• Titel is duidelijk genoeg toch?

    Ik was de laatste ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Je signature is echt prachtig. Ik voelde hem misschien een heel klein beetje in mijn hart. Oeps.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2018 - 22:10 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik vind je username, profiel en profielfoto echt prachtig. Lekker simpel, maar toch heel mooi. Het heeft wel iets! (:

    You're pretty af


    obsessive rage

    Je hebt een heel mooi profiel en een signature. Je bent heel erg aardig en ik wil je nooit meer kwijt (H)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ik vind jou profiel echt heel leuk! Serieus, maar toch wel lekker speels! (:


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Anniek je bent gwn geweldig en gezellig en onze family topic ding gaat echt tof worden!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Je username is hartstikke leuk! Daarnaast ben je heel aardig en gezellig! (:

    Jouw profiel is hemels, je komt heel erg lief en geïnteresseerd over, ook zeer intelligent tho en je gezicht is zo mooi wat ik kan op maken van je snaps en Post een foto van jezelf dan haha. Geef mij dat ook allemaal, pls? Je bent sowieso één van de Q-ers waar ik tegen op kijk.


    i wanna die with you once or twice.

    Ik vind je lief! (:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Matty, jij bent echt enorm knap en ik blijf jou echt heel dapper vinden met je Amerika-avontuur ^^ Oh en ik hoop je ooit een keer te kunnen meeten


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    1: Je hebt een knap gezicht
    2: Je hebt een prachtig kapsel (ja, ik blijf het zeggen)
    3: Je bent heel aardig en gezellig
    4: Volgens mij ben je ook nog eens heel intelligent. Zo kom je in ieder geval wel over
    5: Je hebt een hele mooie naam

    Frederick, jij bent echt heel erg aardig en altijd goedgemutst! Ik vind altijd prettig om met je te praten, aangezien je heel liefdevol overkomt altijd.
    En damn, jij bent knap. Dat mag ook wel even gezegd worden.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2018 - 11:29 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik vind deze username echt nog steeds geniaal en word er blij van als ik 'm zie. (:


    The truth is out there.

    Ik vind jouw aesthetic echt mooi


    obsessive rage

    Avaaa, jij bent zo slim en mooi en getalenteerd en je komt zoveel ouder over dan je bent. Je bent echt iemand tegen wie ik stiekem opkijk enzo. I love ya.


    i wanna die with you once or twice.