• Titel is duidelijk genoeg toch?

    Ik was de laatste ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Anniek jij bent super aardig en gezellig!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Reuriezer schreef:
    Jïj́ bênt sūpër göêd ín pååsêïtj́és zöêkên

    Na 1 april kan je hem lezen 😂

    Als je een bericht quote zie je wat er oorspronkelijk stond dus ik kan het wel lezen 😏
    Okay ik leg het vaag uit, ik bedoel niet als ik het plaats maar als ik gewoon op de quoteknop druk zeg maar

    Maar terug ontopic: je bent echt een super aardig em gezellig persoon en ik vind het awesome om je op Q te zien. ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Je bent de meest leuke persoon op aard Ninny


    i wanna die with you once or twice.

    Brechtje je bent niet bang om te zeggen wat je ergens van vindt!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Je komt echt super positief over op het forum! Je bent waarschijnlijk ook een leuk iemand om mee te praten. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Heyhey, oude username terug? I love it! _O_
    Sowieso ben je een super leuk mens! Heerlijk positief, eerlijk, grappig, slim en eigenlijk moet ik je gewoon een berichtje sturen en proberen dat het contact niet weer verwaterd, haha. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind jou altijd zo'n grappig persoon op het forum


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    You are amazing gurlll.
    Je bent echt een super leuk persoontje en ik vind het heel leuk dat we dagelijks chatten. Jij bent echt zo heerlijk gestoord altijd :')


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Hey Anniek! Wij kunnen altijd gezellig kletsen en jouw username is er één om nooit te vergeten.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Idk hoe, maar je bent ontiegelijk knap, en tegelijk kun je ook hilarische gezichten trekken. HOW?
    :')

    Ik vind je een heel sterk individu en oké ik zeg het vaak, maar je BENT ZO KNAP. Daarnaast weet je for sure hoe je je moet kleden.


    Heaven is a place that we all have

    Ads, je bent echt een geweldig persoon en pls stay yourself cause u awesome af


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik vind je heel aardig en je snap zijn altijd awesome!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    LonLon! Ik kan het altijd goed met je vinden ondanks het leeftijdsverschil, en ik hoop je echt een keer te mogen meeten!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Britt je bent echt superaardig en knap en je ‘Hey gurl’-snaps zijn altijd geweldig (:


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis