• Hai! Ik ben dus oprecht dol op groente. Ik vind het echt een feest als ik door de supermarkt langs het kleurrijke groenteschap look en voor een euro een dikke bleekselderij op de kop kan tikken. Mijn maaltijd is niet compleet zonder groente!

    Ikzelf lust veel groentes, maar wat ik echt niet lekker vind is tot pap gekookte bloemkool met nootmuskaat (of elke tot pap gekookt groente), witlof en gekookte spruiten. Ook lust ik alleen okra onder hoge uitzondering.

    Zijn er nog andere mensen die net zo dol zijn op groente als ik en if so, wat zijn jullie favo groentes? Wat lusten jullie absoluut niet qua groentes?

    Groentjes, Sam

    [ bericht aangepast op 20 maart 2018 - 17:43 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik hou wel heel erg van spinazie en wortels. Meeste groente vind ik wel oke. Spruitjes, broccoli en zuurkool kan ik alleen echt niet door m'n strot krijgen. De rest is wel oke.


    The truth is out there.

    Broccoli! Champignons!


    oi, suzy

    Ik ben dol op pizzaplanten :P
    Nee grapje, mijn favo’s zijn goch wel spinazie en witte bonen (in tomatensaus!!)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik vind groenten ook echt heerlijk, maar dingen zoals doperwtjes zijn echt smerig. Iedereen vind ze heerlijk, maar ew. Nee. Niet voor mij.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik hou ook van groente, maar dat is ook wel zo handig want ik ben een vegetariër. Ik lust alleen écht geen witlof, zuurkool en spruitjes.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2018 - 18:17 ]


    Take risks and conquer your fears.

    Broccoli en wortels! Ik was vroeger ook gek op bloemkool, tot ik een rups erin vond tijdens het eten. Sindsdien is die liefde over.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik houd ook echt van groente!
    Broccoli, bloemkool, doperwten, rode kool, boerenkool, andijvie, prei, rode bieten, peultjes, Sugar snaps, ijsbergsla, krulsla, veldsla, rucola, snijbonen, gewone bonen, (zelfgemaakte) zuurkool, witte kool, paksoi. Alles behalve spruitjes en witlof komt er bij mij wel in


    We were the forever that didn't last

    Jaaaa! Ook groot fan van groente. Alleen selderij vind ik een beetje mwah, maar ik zou het nog wel opeten als het me aangeboden werd.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Champignons, spinazie en sperziebonen vind ik echt goddelijk.


    26 - 02 - '16

    Prei! Tomaten! (Of is dat fruit?) champignons! Doperwtjes! Mais!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik ben dol op doperwten, koolrabi, venkel, pastinaak, wortel, rode bieten, pompoen, rucola, tomaten, bleekselderij, courgette, paprika, asperges en nog meer :')).


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind alleen komkommer, tomaat, wortel, sla, courget en mais lekker( Ik lus wel meer soorten groente, maar ik mag een groot deel niet eten :c). De rest helemaal niet. Ik vind groente in het algemeen smerig en bitter :').


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik ben vegetariër en gek op groente! Maar vooral rauw vind ik ze heerlijk! Ik heb helaas niet de mogelijkheid om te koken en zelf te kiezen watnik eet maar als ik het weer kan ga ik echt weer op konijnenvoer leven


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Broccoli, sugarsnaps, paksoi, asperges, rode paprika, babymaïs!
    En nog veel meer, maar deze lust ik gewoon heel vaak, haha.

    Stiekem vind ik shiitake ook heel lekker, maar m'n moeder vindt het maar slijmerige troep :')


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Ik lust zowat alle groenten alleen artisjok niet zo. Augurken, wortel, broccoli, paprika, spinazie,... Dat mag allemaal. :Y)

    [ bericht aangepast op 21 maart 2018 - 10:11 ]


    Ik wil een tuin vol egels