• Hoihoooii!

    Ik wil voor een verhaal precies beschrijven hoe een gekneusde neus voelt/eruitziet. Hoe het voelt, wat je ziet, hoe het voelt het moment dat het gebeurt en hoe het voelt in het verloop van uren/dagen, hoe het voelt als je bepaalde bewegingen maakt (voorover buigen, rennen, ect), ect. Ik wil alles weten.
    Dus wie heeft er wel eens een gekneusde neus gehad en wil hier alles tot in de details uitleggen? ^^ It would reaaaally help me!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Mijn broer heeft het gehad en ik ook. Ik weet niet in hoeverre ik je kan helpen maar als je mij specifieke ragen in een pb wilt stellen dan mag dat zeker


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb ergens op mijn facebook een foto van de keer dat ik tegen een glazen deur ben gelopen en ik meer dan een week mijn bril niet kon aandoen, lol. Superhandig als he net die week met dertig kinderen moet werken, hahaha. Allemaal vlekjed (‘:

    Het is wel al een aantal jaren geleden, maar ik weet dat ik aan het wenen was en ik ween niet van de pijn, dus het deed waarschijnlijk afschuwelijk veel pijn. De klap zelf is heel gek: voor heel even snap je niet wat er gebeurd is en het volgende moment voelt het alsof je gezicht even ontploft is. Ik weet ook dat ik meteen voelde of het aan het bloeden was en of ik het gebroken had (gelukkig niet) maar aangezien alles gewoon pijn deed, kon ik dat niet voelen.
    De week erna is die neus dus opgezwollen en blauw geworden, en heel gevoelig voor aanrakingen. Als er niets aankwam voelde ik er weinig van, maar zodra je het aanraakt of help, bewoog, deed het echt wel pijn. Eigenlijk wel zoals een gekneusde vinger, maar dan pal in je gezicht.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2018 - 19:03 ]


    Mhm?

    IrishNialler schreef:
    Mijn broer heeft het gehad en ik ook. Ik weet niet in hoeverre ik je kan helpen maar als je mij specifieke ragen in een pb wilt stellen dan mag dat zeker


    Ik heb eigenlijk antwoord nodig op de vragen:
    1. Beschrijf hoe het voelde toen het gebeurde
    2. Beschrijf hoe het voelde en eruit zag de uren daarna
    3. Beschrijf hoe het voelde en eruit zag de dagen daarna
    4. Hoe voelde bepaalde bewegingen? (denk aan rennen, springen, voorover buigen)

    Een beetje wat ik hierboven had geschreven. Mijn personage is op doorreis en dan gebeurd er dus iets waardoor haar neus kneust en dan moet ze te paard verder. Af en toe zal ik het dus wat moeten beschrijven, wantja, je blijft het vast voelen xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Ik heb eigenlijk antwoord nodig op de vragen:
    1. Beschrijf hoe het voelde toen het gebeurde
    2. Beschrijf hoe het voelde en eruit zag de uren daarna
    3. Beschrijf hoe het voelde en eruit zag de dagen daarna
    4. Hoe voelde bepaalde bewegingen? (denk aan rennen, springen, voorover buigen)

    Een beetje wat ik hierboven had geschreven. Mijn personage is op doorreis en dan gebeurd er dus iets waardoor haar neus kneust en dan moet ze te paard verder. Af en toe zal ik het dus wat moeten beschrijven, wantja, je blijft het vast voelen xD


    1.
    Het is bij mij gebeurd toen mijn broer met zn vuist tegen mn bril klapte. Door de hardeklap op mn bril deed mijn hele neus erg pijn. Ik heb na een bloedneus (die heb ik vaak) altijd het gevoel alsof mn neus scheef staat en of er een botje geknakt is. Dit gevoel was er naast een stekende 0ijn.

    2.
    Het deed erg pijn en kleine trekjes als je neus bewegen deed ik meer maar deed ook veel pijn. Aan mn neus was niks te zien. Het was een stekende pijn die doorliep naar mn ogen.

    3.
    Aan mijn neus was niks te zien. Na 1 dag was dat bot breei gevoel weg. Normaal bij een bloedneus is dat binnen een uur. Wel deed aanraken erg pijn en mn bril ging wel maar ik moest niet op mn zij liggen met mn bril die er op drukte. Handelingen als neus snuiten was erg pijnlijk. Ook de kleine neustrekjes die ik normaal niet echt vaak heb kwamen vaker.

    4.
    Naast de constante pijn deed springbewegingen veel pijn. Op mijn zij liggen was niet prettig mede door een bril. Het heeft lang geduurd voor de pijn echt weg is gegaan. En nu nog na minimaal 1 jaar als iemand wat harder duwt aan mn neus of botst. Dan doet het nog altijd pijn.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mijn zusje heeft haar neus eens een keer gekneusd toen ze tegen de verwarming aanstootte en ik weet nog dat het enorm erg bloedde en het niet wilde stoppen met bloeden. Ook was haar neus heel erg dicht en het duurde wel even voordat dat weer normaal was


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik wist niet eens dat je je neus kon kneuzen (cat)


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhyme schreef:
    Ik wist niet eens dat je je neus kon kneuzen (cat)


    Hahaha je kan hem stoten en breken, dus kun je hem vast ook stoten en alleen kneuzen :')


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ondanks dat ik nog nooit zoiets heb gehad of iets dat erop lijkt, krijg ik spontaan pijn aan mijn neus wanneer ik dit topic lees. 😂


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    JimmyPalmer schreef:
    Ondanks dat ik nog nooit zoiets heb gehad of iets dat erop lijkt, krijg ik spontaan pijn aan mijn neus wanneer ik dit topic lees. 😂

    Same 😂


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Omg...

    Ik was wel 7 of zo, maar ik deed dat ding waar je de touwtjes van de schommel 100x omdraait en dan erop ging zitten. Die schommel lanceerde me dus, waarna ik met m'n neus plat op de grond viel -> gekneusd....... en de volgende dag met apenkooien duwde een rotjong me van de bok af, waarna ik opnieuw op m'n neus viel.

    Veel details weet ik niet meer, maar wel dat ik een bloedneus kreeg (2x!!!!) en het voelde alsof ik hoofdpijn in mijn neus had. Beetje stom uitgelegd denk ik, maar stel je voor dat je zo'n erge verstopte neus hebt dat het voelt alsof al het snot door de druk er bijna uit ontploft, en dat dan in combinatie met een soort hoofdpijn, haha.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Elke keer als ik dit topic voorbij zie komen, lees ik: wil iemand een gekneusde neus?

    [ bericht aangepast op 23 maart 2018 - 23:03 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Elke keer als ik dit topic voorbij zie komen, lees ik: wil iemand een gekneusde neus?


    Hahaha mijn brein intreperteert het ook iedere keer op die manier. Ik hoor ook steeds een stemmetje zeggen: ‘No, thanks.’

    Ik heb gelukkig nooit een gekneusde neus gehad, maar ik heb wel mijn moeder ooit per ongeluk een keer een bloedneus geschopt. Ik was vijf en ik zat op de schommel en mijn moeder kwam iets te dichtbij.
    Sorry dat ik je verder niet kan helpen, maar succes met je verhaal!


    look at the stars, look how they shine for you;

    HAHAHAHA Oké, I see what you mean. I assure you, I will not be punshing anyone xD Super bedankt in ieder geval aan iedereen die even de tijd nam zijn/haar trauma hier uit te schrijven! Ik ga eens even kijken of ik daar een goed beeld mee kan scheppen! ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.