• Iedereen die dit topic aanklikt, moet een mopje of raadsel posten. :Y)

    Ik zal beginnen (geen haat naar onze Q-Belgjes haha).

    Twee Belgen stranden op een onbewoond eiland. Een kannibaleneiland, welteverstaan. De kannibalen nemen hen gevangen en zeggen: 'als jullie 100 dezelfde dingen kunnen vinden, eten we jullie niet op.'
    Zo gezegd, zo gedaan. De eerste Belg komt terug met 100 rode besjes. De leider van de kannibalen zegt: 'als je al die besjes in je kont kunt stoppen zonder te lachen, mag je gaan en brengen we je naar het vasteland.'
    De Belg gaat aan de gang. Maar net bij het 99e besje proest hij het uit. Helaas, hij wordt gedood en opgevreten. Eenmaal in de hemel vraagt god: 'waarom begon je te lachen? Je was er bijna!'
    Waarop de Belg antwoordt: 'nou... Ik zag net die andere Belg aankomen met 100 kokosnoten...!'


    oi, suzy

    Amica schreef:
    Er zijn mannen elektriciteitspalen aan het plaatsen aan de rand van een weide.
    Na een paar minuten komt er een dom blondje langsgelopen, die meteen begint te lachen.
    De elektriciens kijken haar even raar aan, maar werken dan weer verder.
    Na 10 minuutjes loopt er weer een dom blondje voorbij, net zoals de vorige, begint ook zij te lachen. De electriciens beginnen het nu wel een beetje vreemd te vinden, maar gaan er verder niet op in.
    Als ze bijna klaar zijn, loopt er weer een dom blondje langs. Ook zij begint te lachen. Nu willen de electriciens wel weten wat er zo grappig is, dus vraagt er één: 'Elke keer als er iemand voorbij loopt, begint die te lachen, maar wat is er nu juist zo grappig?' Het dom blondje antwoordt: ‘Zien jullie dan niet dat die omheining veel te hoog is, de koeien kunnen er zo onderdoor lopen.


    Fcuk, stiekem vond ik deze wel een beetje grappig :')

    Wat gaat heel erg snel, en als het in je ogen komt ben je dood?

    Een trein


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Er zitten 99 Belgen en 1 Nederlander in een vliegtuig. Door turbulentie slaat de hele onderkant van de cabine weg. De piloot zegt via de intercom: 'We zijn te zwaar; één persoon moet loslaten.'
    Nou, die Nederlander heeft het natuurlijk goed bekeken. Die zegt: 'Nou, ik zal me wel opofferen,' waarop alle 99 Belgen beginnen te klappen.


    oi, suzy

    Hoe noem je de vloer in een Moskee?

    Islaminaat


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Roach schreef:
    Er zitten 99 Belgen en 1 Nederlander in een vliegtuig. Door turbulentie slaat de hele onderkant van de cabine weg. De piloot zegt via de intercom: 'We zijn te zwaar; één persoon moet loslaten.'
    Nou, die Nederlander heeft het natuurlijk goed bekeken. Die zegt: 'Nou, ik zal me wel opofferen,' waarop alle 99 Belgen beginnen te klappen.

    HAHAHA wij vertellen in België exact dezelfde mop maar dan met 99 Nederlanders en één Belg. Met zoals de mop in de beginpost, die vertellen wij ook met Nederlanders (‘:


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    AnnabethChase schreef:
    (...)
    HAHAHA wij vertellen in België exact dezelfde mop maar dan met 99 Nederlanders en één Belg. Met zoals de mop in de beginpost, die vertellen wij ook met Nederlanders (‘:


    Haha, dat is wel geniaal.
    Misschien neutraler om het in dit topic maar te vervangen voor ‘een oen’?😂
    Ach ja, in feite maakt het ook niet echt uit...


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Haha, dat is wel geniaal.
    Misschien neutraler om het in dit topic maar te vervangen voor ‘een oen’?😂
    Ach ja, in feite maakt het ook niet echt uit...


    Ja maar dan zijn ze niet meer grappig😂


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Persoon 1: ‘Mag ik even storen?’
    Persoon 2: ‘Ja tuurlijk, wat is er?’
    Persoon 1: ‘Niets, ik wou alleen maar even storen.’


    <3

    Wat is het toppunt van naïef zijn?

    Elke dag geloven dat vandaag niet zo'n erge dag gaat zijn en dat je jezelf eindelijk eens echt kunt uiten zonder een masker te moeten aandoen, gewoon puur jij, maar zodra de sociale activiteit begint, saboteert je lichaam je en moet je wel fake lachen anders gaan buitenstaanders iets door hebben dus dan lach je maar en maak je grapjes als deze in de hoop dat niemand doorheeft dat het niet goed gaat omdat ze zich anders toch maar gaan bemoeien. HAHAHA.


    Heaven is a place that we all have

    Wat is het toppunt van nieuwsgierigheid?

    Kijken door het sleutelgat van een glazen deur




    Wat is het toppunt van pech?
    Een eenndagsvlieg die z'n dag niet heeft!




    Wat is het toppunt van sadisme?
    Een blinde een knal voor zijn kop geven en zeggen: Die zag je niet aankomen hé?!



    Ok, die laatste is wel grof

    [ bericht aangepast op 20 maart 2018 - 8:42 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    'Opa, u komt vast niet in de hemel.'
    - 'Hoezo niet?'
    - 'Nou, zulke dikke engelen bestaan er toch niet!'


    oi, suzy

    Roach schreef:
    'Opa, u komt vast niet in de hemel.'
    - 'Hoezo niet?'
    - 'Nou, zulke dikke engelen bestaan er toch niet!'
    Dit klinkt iets wat ik als kind echt vol overtuiging gezegd zou hebben.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    (Geen haat hoor😘)

    Hoe maak je en Belg in de war?

    Dat kan niet, dat zijn ze al


    Wat is het verschil tussen een Belg en het heelal?
    In het heelal is er nog hoop op intelligent leven


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Zegt de EHBO-instructeur: "Ja mannen, wie weet er hoe je een Hollander van de verdrinkingsdood moet redden?"
    Niemand weet het antwoord.
    Zegt de instructeur: "Houden zo!"


    Heaven is a place that we all have

    aarsvogel schreef:
    (Geen haat hoor😘)

    Hoe maak je en Belg in de war?
    Dat kan niet, dat zijn ze al


    Wat is het verschil tussen een Belg en het heelal?
    In het heelal is er nog hoop op intelligent leven


    😂😂😂😂


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Een man gaat de stad in met zijn vrouw. In een grote winkel raakt hij haar kwijt. Hij blijft een poosje zoeken, maar ziet zijn vrouw nergens. Hij baalt, want het winkelen heeft hem lang genoeg geduurd. Dan loopt hij naar een jonge vrouw toe, en zegt:
    "Ik ben mijn vrouw kwijt. Zou u mij ook kunnen helpen?"
    "Jawel", zegt de jonge vrouw, "wat moet ik doen?"
    "Blijf maar een poosje hier met mij staan te praten", zegt de man.
    Waarop de jonge vrouw vraagt:
    "En hoe zit het dan met dat helpen?"
    "Tja", zegt die man, "dat weet ik ook niet precies, maar als ik praat met een dame met een cupmaat zoals die van jou, dan duikt mijn vrouw uit het niets op."


    oi, suzy