• Titel is duidelijk genoeg toch?

    Ik was de laatste ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Jij lijkt mij echt een sportief iemand. Iemand die voor iedereen klaarstaat en ook jij reageert altijd zo leuk en positief op het forum! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Je komt altijd super aardig over en ik vond het leuk je een kaartje te sturen met de kerstswap ^^


    look at the stars, look how they shine for you;

    Jij bent een fantastische schrijfster ❤️


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Je lijkt me heel vriendelijk en je komt erg enthousiast over


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ah ik vind jou altijd tof en grappig op het forum en in de chat. Je username is ook echt on point.


    The truth is out there.

    Oeh jij! Jou heb ik volgens mij niet snel een compliment gegeven, maar nu ga ik dat wel doen. Je komt heel zelfverzekerd over en er is een bepaalde kracht die je uitstraalt. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Jouw signature, profielfoto en username vind ik enorm mooi en rustgevend <3.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Ik ken je niet zo heel erg goed, maar jij komt altijd over als een leuk en gezellig persoon! Ik vind de topics die je de laatste tijd maakt ook erg leuk en orgineel ^.^


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    I think you're awesome! Lekker aanwezig hier op Q, en je profielfoto is ook genius!^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jij bent altijd zo aardig tegen iedereen. Volgens mij ben je een heel lief, behulpzaam en wijs persoon.
    En nogmaals: ik heb heel veel respect voor je, omdat je volgens mij een heel sterk persoon bent!

    Ik moet eerlijk zeggen dat jij echt heel knap bent! Daarnaast vind ik je op het forum altijd heel aardig overkomen, en is je profiel heel tof👌


    We were the forever that didn't last

    Melissaaaa, ik vind het altijd leuk dat we gezellig kunnen kletsen in de chat ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Hiii Britt, jouw make-up is altijd echt on point, je bent fucking knap en ik vind je gewoon een heel erg leuk persoon!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik vind het nog steeds gaaf dat je in Amerika zit. Je hebt dat veel te vaak gehoord, maar serieus! Je mag echt trots op jezelf zijn dat je daar nu bent en ook dat je dat zo durft. Zo zie je maar dat je erg volwassen bent om zoiets aan te kunnen! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik vind jouw username en sig heel leuk!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)