• Titel is duidelijk genoeg toch?

    Ik was de laatste ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Je lijkt me oprecht een heel lief iemand


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik ken je niet persoonlijk, maar na aanleiding je topic vandaag vind ik dat je heel sterk bent, en ik weet zeker dat je je er doorheen slaat (flower)


    We were the forever that didn't last

    Ik ken je niet, maar je komt wel altijd heel lief over, en ik weet gewoon zeker dat er een hardstikke aardig persoon de eigenaar is van dit prachtige profiel (H)

    [ bericht aangepast op 14 maart 2018 - 16:11 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik blijf houden van jouw profiel. Het is grappig, mooi qua kleur en interessant. (:

    Je hebt een ontzettend leuke maar vooral heel positieve uitstraling, for some reason. En je snaps zijn totaal random en dat is leuk :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    je hebt een mooie sig!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Aaaahw lonnie! Jij bent een van de leukste mensjes die ik hier ken, en ik vind het altijd geweldig leuk om je te spreken!
    En je bent natuurlijk de geniale bedenker en aanleidinggevende van onze familie (K)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Jij geeft ontzettend lieve complimenten dus ga zo door. Verder lijk je mij ook erg aardig. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Ah jij bent echt zo lief! Als je topics maakt zijn ze ook altijd super leuk. c:


    The truth is out there.

    Is Veerle echt jouw naam? Zoja, ik vind het echt een super leuke naam! + jouw profiel is tof!


    Not all treasure is silver and gold, mate.

    Jouw username en signature zijn on point *O*


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Jouw profielen zien er altijd super awesome uit en ik vind het mega cool dat ze (bijna?) altijd matchen met je usernames (die ook mega nice zijn) en profielfoto's c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Je ziet eruit als een supertof persoon. Ik hoop je nog vaker te zien op het forum.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik vind het echt heel leuk dat je vaak online bent en dat je zo veel bezig bent met Quizlet en andere usermensjes en gezellige gesprekjes voeren, en al het andere dat ik nu vergeet! En natuurlijk met de grappigste en randomste topics die er maar kunnen zijn :'D


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik zie jouw naam heel erg veel voorbij komen op het forum en ik denk dat ik niet de enige ben die dit heel erg op prijs stelt (: Want activiteit en gezelligheid en zo en daar draag je zeker aan bij.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.