• Titel is duidelijk genoeg toch?

    Ik was de laatste ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Goh ik wil gewoon alle complimentjes die ik en andere mensen al gegeven hebben even naar je hoofd gooien, want ze zijn stuk voor stuk waar. Jij ben gewoon een schat op jezelf and I like you ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Xan, je nieuwe profielfoto is echt prachtig en die rode lippenstift staat je zo enorm mooi, je bent een geweldig, knap, lief, grappig persoon en ik wil je dolgraag meeten c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Matty, je bent alijd ZO enthousiast and I love that about you. Je bent echt een leukerd en als je terug in die Niederlanden bent, wil ik je graag eens meeten ^^


    look at the stars, look how they shine for you;

    Anna jij bent zo mooi en slim en awesome en ik ben vet jaloeds op je username


    i wanna die with you once or twice.

    Aw, je bent de beste. Je bent lief en sterk en heel erg cute. En je aesthetic is geweldig. Ik wil jou heel graag een keer meeten. Je bent een cutie. Alleen maar hartjes voor jou.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Annaaaaa jouw usernames zijn echt on fleek elke keer weer!
    wanneer Groningen meet?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Blijf pls zoals je bent cuz ur amazing


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Je bent echt een awesome boem-maatje and I love that, haha. Daarnaast lijk je mij een superaardig en chill iemand ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Delphi, jij bent een hele leuke, lieve en mooie meid!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Jij weet het altijd voor elkaar te krijgen op geweldige momenten de meest ongeloofelijk vreemde gifjes te sturen :')


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Gitta jij bent echt een heel gezellig persoon!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Lon je bent supper gezellig :D


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Rick, ik vind je echt een toffe, aardige en aardige gast!
    En volgens mij (wat ik begrepen heb) heb je heel wat meegemaakt, maar ben je wel een heel sterk persoon. Daar heb ik wel respect voor.

    Je bent een meester in leuke snaps sturen. I love them!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Je bent echt een leuk persoon om mee te kletsen en ik vind het jammer dat ons contact (om de een of andere reden?) is verwaterd. ):


    oi, suzy