• ارواح نخبگان

    Elite Spirits


                حیوان روح


    Het spreekt dus voor zich dat je een indrukwekkende metgezel moet hebben om toegelaten te worden. We hebben het over een erg speciale band tussen mens en dier, waarbij karaktertrekken van het dier sterk terug komen bij die zijn eigenaar. Om een paar voorbeelden te noemen; iemand met een raaf zal nieuwsgierig zijn, onbeschaamd en het niet te nauw met de regeltjes nemen. Ze blijken vaak dievigen te zijn en hebben een wat duistere uitstraling. Iemand met een pauw zal veel geven om uiterlijk, behoorlijk ijdel zijn en iets hooghartigs en koninklijks over zich heen hebben. Mensen met Duitse herders worden vak dienders, poedels vind je veel in de modewereld en windhonden doen het goed op het WK sprinten. Reptielen zijn wat kille, koelbloedige mensen met een scherpe tong en katachtigen worden aanbeden en op hun wenken bediend. Research dus goed, denk er goed over na en zorg dat je Spirit Animal en je Personage goed overeen komen. Je Spirit Animal zelf is gewoon van vlees en bloed en vertoont vaak meer superieure kenmerken dan een normaal dier van zijn soort. Zo kan het dier groter zijn, andere kleuren hebben, een scherper contrast, dikkere vacht, grotere vleugels of een helderdere oogkleur. Wees hier echter subtiel mee en ga niet van alles wat doen, zodat we straks paarse leeuwen met gele ogen hebben lopen waarvan de schofthoogte die van een paard kan meten. De dieren zullen niet beïnvloed worden door het weer, zo zal een sneeuwuil bijvoorbeeld echt geen problemen hebben op de zonnige locatie van de school. Ze hebben wel eten en drinken nodig, kunnen gevoelig zijn voor elkaar (zowel in de zin van soortgenoten in machtsverband, als soortgenoten van het andere geslacht, als een leeuw die een zebra er best smakelijk uit vind zien) en kunnen ziek worden.



                مدرسه


    Je moet het gebouw zien als een groot vierkant waaruit het midden is weggenomen. In dit midden bevind zich namelijk een enorme binnenplaats in de vorm van een tuin met Indische uitstraling. De tuin is vanuit zo'n beetje iedere hoek te bereiken, aangezien het gebouw aan die kant praktisch open is gewerkt. Het weer is er altijd perfect dus ramen zijn niet nodig. Het is een dure school met een even duur gebouw en interieur. Denk aan wit gesteente, enorme hallen, veel opgepoetst marmer, kroonluchters, balustraden, trappen met lopers, luxe zitkamers, kleine halletjes en terrasjes en aan het oog onttrokken patio's. De hele sfeer moet een beetje buitenlands/Indisch zijn. Zoals eerder genoemd is het weer eigenlijk altijd goed, wat zwemmen in een van de vele zwembaden altijd mogelijk maakt. Er is eveneens een bibliotheek, fitnessruimte en balzaal. Verder heeft iedere leerling zijn of haar eigen uit marmer opgetrokken slaapvertrek, inclusief badkamer met bad en adembenemend uitzicht over de aanliggende zee of aanliggende binnentuin. Er zijn twee verdiepingen waarop je kamer zich kan bevinden. De dames vertrekken bevinden zich op de eerste verdieping en die van de heren op de tweede.


                نقش ها

    » Avalanche Olwen
    » Diana Adara
    » Kali Naamit
    » Ariel Verdivane
    » Esmeray Kaul
    » Fallon Maajida
    » Isabella Santiago

    » Ethan Hunter
    » Valente Silvano
    » Raiden Rozalez
    » Amon Maruto
    » Jedediah Wilmington
    » Espen Hamlyn
    » Astor Fowler
    » Maximilien Blanc
    » Snow Leopard
    » Wolf
    » Black Panther
    » Lioness
    » King Cobra
    » Tigress
    » Kodiak Bear

    » Lion
    » Jackal
    » Sea Eagle
    » Raven
    » Fox
    » Giant Panda
    » Peregrine
    » Snow Leopard
    » Cunning
    » Sombre
    » Limnaden
    » Sacrilege
    » Sprouse
    » Aerial
    » IrisWestAllen

    » Sombre
    » Necessity
    » Blinder
    » Cunning
    » Oeps
    » Warfare
    » Plunkett
    » Wheeler
    » 1.4
    » 1.1
    » 1.5
    » 1.4
    » 1.4
    » 1.2
    » 1.6

    » 1.2
    » 1.5
    » 1.6
    » 1.6
    » 1.5
    » 1.3
    » 1.5
    » 1.6



    بسیار سرگرم کننده در طول بازی

    Heel veel plezier tijdens deze RPG

    [ bericht aangepast op 14 maart 2018 - 12:51 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    MT.
    Ik ben heel enthousiast rondom deze RPG.


    Ooeh, is er een beginsituatie? (:


    Mhm?

    روز اول مدرسه

    Eerste Schooldag





    Welkom op de eerste dag terug op Campus na een vakantie van acht weken. Voor sommigen is het een welkom terug, voor anderen een kennismaking welke ze nooit zullen vergeten. Het welkomstwoord is gegeven en men is vrij om te gaan en staan waar men wil. Het is een prachtige dag, waarop men enkel verwelkomd wordt en nog niet deel hoeft te nemen aan lessen. Verken de school en zijn oneindige hoekjes, patio's en trappetjes, pak je spullen uit en bewonder je luxueuze kamer. Herenig je met oude vrienden, maak nieuwe contacten en verlies vooral je vijanden niet uit het oog.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2018 - 14:48 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Mt


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mt


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    MT!

    excited

    [ bericht aangepast op 14 maart 2018 - 10:52 ]


    Salty eyelashes and the endless Ocean

    MT


    I just caught the wave in your eyes

    MT.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

          A V A L A N C H E      L U M I      O L W E N     


    непревзойденная красота и необыкновенная тайна





          Veel anders dan thuis had het niet kunnen zijn. Waar daar het huis en de weinige aanwezige mensen zo kil en afgesloten waren als het winterse weer buiten, is het hier als een warme, zonovergoten oase. Avalanche kijkt haar ogen uit en lijkt voor het eerst in haar leven even niet op het ingetogen meisje wat ze daadwerkelijk is. Zephyr staat strak naast haar been, de schoft van het dier minstens tot aan haar heup, en neemt de enorme tuin voor hun neus met grote, ijsblauwe ogen in zich op.
          Overweldigend is misschien niet helemaal toereikend, want het is meer dan dat. Niet alleen zijn ze eindelijk onder het juk van hun vader vandaan, nee, ook mogen ze hun tijd in deze prachtige omgeving doorbrengen. Het lijkt allemaal zo onwerkelijk. Na jaren van thuisscholing en afscherming van de wereld, leek hun vader eindelijk tot inkeer te komen en mochten ze plotsklaps naar Godshire. Avalanche heeft geen idee waar Frost nu is en ondanks dat ze had beloofd samen met hem het gebouw te verkennen, was ze veel te ongeduldig geweest.
          Naast haar spint Zephyr diep vanuit haar borst, wat een teken van tevredenheid is welke ze thuis niet tot nauwelijks gebruikte. Met een voorzichtige glimlach streelt Ava haar hand over de kop van het dier, zonder daadwerkelijk naar haar te kijken. Het is zo vertrouwd om Zephyr naast zich te hebben, dat veel handelingen zo simpel komen als ademhalen. In een nieuwe omgeving zal hun relatie ongetwijfeld lichtjes gaan veranderen, dat is onvermijdelijk, maar sterk zal de band altijd blijven.
          Avalanche zet een twijfelende stap richting een van de bomen bij een aangelegde vijver, wanneer er achter die boom een enorme zwarte panter vandaan stapt. Het dier beweegt loom en is duidelijk ontspannen, zich nog niet bewust van het gezelschap. Onder haar handpalm, welke ondertussen op Zephyr haar schoft ligt, voelt Ava hoe haar Spirit Animal al haar spieren spant in iets wat ze herkent als dol enthousiasme en de voorbereiding op een sprong. Voor ze in kan grijpen is haar Leopard in beweging en met enkele soepele sprongen heeft ze de panter bereikt, welke zich uiteraard kapot schrikt.

    Snow Leopard      ❅      Gardens      ❅      Met Kali      ❅

    [ bericht aangepast op 14 maart 2018 - 14:50 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    MT

    [ bericht aangepast op 14 maart 2018 - 12:39 ]


    - thank you for existing -

    Mt


    Bowties were never Cooler

    MT !


    Vodka was easier to swallow than the fact that you were not coming back.

    Zhang schreef:
    MT.
    Ik ben heel enthousiast rondom deze RPG.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Kali Luna Naamit
    ☽      Black Panther – Under The Weeping Willow – With Avalanche      ☾



          Ik plof neer op het zachte mos onderaan de grote treurwilg die uitkijkt over de vijver. Zijn lange takken spelen met het wateroppervlak en zijn inmense omvang beschermt me tegen de zon.
          Ik heb dit plekje zo gemist, het liefst was ik nooit naar mijn ouders gegaan deze vakantie. Ik was al een dag eerder terug gegaan waardoor ik mijn tassen al had uitgepakt, mijn rooster al opgehaald had en de bieb al leeggeroofd heb. De stapel boeken zit nu in mijn tas die naast me op de grond ligt, wachtend om in begonnen te worden.
          Aan de waterrand nog geen 2 stappen bij me vandaan zit Nihar te drinken. De intens zwarte panter voelt zich precies hetzelfde als mij, eindelijk rustig. Je ziet dat al zijn spieren minder gespannen staan en hij minder alert is. Dat is het heerlijke aan deze plek, niemand valt ons lastig en niemand kijkt op ons neer.
          Ik ga verzitten waarop Nihar afgeleid word en me aankijkt. 
          'Ik ga even van de rust genieten, ga de boel maar verkennen als je daar zin in hebt' 
    De panter komt rustig overeind en loopt langs me heen naar de andere kant van de boom.
    Ik haal mijn vingers nog even door zijn zwarte vacht en bedenk me hoe heerlijk het is om weer samen hier te zijn! 
          Deze gedachte word ruw verstoord als mijn hart ineens sneller gaat kloppen en er een koude rilling over mijn rug loopt. Wat het alleen maar erger maakt is daarna de waarschuwende grauw van Nihar. Ik spring op en ren om de boom heen om nog net te zien hoe Nihar besprongen word door een grote witte luipaard. Zo snel dat ik ben opgesprongen sta ik nu ook weer stil. Een sneeuwluipaard, ik heb zeker over ze gelezen maar er nog nooit één gezien. De kleuren van de twee grote katten steken fel tegen elkaar af en zorgen voor een prachtig beeld. Een nu zachtere grom schrikt me op uit mijn gedachte en ik kom weer in beweging. 
          'Nihar, kom terug' roep ik bezorgd.
    Nihar trekt zich met tegenzin terug en komt naast me staan met zijn lippen nog hoog opgetrokken en zijn tanden zichtbaar. Ik heb zelf nergens pijn dus ik hoef Nihar niet na te kijken op wonden.
    Bewonderend staar ik nog is naar de sneeuwluipaard als ik in mijn ooghoek een geschrokken meisje op me af zie komen lopen.



    ☽      Sometimes Home Has A Heartbeat      ☾

    [ bericht aangepast op 7 april 2018 - 11:20 ]


    Salty eyelashes and the endless Ocean


    In case you ever foolishly forget; Ravens are the symbol of Death


          De impact van de klap dreunt door de gehele muur. Amon moet zichzelf prijzen om het feit dat hij niet eens met zijn ogen knippert, nee werkelijk, hij verdient een award. Brutus torent boven hem uit als de buiten proporties gegroeide Grizzly die hij is, en dan staat zijn daadwerkelijke Grizzly Bear op twee meter afstand naar Rasul te kijken met zijn kleine kraaloogjes. Deze zit echter veilig buiten bereik en hier hoeft Amon zich geen zorgen over te maken. Wat meer zorgwekkend is, is dat de vuist van de vierdejaars enkele centimeters verwijderd van Amon zijn hoofd. Brutus geeft geen enkele krimp ondanks dat hij gesteente heeft geraakt in plaats van zijn doel. Amon zou bang moeten zijn.
          'O kom op Pooh Bear! Niet zo licht gebakerd. Je weet dat Ethan het niet leuk vind als er aan zijn gevolg wordt gezeten,' is echter wat hij op gemaakt vriendelijke toon zegt, alvorens zijn telefoon te voelen trillen in zijn kontzak. Brutus lijkt even onder de indruk bij het horen van Little Lion man zijn naam, maar bedenkt zich weer. Een flauwe, ietwat wrede grijns keert al snel tot hem terug.
          'Zijn gevolg, ha. Maak dat jezelf maar wijs, zwerfdier. Alsof hij jou nodig heeft,' gromt hij, alvorens zijn vuist wederom te heffen voor een ongetwijfelde voltreffer. Razendsnel grist Amon zijn telefoon uit de achterzak van zijn broek en heft vervolgens zijn handen in een gebaar van overgave. Het scherm is duidelijk te zien vanuit Brutus zijn positie en Amon trekt een zo onschuldig mogelijk gezicht. Nu maar hopen dat het daadwerkelijk Ethan is die hem heeft bericht. Aan Brutus zijn gezicht te zien slaat hij de spijker op de kop.
          'Je zei?' spint Amon poeslief, waarna hij van de afleiding gebruik maakt om langs Brutus zijn enorme lichaam te stappen en een veilige afstand van die zijn vuisten te nemen. 'Het spijt me, ik moet gaan. Werkelijk, we moeten dit vaker doen. Misschien onder het genot van een potje honing!'
          Hij hoort Brutus zijn tanden zo ongeveer knarsen en beseft zich dat hij misschien wel heel dicht naar het randje neigt. Niemand heeft echter ooit gezegd dat hij verstandig is, dus nadat hij naar Rasul heeft geseind en deze het luchtruim kiest om hem te volgen, loopt hij onder het neuriën van 'Als je van beren leren kan" weg.
          'Er komt een dag dat hij je niet meer nodig heeft!' wordt hem nageroepen, maar zonder omkijken loopt Amon door.
          'O geloof me, niemand weet dat beter dan ik,' mompelt hij naar waarheid.


    Raven › Somewhere inside › Alone


    Marrow deep, soul deep, essence deep