• Hotel Entropy
    Entropy —
    A gradual decline into disorder.

    Iedere dag sterven er gemiddeld 150,000 mensen. Ze worden gegrepen door ouderdom, gaan ten onder aan een lange, slepende ziekte of worden – compleet onverwacht – aan hun geliefden ontnomen ze in pijn en verdriet achterlatend. En dan zijn er die enkelingen; zij die verdwijnen zonder ook maar iemand het opmerkt, alsof ze nooit echt hebben bestaan.

    29 Januari — Op schijnbaar onverklaarbare wijze verschijnt een groep tieners binnen Hotel Entropy. Ieder van een andere leeftijd, klasse of zelfs cultuur. Één ding hebben ze echter gemeen; ze zijn stuk voor stuk overleden op 22 januari in datzelfde jaar. Nu verschijnen ze weer, levend en wel, met bij sommige enkel littekens als overblijfsel van hun eigen dood. Hun uiterlijk onveranderd, hun innerlijk. . . bij sommigen slechts een schijn van de persoon wie ze ooit waren. Onwetend over hoe zij daar gekomen zijn, of wat deze plaats precies is, weten ze wel één ding: Ze kunnen het hotel niet verlaten. In hun gevangenschap staat ze maar één keuze, los genieten van hun tweede leven met drank, drugs en zoveel meer, of ten onder gaan in hun blijvende verlangen het hotel te verlaten en naar hun geliefden en de vrijheid terug te keren. De tieners hebben geen enkele vorm van autoriteit in hun leven momenteel. Hoe zullen ze daar mee omgaan?


    Extra Informatie


    • Er lijkt geen personeel rond te lopen in Hotel Entropy, doch er op ieder moment een heel buffet aan eten beschikbaar is in het restaurant, de bar dagelijks bijgevuld lijkt te worden en enige schade overheen de nacht lijkt te verdwijnen.
    • Verzoeken kunnen eveneens ingewilligd worden. Dit door middel van een briefje achter te laten op het bed. De meest populaire hierin is de vraag naar drugs, maar ook hobbymateriaal kan gevraagd worden.
    • Ieder gast heeft zijn eigen kamer en sleutel. Dat betekent niet dat er geen nachten elders kunnen doorgebracht worden in verloop van hun verhaal.
    • Bij aankomst hebben zij hun kamer ontdekt omdat ze ieder bij naam en geboortedatum in het gastenboek stonden, met daarnaast hun kamernummer. Tevens vonden zij in hun kamer op maat gemaakte kledij.
    • De gasten zijn niet langer wie ze waren voor hun dood. Op het eerste zicht is er weinig veranderd, maar sommige hebben een hele persoonlijkheidstransformatie ondergaan.
    • Alsof het een zieke grap is werken de telefoons wel binnen Hotel Entropy. Wanneer ze iemand bellen – zoals een geliefde – zullen zij hun stem horen, maar wordt heel snel duidelijk dat hun stem niet door die andere te horen is.




    Rollen
    • Naam
    • Leeftijd (Maximum van 21 jaar oud, minimum 16.)
    • Sterfwijze (Probeer voor variatie tussen de rollen te zorgen, om het interessant te houden)
    • Persoonlijkheid
    • Uiterlijk
    • Familie
    • Geschiedenis (Optioneel.)
    • Extra (likes / dislikes / angsten / hobby's)


    • Christiano Rodriguez — Gevecht/Schotwonde — Maluma — 1.3
    • Rory Mitchells — Cystic Fibrosis — Necessity — 1.4
    • Dante Howers — Alcoholoverdosis — Warfare — 1.2
    • Jason Rockwell — Verdrinking — Sombre — 1.3
    • Grayson Rogers — Verstikking/Brand — Wheeler — 1.4
    • Lauren Muñoz — Vliegtuigongeluk — Falling — 1.6
    • Mason Blanchard — Blikseminslag — Sombre — 1.7

    • Mia Hathaway — Infectie — JudithSuzann — 1.5
    • Audrey Charlston — Schotwonde/Overval — Solmeron — 1.4
    • Camille Belmonte — Moord — Sprouse — 1.5
    • Carmèn Mendelez — Schotwonde/Politie — Slave — 1.5
    • Olivia Guistina — Bevalling — Rasalghul — 1.2
    • Elaine Davies — Race-ongeluk — _Iridescent — 1.5
    • Elin de la Fontaine — Auto-ongeluk — Aerial — 1.5
    • Vesper Cowhen — Loodvergiftiging — Warfare — Loodvergiftiging — 1.5
    • Gloria George — Zelfmoord — Falling — 1.7
    • Noyana Laroussi — Liquidatie — Hel — 1.7


    “Partying and dancing have never been my thing,
    but drinking I could do with reasonable familiarity and skills. I decided to begin there.”


    Regels
    • Algemene huisregels van Quizlet
    • Afwezigheid (langer dan 3 dagen) melden; anders verlies je je rol.
    • Maximaal twee personages per persoon.
          (Wil je toch een derde personage, moet je daarvoor eerst toestemming vragen aan Entropy.)
    • Wees realistisch in het creëren van je personage(s)
    • Minimaal 200 woorden per post
    • 18+ is toegestaan, mits duidelijk aangegeven
    • Wat IC gebeurt, staat los van real life
    • Alleen ik [Orwell] maak nieuwe topics aan
    • Dit is een remake van mijn oude RPG van dezelfde naam




    Dit is een remake van mijn RPG van dezelfde naam. ©Orwell

    [ bericht aangepast op 10 april 2018 - 0:30 ]


    A girl who wonders.

    Solmeron schreef:
    Omgg woww die zag ik niet aankomen. XD

    Trouwens, is het misschien nog moglijk dat ik nog een rol maak? (mannelijk)


    Natuurlijk!

    @_Iridescent & Rasalghul: Thank u!


    A girl who wonders.

    Declan is af, is er iemand waar hij heen kan?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Aaaaaah, jullie reageren er allemaal zo nice op.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2018 - 13:26 ]


    A girl who wonders.

    Solmeron schreef:
    Declan is af, is er iemand waar hij heen kan?


    Iemand?? ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Solmeron schreef:
    (...)

    Iemand?? ;3


    Je mag hem van mij eventueel wel op Olivia en Grayson afsturen?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sure! :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    sorry voor de crappy posts...


    I just caught the wave in your eyes

    Oke top is goed ik heb nu mijn pc al weg gelegd maar zal morgen reageren. ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Zooo, weer geschreven. Als iemand een praatje met Carmèn wilt maken — voel je vrij. c:


    I'm A Slave 4 U

    Warfare >>> Kolja


    I just caught the wave in your eyes

    Jason zit depressief op de grond in de rokersruimte, feel free to join him hihi!

    Ik reageer morgen met Mason


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    Jason zit depressief op de grond in de rokersruimte, feel free to join him hihi!

    Ik reageer morgen met Mason


    u better, or else


    I just caught the wave in your eyes

    hey jongens, mijn rol wil totaal niet lukken :c ik ga haar opzetje gebruiken voor een andere RPG want ik weet totaal niet wat ik met haar aan moet, sorry. D: ik weet niet of ik nog mee zal doen, want ik loop voor mijn gevoel al enorm achter. ik zal het misschien nog een keer proberen (: have fun anyways!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dante post ik morgen!


    I just caught the wave in your eyes

    sorryyyy! Ik ben echt lang weg geweest maar ben met een nieuw vak begonnen en het is toch even wat pittiger dan anders.. Beetje onderschat.
    Maar die twist is echt super gaaf! Ik ga zo even speeltopic bij lezen en dan hopelijk ook gelijk posten c:


    I only want sympathy in the form of you, crawling into bed with me