• Titel is duidelijk genoeg toch?

    Ik was de laatste ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Je het heel erg aardig en de keren dat ik je gesproken heb kom je altijd heel humorvol over!

    [ bericht aangepast op 11 maart 2018 - 14:10 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Yay aarsvogel is terug :Y) Je bent ook altijd supergezellig en vriendelijk op het forum ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    deeeelfie je bent een geweldig wijs mens en ik hou van alles wat je doet want je bent de personificatie van slim zijn en je bent zo cute bye

    [ bericht aangepast op 11 maart 2018 - 14:46 ]


    Heaven is a place that we all have

    Ik vind jou echt een toffe gast en ik heb echt respect voor je!
    Plus: echt liefde voor jouw manier van praten hier op Q. Je hebt echt een soort sassy stijl die ik wel kan waarderen. (:

    Je bent echt lief, super knap en gewoon fancy :o


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Je bent echt aardig en je username is weer ontzettend leuk. Je neemt echt leuke usernames. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Girl, you're amazing. *O* We'll meet again, soooon! En dan kan je m'n hond meeten hehe.

    Ik ken je niet echt goed... maar je komt altijd over als een geweldig iemand^^ Je forumpost zijn altijd wel humorvol en vrolijk, en ik weet gewoon zeker dat er een fantastisch persoon achter dit account zit!
    Oh ja, je profiel is ook gewoon leuk!, maar dat is een bijzaak...


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik zie jou zovaak voorbij komen en ik verbaas me er eigenlijk telkens weer over hoe volwassen je overkomt, hoe leuk je op alles reageert. Eigenlijk gewoon alles. Je lijkt me een leuk persoon. Wat fijn dat jij hier op Q rondwandelt. Wij -ik in ieder geval niet- zouden je niet willen missen op de site. ^^

    [ bericht aangepast op 11 maart 2018 - 19:23 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Je lijkt me echt een leuk persoon en echt gezellig dat je zo actief bent op het forum (en misschien wel naar de meeting komt!)


    The truth is out there.

    Ik vind jou heel aardig! En ik zou het leuk vinden als je naar de HAN zou gaan. Dan kom ik je misschien nog wel een keer tegen. (:

    Ik vind jou een sterke persoon. Ook zet je hele mooie foto's neer van jezelf. Je bent een mooi iemand (:


    26 - 02 - '16

    Je profielfoto is geweldig


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Xan, je bent een geweldig persoon, I love you


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik weet dat het vaak gezegd wordt, maar jij bent echt heel mooi. En ik vind het jammer dat ik je niet echt ken, want je komt over als een heel lief en vrolijk persoon.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.