• Hotel Entropy
    Entropy —
    A gradual decline into disorder.

    Iedere dag sterven er gemiddeld 150,000 mensen. Ze worden gegrepen door ouderdom, gaan ten onder aan een lange, slepende ziekte of worden – compleet onverwacht – aan hun geliefden ontnomen ze in pijn en verdriet achterlatend. En dan zijn er die enkelingen; zij die verdwijnen zonder ook maar iemand het opmerkt, alsof ze nooit echt hebben bestaan.

    29 Januari — Op schijnbaar onverklaarbare wijze verschijnt een groep tieners binnen Hotel Entropy. Ieder van een andere leeftijd, klasse of zelfs cultuur. Één ding hebben ze echter gemeen; ze zijn stuk voor stuk overleden op 22 januari in datzelfde jaar. Nu verschijnen ze weer, levend en wel, met bij sommige enkel littekens als overblijfsel van hun eigen dood. Hun uiterlijk onveranderd, hun innerlijk. . . bij sommigen slechts een schijn van de persoon wie ze ooit waren. Onwetend over hoe zij daar gekomen zijn, of wat deze plaats precies is, weten ze wel één ding: Ze kunnen het hotel niet verlaten. In hun gevangenschap staat ze maar één keuze, los genieten van hun tweede leven met drank, drugs en zoveel meer, of ten onder gaan in hun blijvende verlangen het hotel te verlaten en naar hun geliefden en de vrijheid terug te keren. De tieners hebben geen enkele vorm van autoriteit in hun leven momenteel. Hoe zullen ze daar mee omgaan?


    Extra Informatie


    • Er lijkt geen personeel rond te lopen in Hotel Entropy, doch er op ieder moment een heel buffet aan eten beschikbaar is in het restaurant, de bar dagelijks bijgevuld lijkt te worden en enige schade overheen de nacht lijkt te verdwijnen.
    • Verzoeken kunnen eveneens ingewilligd worden. Dit door middel van een briefje achter te laten op het bed. De meest populaire hierin is de vraag naar drugs, maar ook hobbymateriaal kan gevraagd worden.
    • Ieder gast heeft zijn eigen kamer en sleutel. Dat betekent niet dat er geen nachten elders kunnen doorgebracht worden in verloop van hun verhaal.
    • Bij aankomst hebben zij hun kamer ontdekt omdat ze ieder bij naam en geboortedatum in het gastenboek stonden, met daarnaast hun kamernummer. Tevens vonden zij in hun kamer op maat gemaakte kledij.
    • De gasten zijn niet langer wie ze waren voor hun dood. Op het eerste zicht is er weinig veranderd, maar sommige hebben een hele persoonlijkheidstransformatie ondergaan.
    • Alsof het een zieke grap is werken de telefoons wel binnen Hotel Entropy. Wanneer ze iemand bellen – zoals een geliefde – zullen zij hun stem horen, maar wordt heel snel duidelijk dat hun stem niet door die andere te horen is.




    Rollen
    • Naam
    • Leeftijd (Maximum van 21 jaar oud, minimum 16.)
    • Sterfwijze (Probeer voor variatie tussen de rollen te zorgen, om het interessant te houden)
    • Persoonlijkheid
    • Uiterlijk
    • Familie
    • Geschiedenis (Optioneel.)
    • Extra (likes / dislikes / angsten / hobby's)


    • Christiano Rodriguez — Gevecht/Schotwonde — Maluma — 1.3
    • Rory Mitchells — Cystic Fibrosis — Necessity — 1.4
    • Dante Howers — Alcoholoverdosis — Warfare — 1.2
    • Jason Rockwell — Verdrinking — Sombre — 1.3
    • Grayson Rogers — Verstikking/Brand — Wheeler — 1.4
    • Lauren Muñoz — Vliegtuigongeluk — Falling — 1.6
    • Mason Blanchard — Blikseminslag — Sombre — 1.7

    • Mia Hathaway — Infectie — JudithSuzann — 1.5
    • Audrey Charlston — Schotwonde/Overval — Solmeron — 1.4
    • Camille Belmonte — Moord — Sprouse — 1.5
    • Carmèn Mendelez — Schotwonde/Politie — Slave — 1.5
    • Olivia Guistina — Bevalling — Rasalghul — 1.2
    • Elaine Davies — Race-ongeluk — _Iridescent — 1.5
    • Elin de la Fontaine — Auto-ongeluk — Aerial — 1.5
    • Vesper Cowhen — Loodvergiftiging — Warfare — Loodvergiftiging — 1.5
    • Gloria George — Zelfmoord — Falling — 1.7
    • Noyana Laroussi — Liquidatie — Hel — 1.7


    “Partying and dancing have never been my thing,
    but drinking I could do with reasonable familiarity and skills. I decided to begin there.”


    Regels
    • Algemene huisregels van Quizlet
    • Afwezigheid (langer dan 3 dagen) melden; anders verlies je je rol.
    • Maximaal twee personages per persoon.
          (Wil je toch een derde personage, moet je daarvoor eerst toestemming vragen aan Entropy.)
    • Wees realistisch in het creëren van je personage(s)
    • Minimaal 200 woorden per post
    • 18+ is toegestaan, mits duidelijk aangegeven
    • Wat IC gebeurt, staat los van real life
    • Alleen ik [Orwell] maak nieuwe topics aan
    • Dit is een remake van mijn oude RPG van dezelfde naam




    Dit is een remake van mijn RPG van dezelfde naam. ©Orwell

    [ bericht aangepast op 10 april 2018 - 0:30 ]


    A girl who wonders.

    WheeIer schreef:
    Iemand interesse om de buur van Grayson te zijn? :'D of hem een fles booze gegeven te hebben een van de eerste dagen?


    Elaine maybe?

    Ik heb Elaine gepost, soo who wants to join her c:

    Blinder schreef:
    Oi peeps — ik wilde eigenlijk vandaag mijn rol maken, maar mijn lichaam is het er nog niet helemaal mee eens (nog steeds lichte pijn // plus ik ben half high van m’n pijnstillers). Morgen hoop ik wel weer achter m’n laptop te kunnen kruipen (al maak ik geen beloftes want ik zei gisteren exact hetzelfde, sigh). Anyhow — hopelijk zijn er dan nog lieve mensen hier die een band willen met m’n dude en kan ik gemakkelijk inspringen.


    Of course, don't worry! Voor nu heel veel beterschap


    I just caught the wave in your eyes

    Whoops haha

    @ Necessity Buren klinkt goed ! c: Sowieso heeft iedereen ongeveer 3 buren vermoed ik? (twee aan de zij kanten en een voorbuur? :') )
    @ Juditsuzanne Gray zal er niet meteen om vragen en heeft de eerste 3 dagen zich in zijn kamer opgesloten, dus dat lijkt me wel onwaarschijnlijk, later maybe? :')
    @ Maluma zeker dat Chris Mr Grumpy wilde opvrolijken met Booze? :Y) Dan is Chris de reden dat Gray zich al 5 dagen ladderzat drinkt om in slaap te vallen hahah
    @ _Iridescent Misschien dat zij hem het eerste glas had gegeven en Chris gewoon de fles ? :'D

    Thank you all for making my poor boy an alcoholic :Y) oke grapje hahah Gray weet gewoon niet hoe dit te verwerken hahah ik post vanavond hopelijk


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Iemand voor Olivia?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    WheeIer schreef:
    Whoops haha

    @ Necessity Buren klinkt goed ! c: Sowieso heeft iedereen ongeveer 3 buren vermoed ik? (twee aan de zij kanten en een voorbuur? :') )
    @ Juditsuzanne Gray zal er niet meteen om vragen en heeft de eerste 3 dagen zich in zijn kamer opgesloten, dus dat lijkt me wel onwaarschijnlijk, later maybe? :')
    @ Maluma zeker dat Chris Mr Grumpy wilde opvrolijken met Booze? :Y) Dan is Chris de reden dat Gray zich al 5 dagen ladderzat drinkt om in slaap te vallen hahah
    @ _Iridescent Misschien dat zij hem het eerste glas had gegeven en Chris gewoon de fles ? :'D

    Thank you all for making my poor boy an alcoholic :Y) oke grapje hahah Gray weet gewoon niet hoe dit te verwerken hahah ik post vanavond hopelijk


    Ja tuurlijk, het heeft altijd voor hem gewerkt :Y)


    El Diablo.

    WheeIer schreef:
    Whoops haha

    @ Necessity Buren klinkt goed ! c: Sowieso heeft iedereen ongeveer 3 buren vermoed ik? (twee aan de zij kanten en een voorbuur? :') )
    @ Juditsuzanne Gray zal er niet meteen om vragen en heeft de eerste 3 dagen zich in zijn kamer opgesloten, dus dat lijkt me wel onwaarschijnlijk, later maybe? :')
    @ Maluma zeker dat Chris Mr Grumpy wilde opvrolijken met Booze? :Y) Dan is Chris de reden dat Gray zich al 5 dagen ladderzat drinkt om in slaap te vallen hahah
    @ _Iridescent Misschien dat zij hem het eerste glas had gegeven en Chris gewoon de fles ? :'D

    Thank you all for making my poor boy an alcoholic :Y) oke grapje hahah Gray weet gewoon niet hoe dit te verwerken hahah ik post vanavond hopelijk


    Ik had al zo'n vermoeden. Dan komt er vanzelf wel iets in de rpg zelf (:


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Bij deze een impressielijstje van wat Elin een beetje vindt van mensen.

    Ik vind het wel leuk als er iemand is die haar een beetje de verkeerde kant op probeert te sturen, ze is nogal onschuldig (nog nooit drank, drugs of seks etc.) en naïef dus het zou leuk zijn als iemand daar iets mee doet verder.
    Verder een buur en iemand waar ze misschien al een beetje meegepraat heeft?


    - Olivia Jenoah Guistina
          Qua karakter zouden Elin en Olivia het wel goed kunnen vinden. Ze is open, vrolijk en speels. Iemand waar Elin graag aardig door gevonden zou willen worden. Ook omdat ze een sterke wil heeft, eigenwijs is, rebels en koppig is ze zeker iemand waar Elin tegen op zou kijken. Ze is alles wat Elin niet is en daarom zou ze graag willen dat ze haar zou mogen.

    Dante Howers
          Dante is een jongen waar Elin nog vrij weinig van gezien en meegekregen heeft. Hij is afstandelijk. Diep van binnen zou Elin graag toenadering zoeken tot hem maar ze is bang voor haar eigen intuïtie en durft niet te vertrouwen op haar eigen inzicht en dus zal ze niet durven om echt contact met hem te zoeken. Al zal ze zijn gezelschap liever hebben dan dat van iemand die fel en uitgesproken is.

    - Jason Felix Romeo Rockwell
          Wat Elin na een week van Jason heeft meegekregen is dat hij rustig en kalm is en zich wat op de achtergrond houdt. Normaal zou Elin wel proberen om een praatje met hem te maken maar op dit moment is ze zelf nogal behoedzaam en teruggetrokken. Daarom kan ze zijn aanwezigheid wel verdragen, hij vormt geen bedreiging voor haar en lijkt haar iemand waar ze zich bij op haar gemak kan voelen.

    - Cristiano 'Chris' Romeo Rodriquez
          Chris komt op Elin over als een badboy. Hij zou iemand kunnen zijn die makkelijk misbruik van haar naïviteit zou maken en iemand waar ze niet goed hoogte van zou krijgen. Hij kan kil en gevoelloos overkomen en Elin is juist gevoelig en zachtaardig en zou hier moeite mee kunnen hebben al is ze te aardig om hem hier gelijk op te veroordelen. Nu ze in deze situatie zit zal ze zich wel achterdochtiger en behoedzamer naar hem opstellen, misschien iemand die ze uit de weg zou gaan omdat hij haar op het slechte pad zou kunnen brengen. Aangegeven is dat hij kalmer is en zijn zachtere kant wat meer zal laten zien, maar dat moet Elin nog wel merken.

    - Grayson Isiah Rogers
          Het karakter van Grayson voor zijn dood komt overeen met die van Elin en als hij nog steeds zo was dan zou Elin het waarschijnlijk goed met hem kunnen vinden. Nu is Grayson iemand die zich eenzaam en verbitterd voelt. Elin's 'oude' ik zou geen moment twijfelen en hem direct al haar hulp en vriendschap bieden maar hij gedraagt zich arrogant en agressief en Elin heeft haar spontaniteit op het moment op een wat lager pitje staan waardoor ze hem niet direct zal benaderen maar dit later misschien wel zou kunnen doen.

    - Rory Mitchells
          Elin zal het waarschijnlijk wel met hem kunnen vinden. Hij lijkt haar aardig en is niet iemand die in het middelpunt staat dus lijkt haar iemand die ze wel zou kunnen vertrouwen. Misschien dat ze hem wel durft te benaderen al is ze op het moment nogal achterdochtig etc.

    - Audrey Louisa Charlston
          Audrey zou iemand kunnen zijn die Elin leert om voor zichzelf op te komen en dat het niet zo veel uitmaakt of iedereen je wel of niet aardig vind. Iemand die voor haar op zou kunnen komen eventueel als iemand haar probeert te gebruiken - Elin zou dat waarderen al zal ze op dit moment ook opstandig kunnen zijn en 'haar eigen plan willen trekken'

    - Camille Rosíta Belmonte
          Ze is manipulatief, heeft een sterke wil en is sociaal. Daartegenover is Elin zachtaardig en gevoelig en wil ze iedereen te vriend houden en zal ze dit ook bij Camille willen. Het zou een relatief positieve relatie kunnen zijn al zou Elin zichzelf wat onder laten sneeuwen.

    - Mia Annabelle Hathaway
          Mia en Elin zijn allebei zachtaardige en sociale personen die iet wat clingy en jaloers kunnen zijn. Misschien dat dit een basis kan zijn voor een vriendschap. Mia heeft daarentegen wel een duidelijkere mening en wil dan dat Elin heeft, wat zowel positief of negatief zou kunnen uitpakken.

    - Charon Ursula Tullamore
          Elin zal Charon misschien uit de weg gaan omdat ze zich zo wispelturig gedraagt en haar eigen oordeel over mensen niet durft te vertrouwen. Haar sociale kant zou misschien wel contact willen zoeken maar behoedzaamheid en achterdochtigheid die ze hier heeft opgebouwd zou haar kunnen tegenhouden.

    - Vesper Cowhen
          Elin zou haar waarschijnlijk wel aardig vinden. Als Vesper toenadering zoekt tot Elin dan zal ze haar niet af wijzen en er op ingaan. Qua innerlijk is ze vrij tegenovergesteld van Elin dus dat zou enerzijds kunnen werken anderzijds zou het kunnen uitpakken in een ongelijkwaardige relatie.

    - Elaine Jarah Davies
          Elaine zal te heftig zijn voor de zachtaardige, onschuldige en naïeve Elin. Ze zal goed misbruik kunnen maken van haar en Elin zal haar daarom wat wantrouwend bekijken.

    - Carmèn Calista Mendelez
          Elin ziet haar als sterke persoon die relatief rustig en kalm is en een soort "vaste" factor. Niet iemand waar ze gelijk super goed bevriend mee zal zijn maar wel iemand die ze kan tolereren en eventueel om advies zou kunnen vragen. Als onschuldig persoontje zal Elin alleen geen fan zijn van Carmèn's verleden, al zal ze daar (nog) niet van op de hoogte zijn.

    - Lourenço "Lauren" Kemen Muñoz
          Qua 'voor' karakter is Lauren eigenlijk de mannelijke versie van Elin te noemen en qua 'na' karakter lijken ze misschien nog steeds wel op elkaar. Elin is terughoudender dan eerst, hij trekt zich helemaal terug. Haar sociale neigingen zullen misschien proberen om contact met hem te zoeken - al zal dit langzaam gaan.

    - Logan Rubin Montero
    - personage van Plunkett


    I only want sympathy in the form of you, crawling into bed with me

    Ik heb gepost met Jason, hij heeft de dames begroet maar is vervolgens alleen gaan zitten.
    Iedereen mag hem joinen, maar hij is wat stil als hij net wakker is.


    - thank you for existing -

    Goedenavond mede-aarde bewoners (blush)


    ''With all due respect, which is none...''

    Blinder schreef:
    Oi peeps — ik wilde eigenlijk vandaag mijn rol maken, maar mijn lichaam is het er nog niet helemaal mee eens (nog steeds lichte pijn // plus ik ben half high van m’n pijnstillers). Morgen hoop ik wel weer achter m’n laptop te kunnen kruipen (al maak ik geen beloftes want ik zei gisteren exact hetzelfde, sigh). Anyhow — hopelijk zijn er dan nog lieve mensen hier die een band willen met m’n dude en kan ik gemakkelijk inspringen.


    Dat moet wel goed komen toch, hoop dat je je snel beter voelt (:


    - thank you for existing -

    iemand voor Grayson? c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik zit zo heftig te twijfelen om nog een karakter aan te maken,

    Je mag Grayson by the way wel naar Jason sturen.


    - thank you for existing -

    Is er trouwens ook nog iemand voor Audrey?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Solmeron schreef:
    Is er trouwens ook nog iemand voor Audrey?

    Rory?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.