel Netflix al gezien en toen zag ik dat Spirit er op stond! Goh wat houd ik van die film..


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind


    Leeuwenkoning 2 Simba's Trots, haha. Die video heb ik helemaal grijsgedraaid.

    OOOH En deze ook! Asterix en Obelix tegen Ceasar! Dat was echt de shit! Die muziek is ook nog steeds legendarisch voor mij :') Ik wil zo graag nog eens dat dorpsgevecht zien waarbij ze elkaar allemaal in slowmotion met vissen sloegen. Geniaal.



    Edit: En Harry Potter uiteraard, maar ik denk dat dat meeste mensen uit mijn generatie wel iets met HP hebben. Toch met de acteurs mee opgegroeid. (:

    [ bericht aangepast op 9 maart 2018 - 15:36 ]


    ars moriendi

    Mijn kinder favoriet was Little rascals, echt zo'n leuke film vond ik dat!



    Toen was HSM het he-le-maal



    en daarna obviously Harry Potter


    We were the forever that didn't last