• Iedereen die dit topic aanklikt, moet een mopje of raadsel posten. :Y)

    Ik zal beginnen (geen haat naar onze Q-Belgjes haha).

    Twee Belgen stranden op een onbewoond eiland. Een kannibaleneiland, welteverstaan. De kannibalen nemen hen gevangen en zeggen: 'als jullie 100 dezelfde dingen kunnen vinden, eten we jullie niet op.'
    Zo gezegd, zo gedaan. De eerste Belg komt terug met 100 rode besjes. De leider van de kannibalen zegt: 'als je al die besjes in je kont kunt stoppen zonder te lachen, mag je gaan en brengen we je naar het vasteland.'
    De Belg gaat aan de gang. Maar net bij het 99e besje proest hij het uit. Helaas, hij wordt gedood en opgevreten. Eenmaal in de hemel vraagt god: 'waarom begon je te lachen? Je was er bijna!'
    Waarop de Belg antwoordt: 'nou... Ik zag net die andere Belg aankomen met 100 kokosnoten...!'


    oi, suzy

    Nortia schreef:
    Wat is het toppunt van nieuwsgierigheid?
    Kijken door het sleutelgat van een glazen deur




    Wat is het toppunt van pech?
    Een eenndagsvlieg die z'n dag niet heeft!




    Wat is het toppunt van sadisme?
    Een blinde een knal voor zijn kop geven en zeggen: Die zag je niet aankomen hé?!



    Ok, die laatste is wel grof


    Haha, die toppunt-moppen zijn echt goed. Al hadden wij er andere bij sadisme.

    Wat is het toppunt van sadisme?
    "Laat me nu toch niet alleen" (van Johan Verminnen) zingen op een benefiet voor weeskindjes.


    Wat is het toppunt van lompheid?
    Vallen over het draadloos internet.
    oké sorry die's echt flauw


    Wat is het toppunt van egoïsme?
    Twee kletsekoppen die vechten om een kam.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    oh help nu moet ik een mop plaatsen natuurlijk.... eeeehhhmmmm


    deze zijn erg oud:

    Wat is het toppunt van snelheid?

    Een slak die uit de bocht vliegt


    Wat is het toppunt van geduld?
    Een vis tekenen op de muur en wachten tot hij wegzwemt

    of
    Een olifant bekogelen met watjes tot hij dood is, vervolgens zijn graf graven met een theelepeltje


    Wat is het toppunt van nieuwsgierigheid?
    Door het sleutelgat van een glazen deur gluren


    Ik hoop dat iemand anders deze niet al had geplaatst....


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    Een man loopt de drogist binnen.
    ‘Mag ik een pakje condooms?’
    De drogist geeft hem een pakje condooms. ‘Dat is dan 3.60.’
    ‘Hier heb je 10 euro, en houd de rest maar.’ Luid lachend loopt de man de winkel uit.
    De volgende dag gebeurt precies hetzelfde en de winkelbediende vindt het maar vreemd.
    ‘Wat is er nou zo grappig aan een pakje condooms?’ Vraagt hij aan zijn collega. ‘Morgen ga jij hem achterna en kijk je waar hij naartoe gaat.’
    De volgende dag komt de man weer, hetzelfde riedeltje. De collega gaat em gauw achterna.
    Een halfuurtje later komt zij zwijgend weer binnen.
    ‘En? Waar ging hij heen?’
    ‘Naar uw huis...’


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    DeEilandGodin schreef:
    Een man loopt de drogist binnen.
    ‘Mag ik een pakje condooms?’
    De drogist geeft hem een pakje condooms. ‘Dat is dan 3.60.’
    ‘Hier heb je 10 euro, en houd de rest maar.’ Luid lachend loopt de man de winkel uit.
    De volgende dag gebeurt precies hetzelfde en de winkelbediende vindt het maar vreemd.
    ‘Wat is er nou zo grappig aan een pakje condooms?’ Vraagt hij aan zijn collega. ‘Morgen ga jij hem achterna en kijk je waar hij naartoe gaat.’
    De volgende dag komt de man weer, hetzelfde riedeltje. De collega gaat em gauw achterna.
    Een halfuurtje later komt zij zwijgend weer binnen.
    ‘En? Waar ging hij heen?’
    ‘Naar uw huis...’


    Komt die van 'Komt een man bij de dokter'? In ieder geval ken ik het daar van.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ja, hahah.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Wat is het toppunt van sadisme?

    Een blinde een pistool geven en zeggen dat het een haardroger is.
    Naar een weeshuis bellen en vragen of ze hun mama zouden kunnen doorgeven.

    Wat is het toppunt van het toppunt van het toppunt?
    Een dove die heeft gehoord dat een stomme heeft gezegd dat een blinde heeft gezien dat een lamme een marathon heeft gelopen.


    <3

    Klop Klop
    Wie is daar?
    Ik.
    Ik wie?
    Ik ben slecht in moppen vertellen.

    Waarom viel Anna van de schommel?
    Ze had geen armen...

    Klop, klop.
    - Wie is daar?
    Niet Anna.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het toppunt van geduld:

    Een kut op de muur tekenen en wachten tot er haar op groeit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik weet een mop:
    mijn leven.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    [ bericht aangepast op 7 juni 2018 - 19:24 ]


    <3