• Borealis
    Rollen            Overleggen            Drama


          De school     

                                                                                                                     
    Terrein
          In het Oosten van Russisch Siberië
          Het is daar KOUD (-10°C is een mooie dag). En moest je het nog niet gemerkt hebben, er ligt bijna altijd sneeuw.
          Zo'n 25km zuidwaarts ligt een afgelegen, maar grote en moderne stad. Uitstapjes zijn toegelaten, maar liefst onder begeleiding en in groep.

          Rondom het schoolterrein staat een elektronisch hek. Daarrond is er een deel open vlakte, waarachter het naaldwoud begint.
          Het gebouw heeft een oude sfeer langs buiten, maar is aan de binnenkant aangepast aan de moderne technologie.
          Er is dus ook internet en telefoonbereik, maar niet altijd overal even sterk.
          Even buiten het terrein is een landingsbaan voor kleine vliegtuigen. Er zijn ook zo'n vier hangars, waarvan er nog maar één gebruikt wordt.
    Bovengronds.


    1 & 2.      Administratie, poort & receptie
    3.      Slaap- en leefruimtes studenten
    4.      Slaap- en leefruimtes personeel
    5 & 6.      Refter/studieruimte (5) & slaap- en leefruimtes gasten ( 6)
    7 & 8.      Klaslokalen 6-12 jaar (7) & 13-18 jaar (8)
    9.      Muzieklokaal & theater
    10.      Bibliotheek
    11.      'Vak'lokalen: lokalen voor de theoretische Jagervakken
    12 & 13.      Ziekenzaal (12) & Winkel (13)
          Ijshockey ( A), Basketbal (B), Lopen (C), Rugby (D), Voetbal (E).
    Ondergronds.


    1.      Archieven (gesloten voor studenten)
    2 & 3.      Labaratoria
    4.      Schietbaan
    5 & 6.      Grote (5) en Kleine ( 6) hal.
    7.      Messenzaal
    8.      Sportzaal
    9.      Fitnessruimte
    10.      Zwembad


    Schoolregels
          Geen drugs, alcohol (-18) of sigaretten (-16).
          Terrein verlaten: Minstens met 2 & schriftelijke toestemming decaan.
          Er is een avondklok, waarop studenten op hun kamer moeten zijn: 21:00 (-12) & 22:30 (+12).
          Huisdieren zijn toegelaten, na bespreking met de decaan.


    Bewoners
          Studenten (368): tussen de 6 & 18 jaar oud. Vallen binnen 3 categorieën:
    -      Geen familie
    -      Geen mogelijkheid tot een goede training
    -      Weggestuurd vanwege problemen
          Leerkrachten (96): Tussen de 21 & 75 jaar oud. Hebben verschillende vakgebieden. Allemaal Jagers of geboren in een Jagerfamilie.
          Personeel (58): Tussen de 18 & 60 jaar oud. Koks, verpleging, onderhoud... Jagers, geboren in een Jagerfamilie of hebben geen connectie meer met de buitenwereld.


    Lessen
          Yo, Liesje, moeten wij echt een rooster gaan samenstellen?
    Nah, kies gewoon een paar vakken uit. Het hoeft niet echt te kloppen, dit is gewoon... eh, ja, het staat er gewoon. Moesten er toch problemen ontstaan, dan kan ik altijd nog met excel gaan spelen, no worries.


          Jaren: Een schooljaar loopt van 1 september tot en met 31 juni.
    Groep A (1ste leerjaar/groep 3): 6 - 7 jaar
    Groep B (2de leerjaar/groep 4): 7 - 8 jaar
    Groep C (3de leerjaar/groep 5): 8 - 9 jaar
    Groep D (4de leerjaar/groep 6): 9 - 10 jaar
    Groep E (5de leerjaar/groep 7): 10 - 11 jaar
    Groep F (6de leerjaar/groep 8): 11 - 12 jaar
    Groep G (1ste middelbaar): 12 - 13 jaar
    Groep H (2de middelbaar): 13 - 14 jaar

    1ste jaar (3de middelbaar): 14 - 15 jaar
    2de jaar (4de middelbaar): 15 - 16 jaar

    3de jaar (5de middelbaar): 16 - 17 jaar
    4de jaar (6de middelbaar): 17 - 18 jaar
    Wil je weten of je juist zit met de leeftijden? Reken dan uit hoe oud ze worden in het jaar dat ze afstuderen. Dat zou 18 moeten zijn!

          Normale lessen:
    -      Groep A - H (18 uren):
    +      Wiskunde (3u)
    +      Engels (2u)
    +      Russisch (2u)
    +      Geschiedenis (1u)
    +      Aardrijkskunde (1u)
    +      Natuurwetenschappen (2u)
    +      Filosofie en levensbeschouwing (1u)
    +      Sport (2u)
    +      Informatica & Techniek (1u)
    +      Creativiteit (2u)
    +      Vreemde talen (Spaans, Chinees, Frans) (1u)

    -      1ste & 2de jaar (15 uren): De leerlingen worden ingedeeld volgens hun interesses en vooruitgang. Ze blijven wel per jaar zitten, maar kunnen onderverdeeld worden in groepen: 1 = basis, 2 = gevorderd, 3 = expert. Wiskunde, Engels en Russisch blijven verplicht. Verder moeten ze nog 8 extra uren kiezen. Voor de opvolging van alle vakken hebben de leerlingen een persoonlijk tablet, waarop hun planning en opdrachten komen te staan.
    +      Wiskunde 1, 2 of 3 (3u)
    +      Engels 1, 2, 3 (2u)
    +      Russisch 1, 2, 3 (2u)

    +      Geschiedenis 2, 3 (2u)
    +      Aardrijkskunde 2, 3 (2u)
    +      Chemie/scheikunde 1, 2, 3 (2u)
    +      Fysica/natuurkunde 1, 2, 3 (2u)
    +      Biologie 1, 2, 3 (2u)
    +      Menswetenschappen 1, 2, 3 (2u)
    +      Sport (4u)
    +      Filosofie en levensbeschouwing 2, 3 (2u)
    +      Creativiteit (4u)
    +      Informatica & Techniek 2, 3 (2u)
    +      Spaans 1, 2, 3 (2u)
    +      Chinees 1, 2, 3 (2u)
    +      Frans 1, 2, 3 (2u)

    -      3de & 4de jaar (): De leerlingen worden ingedeeld volgens hun interesses en vooruitgang. Ze blijven wel per jaar zitten, maar kunnen onderverdeeld worden in groepen: 1 = basis, 2 = gevorderd, 3 = expert. Wiskunde, Engels en Russisch blijven verplicht. Verder moeten ze nog 2 extra vakken kiezen, maar meer mogen. De meeste vakken zijn zelfstandig te verwerken met om de zoveel tijd een opvolgend hoorcollege in twee blokken van 2 uur.Voor de opvolging van alle vakken hebben de leerlingen een persoonlijk tablet, waarop hun planning en opdrachten komen te staan.
    +      Wiskunde 1, 2 of 3 (om de 2 weken)
    +      Engels 1, 2, 3 (om de 2 weken)
    +      Russisch 1, 2, 3 (om de 2 weken)

    +      Geschiedenis 2, 3 (om de 4 weken)
    +      Aardrijkskunde 2, 3 (om de 4 weken)
    +      Chemie/scheikunde 1, 2, 3 (om de 3 weken)
    +      Fysica/natuurkunde 1, 2, 3 (om de 3 weken)
    +      Biologie 1, 2, 3 (om de 3 weken)
    +      Menswetenschappen 1, 2, 3 (om de 4 weken)
    +      Filosofie en levensbeschouwing 2, 3 (om de 4 weken)
    +      Creativiteit (om de 2 weken)
    +      Informatica & Techniek 2, 3 (om de 3 weken)
    +      Spaans 1, 2, 3 (om de 3 weken)
    +      Chinees 1, 2, 3 (om de 3 weken)
    +      Frans 1, 2, 3 (om de 3 weken)


          Jagerlessen:
    -      Groep A - D (15u) Alle vakken zijn verplicht:
    +      Vuurwapens theorie (2u)
    +      Handwapens theorie (2u)
    +      Vampiers: theorie (2u)
    +      Weerwolven: theorie (2u)
    +      Close combat (4u)
    +      EHBO en verzorging (3u)


    -      Groep F - H (21u) Alle vakken zijn verplicht:
    +      Vuurwapens: theorie (1u)
    +      Vuurwapens: praktijk (3u)
    +      Handwapens: theorie (1u)
    +      Vuurwapens: praktijk (3u)
    +      Vampiers: theorie (1u)
    +      Vampiers: praktijk (2u)
    +      Weerwolven: theorie (1u)
    +      Weerwolven: praktijk (2u)
    +      Close combat (3u)
    +      Wapenontwikkeling (1u)
    +      EHBO en verzorging (2u)
    +      Onderzoek (1u)


    -      1ste & 2de jaar (23, 26 of 29u) Alle vakken zijn verplicht, op Onderzoek en Wapenontwikkeling na. Deze uren mogen de leerlingen extra opnemen:
    +      Vuurwapens: praktijk (3u)
    +      Handwapens: praktijk (3u)
    +      Vampiers: praktijk (4u)
    +      Weerwolven: praktijk (4u)
    +      Close combat (5u)
    +      EHBO en verzorging (2u)
    +      Internationale communicatie (2u)

    +      Onderzoek (3u)
    +      Wapenontwikkeling (3u)


    -      3de & 4de jaar (min. 15u): De leerlingen stellen zelf hun pakketten samen. Je moet minsten 15u lessen volgen. EHBO blijft verplicht
    +      EHBO en verzorging (3u)

    +      Vuurwapens: theorie (2u)
    +      Handwapens: theorie (2u)
    +      Wapenontwikkeling: volgen sowieso vuur- & handwapens theorie. (5u)
    +      Vuurwapens: praktijk (5u)
    +      Handwapens: praktijk (5u)
    +      Vampiers: theorie (2u)
    +      Weerwolven: theorie (2u)
    +      Onderzoek: volgen sowieso weerwolven & vampiers theorie. (5u)
    +      Vampiers: praktijk (5u)
    +      Weerwolven: praktijk (5u)
    +      Close combat (6u)
    +      Internationale communicatie (5u)

          Voorbeelden van roosters:
    -      1ste of 2de jaar
    -      3de of 4de jaar


    Loopbaan
          Naast de lessen zijn er ook nog survivalweken, als een soort 'stage':
    -      Groep F: Initiatie jacht
    De leerlingen worden buiten de school begeleid bij een opgezette jacht. Er komen geen echte monsters aan te pas, het is meer een training in een levensechte omgeving.
    -      Groep G: Observatie jacht
    -      Groep H: Observatie jacht
    De leerlingen gaan mee met een groep volwassen Jagers (leerkrachten). In normale omstandigheden kijken ze enkel toe.
    -      Jaar 1: Begeleide jacht
    -      Jaar 2: Begeleide jacht
    De leerlingen gaan mee met een groep volwassenen. Ze spelen een belangrijke, maar veilige rol bij de jacht.
    -      Jaar 3: Grote groepsjacht
    De leerlingen gaan in een groep van 5 tot 8 zonder volwassenen op jacht. Uiteraard rapporteren ze regelmatig.
    -      Jaar 4: Kleine groepsjacht
    De leerlingen gaan in een groep van 2 of 3 zonder volwassenen op jacht. Uiteraard rapporteren ze regelmatig.

          Niet alle leerlingen beginnen op hun zesde. Wanneer ze later instromen, wordt er individueel bekeken hoe en waar ze kunnen instromen.


    Monsters & Jagers
          Vampiers
    -      Jagers kunnen het spiegelbeeld van vampiers niet zien. Ook op camera's zijn ze niet zichtbaar.
    -      Ze zijn kwetsbaar voor zonlicht (hoe jonger, hoe dodelijker), elektriciteit en vuur.
    -      Ze gaan dood wanneer ze hun hoofd kwijt zijn of hun hart ernstig beschadigd is.

          Weerwolven
    -      Jagers herkennen ze doordat hun irissen even donker zijn als hun pupil.
    -      Ze zijn kwetsbaar voor zilver.
    -      Ze zijn moeilijker te doden dan mensen, maar alle normale tactieken werken wel.
    -      Een wolf in mensenvorm doden of ernstig verwonden is verboden, tenzij uit zelfverdediging.

          Jagers
    -      Zijn sterker en sneller dan gewone mensen. Hun uithouding is ook beter.
    -      Kunnen nooit in een monster veranderen.
    -      Wordt genetisch doorgegeven.

    Up to snow good.

          Regels     

          Huisregels
          Maximum 2 rollen
          OOC duidelijk aangeven
          Geen ruzie OOC
          16+ is toegestaan, maar duidelijk aangegeven.
          I feel like I'm forgetting shit...


          Rollen     
                                                                                                                           
    Naam

    Bear
    Lysander

    Fergus
    Egorov

    Archibald
    Taras

    Stig
    Gabriel

    Cole
    Jasmine

    Morrigan
    Camille

    Sully
    Gemma

    Lexa
    Dove

    Veronica
    Idkyet
    Pagina

    5
    3

    4
    1

    5
    2

    5
    5

    6
    6

    3
    6

    5
    2

    6
    6

    6
    7

    Halloween

    Een vrolijke dag op Borealis. Overal zie je versieringen, kostuums en pranking gebeuren. Iedereen is in feeststemming, zeker met maar een halve dag les.

    Het is middag. Iedereen is in de refter aanwezig. Decaan Marveilleux heeft haar jaarlijkse Halloweenspeech gegeven en de regels zijn met een knipoog duidelijk gemaakt. De kleintjes zitten aan de tafels aan hun kant van de kantine en de vier jaren mogen zich nu vrij door de ruimte bewegen en zich tegoed doen aan het heerlijke en uitgebreide Halloweenbuffet. De gespreksonderwerpen lopen van de shows en het trick-or-treat uurtje tot aan de feestjes ’s avonds. Waar kijk jij het meest naar uit?

    Dagverloop

    7.30 - 8.30: uitgebreid ontbijt in de (versierde) kantine voor alle leerlingen en leerkrachten.
    8.30 - 12.30: Lessen


    13.00 – 14.00: Groots Halloweenbuffet voor iedereen. Decaan overloopt de regels* in een Halloweenspeech
    14.00 – 15.00: Show van de derdejaars voor de groepen en 1ste en 2de jaars (theater). Vierdejaars bereiden zich voor (tot 15.30).
    15.30 – 16.30: Show van de vierdejaars voor de derdejaars (theater).
    16.30 – 18.00: opruimen, klaarzetten (feest, trick or treat)
    18.00 – 19.00: avondeten in Halloweenstyle.
    19.30 – 21.00: Trick or treat voor de groepen (slaapvertrekken oudere leerlingen en leerkrachten), spookzaal in de bibliotheek, ‘speeltuin’ in de sporthal, ingericht en begeleid door de ouderejaars. Nadien is het bedtijd voor de groepen.
    21.30 – 23.00: Feestje voor jaar 1 – 4 in de kleine hal (beneden). Alcoholvrij, nultolerantie: leerkrachten aanwezig.
    23.00 – 2.00: Feestje voor 3 – 4 in de grote hal en het zwembad: alcohol is toegelaten, maar ‘beperkt’. Leerkrachten feesten mee.
    2.00 - 5.00: Afterparty in de verlaten hangars. Officieel niet toegelaten.

    *REGELS:
    - Geen echte wapens
    - Trainingsruimtes zijn gesloten
    - Alles in mate: geen straffeloze dag
    - De afdelingen van de groepen, de 1ste & 2de jaars en de administratiegebouwen zijn veilige zones
    - Als ze iemand zonder jas buiten ziet lopen, krijgt hij/zij een jas van de decaan.



    [ bericht aangepast op 24 maart 2018 - 20:23 ]


    Mhm?

    Sully Sullivan
    17 • Senior • Psychopath (herself) • Antichrist • Fergus





          Het is alsof er een elektrische lading door haar arm omhoog schiet zodra ze zijn vingers om haar pols voelt krullen. Het kost haar al haar kracht om zich niet in het wildeweg los te trekken uit de plotselinge greep en hem daarbij een flinke stoot te geven — alhoewel dat alles behalve bewust zou zijn gegaan. Sully kalmeert zich echter door haar kaken aan te spannen en haar inmiddels wijd geopende kijkers bedeesd op zijn gezicht te plaatsen.
          Fergus realiseert zich zijn fout binnen dat luttele moment en laat haar al even snel los als hij haar aangeraakt heeft, waardoor ze opnieuw kan ademhalen en de gehele situatie kan laten ontdooien. Haar automatische reactie op dergelijke prikkelingen maken haar nog altijd horendol: maar diep van binnen kan ze zich er gewoonweg niet overheen zetten. Het is haar eerste instinct: iets dat gebeurt nog voor zij er iets tegen kan beginnen. En ze is enorm dankbaar dat Fergus precies weet wat het met haar doet.
          ‘‘Sul, de enige wiens mening echt telt over dit kostuum is jouw mening — waardoor mijn andere fans wel even kunnen wachten.’’
    De donkerharige dame veinst een glimlach, het opgelaten gevoel tonend door met de touwtjes van haar hoodie te spelen. Ze dacht zich eruit te kunnen redden door simpelweg koers te zetten naar het grootse buffet. Dat plan heeft miserabel gefaald: nu ze oog in oog staan en zij de waarheid nog maar half kan verbergen onder haar glasharde gelaat.
          ‘‘Natuurlijk wil ik je schminken voor vanavond, maar. . . Wanneer praten we. . . Ugh, je weet wel? Wanneer praten we over. . . toen?’’
    Sully's mond wordt kurkdroog bij de hakkelende verwijzing naar een herinnering die in haar gedachten gebrand staat. Langzaam knipperend wendt ze haar blik af, naar een scheurtje in de muur dat tot aan haar kamerdeur loopt. Het is haar nooit eerder opgevallen, alhoewel ze er onder andere omstandigheden geen moer om zou geven.
          ‘‘Ik wil gewoon weten of. . . we oké zijn? Ik heb toch niets — verkeerd gedaan? Ik bedoel. Ik weet niet echt. . . je weet wel.’’
    Van het ene op het andere moment vliegen haar blauwe ogen terug naar zijn gezicht, gevuld met een razernij die ze tot in haar tenen kan voelen kloppen. Verkeerd? Hij? Haar gedachten breken bij het idee dat hij zich in zijn hoofd heeft gehaald. Heeft Fergus zich al die tijd zorgen gemaakt of hij wel een goede bedpartner was?
          Vele malen hardhandiger dan bedoeld sleurt ze hem mee terug naar haar kamer, waarbij ze de deur met weinig voorzichtigheid achter zich dicht gooit en de neiging moet onderdrukken om zijn hele kostuum erbij aan flarden te trekken.
          ‘‘Fergus. . .’’
    Maar veel meer dan zijn naam rolt er niet over haar lippen. Sully ademt diep in en sluit haar ogen, enkele passen achteruit zettend. Dit — zij — is de reden waarom er nooit een gesprek heeft gevolgd. Waarom ze er nooit op is terug gekomen. Waarom ze heeft gedaan alsof het nooit heeft plaatsgevonden.
          ‘‘Jij bent het beste dat me had kunnen overkomen toen ik naar Borealis werd gestuurd.’’
    Voor velen zal het geen verschil hebben gemaakt: Sully met Fergus. Sully zonder Fergus. Eén grote ijsklont die je niet tegen je wil hebben. Voor haar heeft het echter een wereld van verschil gecreëerd. Hij is haar familie. Hij is de enige persoon die haar nooit pijn heeft gedaan. Nooit. Zelfs niet als ze dat verdiende.
          Moet je eens zien wat een bende ze er van heeft gemaakt. Sully denkt aan alle dingen die op het puntje van haar tong liggen, klaar om uitgespuugd te worden, voor ze deze met grotere moeite opnieuw doorslikt.
          ‘‘Je was perfect. Als je—je dat echt afvraagt. . .’’ ze kan het niet helpen dat haar eigen wangen ook beginnen te kleuren, al is het enkel omdat ze er niet aan gewend is dit soort zaken zo open en bloot te bespreken. ‘‘Ik heb het compleet verknald.’’
    Ze laat er een vreugdeloze glimlach achteraan volgen. Het heeft geen zin om de boot af te houden nu hij het onderwerp opnieuw uit de dieptes heeft gesleept.
          ‘‘Jij en ik. . .’’ de psychopaat en de perfecte jongen wil ze zeggen, maar dat doet ze niet. ‘‘Dat zal nooit goed eindigen.’’
    Want alles dat zij aanraakt, tuimelt weg in de duisternis. Ontkennen zal niet wegnemen dat ze hem meer heeft geschaad dan goed gedaan — en dat zal niet veranderen wie ze is. En Sully weigert hem dat aan te doen: sterker nog, erbij te zijn en toe te kijken hoe ze hem langzaam kapot zal maken.
          ‘‘Zullen we gaan eten? Alsjeblieft?’’
    Haar kijkers staan strak op het schild dat hij vasthoud en voor het eerst in een eeuwigheid is ze bang dat ze de controle over haar tranen zal kwijtraken wanneer hij geen gehoor geeft aan haar vraag.
          Ze zeggen dat er altijd iets onbesproken tussen twee mensen hangt — maar op dit moment is het gewicht van die stilte een sluipmoordenaar die haar steeds wanhopiger doet voelen. Het is onmogelijk om iets buiten te sluiten dat zichzelf heeft laten groeien tussen de ijzeren constructie van je buitenmuren en alles dat je kunt doen is hopen dat het sterft voor het hele bouwwerk in elkaar zakt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    MORRIGAN O'DONAGHUE
    firecracker || seventeen || fourth year || with taras || daphne from scooby doo

    Ik rol met mijn ogen en geef Taras een stoot wanneer hij zijn neus optrekt. "Nou, pffsh Taras. Wil je me niet eens in skimpy kleding zien? I feel offended. Ik heb een pracht lichaam. Je weet niet wat je mist, kerel." Ik werp hem het meest overdreven kusje handje toe. "Ik ga als een succubus, een vrouwelijke demon die seks heeft met mannen en ze vermoordt of iets dergelijks. Volgens sommige websites voeden ze zich zelf met het sperma van hun slachtoffers. Veel sletteriger dan dat kan je het niet krijgen, dus bereid je er maar op voor dat je gaat verliezen. Say goodbye to those delicious M&M's of yours." Yap, zeker weten dat ik ga winnen, al gaat Stig als cowboy. Maar goed, het kan nooit kwaad om hem te vragen als wat hij gaat. Plus bij het opstarten van de weddenschap is nooit besproken dat we niet mogen vals spelen.

    To: Stig
    Op een schaal van 1 tot 10, hoe slettiger zie jij er vanavond uit?


          Hierna ga ik rustig door met eten. totdat Tar mijn hand aantikt. Of ik liever met hem of Bear ga trick-or-treaten.
          Ik haal mijn schouders op, het universele gebaar voor "ik weet het niet". Het boeit me ook eerlijk gezegd vrij weinig met wie ik ga. Ik maak het hetzelfde trick-or-treat gebaar als Taras, wijs naar mezelf, naar hem, en leg daarna mijn linkervuist op mijn rechterborstkas, om aan te geven dat we ook met z'n drieën kunnen gaan. De spookzaal wil ik ook wel zien, maar als je op vampiers en weerwolven gaat, dan zijn andere dingen niet snel eng meer.
          Vervolgens wijs ik weer naar mezelf, linkervuist op rechterborst en het douche gebaar. "Bear wil wel nog eerst douchen, maar no clue wanneer. En hij is in zo'n belachelijk heet pak trouwens. Misschien is hij wel echt die gast die als beer verkleed is."


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ALIYA OMAROV
    innocent cinnamonroll || sixteen || third year || with gabriel || dressed as tinkerbell

    "Nee, iets anders, maar dat hou ik nog even geheim," antwoordt Gabriel. "Maar laten we er op houden dat als je me er in ziet je spontaan verliefd op me zult worden."
          Mijn ogen lichten spontaan op. "Ooh!" stoot ik enthousiast uit. "Ga je als Rhys, Cas of Azriel uit ACOTAR?" vraag ik, er niet bij nadenkend dat Gab waarschijnlijk nooit van hen drie gehoord heeft. "Percy Jackson? Cedric Diggory? Legolas? Finnick O'Dair? Zuko?" En zo kan ik nog wel even doorgaan met elk fictief personage op wie ik ooit een crush heb gehad, maar ik heb al snel door wat ik aan doen ben en druk snel mijn lippen op elkaar, waarna ik Gabriel een verontschuldigende blik toewerp. Al weet hij ondertussen wel hoe ik in elkaar steek. Door de jaren heb ik hem behoorlijk vaak verteld over welk fantastisch personage ik nu weer ontdekt heb. Ik zo haast weer beginnen met wegdromen.
          Niet veel later zitten we aan de eettafel en overhandig ik Gabriel het ding wat een staart moet voorstellen. Rustig eet ik van mijn overheerlijke hamburger (maar wanneer zijn hamburgers niet overheerlijk), terwijl ik zijn antwoord afwacht. Zijn antwoord bestaat echter uit mij aan staren.
          "Je hebt hem toch nog niet gebruikt."
          "Nee?" zeg ik verbaasd. "Ik snap dus niet hoe ik dat ding moet gebruiken, dat zei ik net."
          "Aliya, ik denk wel dat ik weet hoe je dit vast moet maken." Met een brede, jongensachtige grijns op zijn gezicht geeft Gabriel de staart terug. "Maar je moet wel bijna naakt gaan wil je nog dat mensen je mooie staart zien." Hij lacht, maar de grap gaat compleet langs mij heen. Archie is ook al niet van veel hulp.

    To: Archie
    Gewoon op ebay? Waarom moet ik het weggooien?

          "Hoe moet ik het vastmaken dan? Dan kan ik het misschien nog eens gebruiken voor een kostuum. Ik snap niet waarom je denkt dat ik daar perse naakt voor moet zijn..." vragend kijk ik Gab aan, waarna ik naar de tafel knik waar Stig, Bear en Cole aan zitten. "Anders vraag ik hen wel, als jij geen antwoord wil geven." Ik snap echt niet waarom de jongens allemaal zo vreemd doen. Het is maar een staart. Of is het soms een inside joke die ik niet snap?



    To the stars who listen — and the dreams that are answered

          BEAR     
    Baby, I'm unbearable.'




    Uiterlijk:
    ♢      Haar: donkerblond & kort
    ♢      Huid: iets donkerder
    ♢      Ogen: bruingroen & pienter
    ♢      Lichaam: ong. 2m & breed
    ♢      Tattoo: sleeve rechts
    ♢      Piercings: links: 2 oor & 1 neus (ring)
    ♢      Algemeen: absoluut niet lelijk (wbw)


    "Je Redhead, zit bij Minster hairy legs daar. Eén van die twee is je meisje." Bear keek zijn beste vriend even droog aan en schudde zijn hoofd.
          "Stig, je maakt het me soms te gemakkelijk om ultra gay te zijn, dat weet je toch?" grijnsde hij, waarna hij Cole even groette met een zwaai. Bear had persoonlijk gezorgd voor een hele voorraad drank- en rookgelegenheden - hoewel hij aan dat laatste niet perse meedeed - voor de afterparty, maar dat zouden ze zelf wel merken.
          “Ik heb besloten vanavond vrij te zijn,” zei Lexa. Bear grijnsde opnieuw en krabde even in zijn nek, waar een of ander etiketje hem irriteerde. “Jullie hebben overigens ook goed je best gedaan. Kook je dat pak niet uit inmiddels?” Hij haalde zijn schouders even op en stak toen zijn armen in de lucht, waardoor meteen de hele zaal de zijkant van zijn blote bast kon zien.
          "Geen zorgen, ik heb een onderbroek aan," lachte hij tegen niemand in het bijzonder. Stig maakte een andere opmerking, eentje die Bear tactvol had ingehouden.
          "Wat voor alcohol zou er zijn vanavond denk je, of heb je wat speciaals opzij liggen?" vroeg Stig vervolgens aan Cole. Bear glimlachte nog even naar de leerkracht en mengde zich in het gesprek: "Jongens, jongens, geen zorgen, Bibi heeft voor alles gezorgd." Voor hij nog meer kon zeggen, voelde hij zijn gsm weer trillen. Behendig haalde hij het ding uit zijn zakken en typte snel iets terug, terwijl hij zijn benen even verschoof.
    To: Morry
    Leve Gaia, toch? Nu verwacht ik wel wat <3

    Het duurde even voor hij op verzenden duwde, zo vaak verzond hij geen hartjes. Uiteindelijk haalde hij even zijn schouders op, verstuurde het berichtje en verlegde zijn aandacht weer naar zijn omgeving. Hij keek weer naar Lexa, die recht terugkeek. Bear snoof even, al was dat ook gewoon omdat zijn neus even dichtzat, en fronste lichtjes. Over haar schouder zag hij Jasmine en Cammie zitten, maar hij lette niet lang op hen.
          "Wat?"

    17/4      »      King      »      Met Lexa, Cole & Stig      »      Refter


          CAMMIE     
    Sweet, Little, Unforgettable Thing.



    Uiterlijk:
    ♢      Haar: Pruik (Zwart & 2mm)
    ♢      Huid: Bleekscheet
    ♢      Ogen: Donker
    ♢      Lichaam: 1m49 & stevig
    ♢      Algemeen: Opvallend


    "Ah, love the costume!" riep Cammie uit, vlak nadat ze haar plateau naast die van Jasmine had gekwakt. Ze had zonet nog enkele liedjes van The Nightmare Before Christmas zitten zingen in de gang. Ze had niet naar de speech geluisterd, ze kende de regels vanbuiten. Hell, ze kende de speech vanbuiten, want haar moeder had met haar geoefend. Niet dat de rest van de school dat hoefde te weten. Ze schoof naast Jasmine aan tafel en bestudeerde het meisje even, voor ze even in het rondkeek.
          "Oh, ik dacht dat hij de beer was," mompelde ze, toen ze Bear in het oog kreeg. Ze had van Jasmines verkrachting - Cammie was niet iemand die eufemismen gebruikte in serieuze zaken - gehoord, maar wilde er zich zo weinig mogelijk mee bemoeien. Niet dat ze Jasmine niet geloofde, daar had ze geen reden voor, maar ze had ook geen reden om Bear niet te geloven. Hoewel... Ze zag hem al jaren rondlopen en had daardoor wel al eens zijn echte woede meegemaakt. Niet zo mooi.
          "Laat die lul je dag nu niet verzieken. Kijk naar al het eten. This is Halloween!" Ze grijnsde en besloot toen toch even een tip te geven. "Als je wil, kan ik eens met Mamveilleux praten?" Vlak nadat ze het zei, had ze wel al spijt, want drama was niet haar stijl. Ze stak dus snel één of ander suikergeval in haar mond en keek nog eens in het rond. Ze vroeg zich af waar Ronnie zat, aangezien dit de enige dag was dat ze voor hun tweelingzijn uitkwamen. Stiekem was ze ergens toch dol op haar zus. Al had Ronnie zich misschien iets te veel geamuseerd toen ze Molly hielp met haar nieuwe haarstijl.
          "Joh, ik wist niet dat pruiken zo hard konden jeuken," mompelde ze, waarna ze het ding even afzette. "Wat vind je ervan?" grijnsde ze naar Jasmine, wijzend naar haar korte koppie*

    *Oh god, ik heb nog nooit zo Nederlands getypt, hahaha.

    16/3      »      Slut      »      Met Jasmine      »      Refter










    [ bericht aangepast op 19 april 2018 - 14:26 ]


    Mhm?

    POCAHONTARAS IVANOVA


    18 | Horendstom | Pocahontas | Morrigan

    Ik kijk toe hoe de roodharige dame het voorstel maakt om met z'n drietjes te gaan, waarna ik prompt in de lach schiet. Snel schud ik mijn hoofd, en maak zowel het gebaar voor Morrigan als voor Bear, waarna ik met tegenovergestelde handen over mijn armen wrijf en een kussend gezicht trek. Ik heb er namelijk geen behoefte aan om tussen die twee klefferds in te moeten zitten. Bovendien gun ik hen ook tijd alleen, anders had ik haar de keuze niet gegeven. Ik ben amper bekomen van haar eerste mededeling als ze met iets anders aan komt zetten.
    Ik staar Morrigan verafschuwd aan als ik uit haar gebaren op maak dat zij en Bear eerst samen nog gaan douchen. Zij lijkt zich echter van geen kwaad bewust en kletst gewoon vrolijk verder.
    "Bear wil wel nog eerst douchen, maar no clue wanneer. En hij is in zo'n belachelijk heet pak trouwens. Misschien is hij wel echt die gast die als beer verkleed is."
    Ik laat mijn eten even voor wat het is en kijk een keer om me heen, om te zien wie er allemaal een pak aan hebben. Ergens lijkt het me helemaal niks voor Bear om daadwerkelijk een berenpak aan te trekken, maar tegelijk zou het alleen maar logisch zijn. Zoveel pluizige pakken zijn er echter niet te bespeuren. In een nieuwe poging om Bear te vinden kijk ik even naar welke groepjes er zoal te spotten zijn. Zodra ik Stig gevonden heb verschijnt er een glimlach op mijn gezicht. Ik draai me terug naar Morrigan en steek mijn middel- en wijsvinger tegelijk omhoog. Konijntje.
    Misschien heeft Gemma wel zin om met mij te gaan trick-or-treaten. Ik vraag het haar later wel. Nadat ik nog een hap genomen heb vraag ik aan Morrigan of ze wel haar Reese's Pieces wil ruilen voor mijn Milky Ways. Pindakaas boven alles.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Cole Royse Lockwood

    halloween make-up // walking down the hall // Bear, Stig & Lexa

          Na mijn opmerking over iets drinken of roken keek Stig me een beetje quasi-teleurgesteld aan.
          'Dat je me dat nog moet vragen.' grapte hij met een klap op mijn schouder, waardoor ik bijna stikte in mijn eten. Een hoest verliet mijn mond en ik slikte het snel door. 'Ik hoef nog niet dood hoor,' mompelde ik met een lachje.
    Een lerares liep langs in een wel heel pikant halloween pakje en een grijns verscheen op zowel mijn gezicht als die van de jongens.
          'Wauw, mevrouw, is het wel toegelaten dat leerkrachten er zo bijlopen?' vroeg Bear uitdagend, waardoor de lerares stil bleef staan en ons aan keek. Damn Lexa, je hebt jezelf weer eens overtroffen. Stig floot haar kant op, waardoor ik moest lachen en hem plagende stoot gaf in zijn zij.
          'Ik heb besloten vanavond vrij te zijn,' was haar antwoord, waarna ze haar masker af zette. 'Jullie hebben overigens ook goed je best gedaan. Kook je dat pak niet uit inmiddels?' vroeg Lexa gericht naar Bear's gigantische pak. Bear glimlachte en trok de bovenkant van zijn pak uit, waardoor hij in zijn blote bovenlichaam aan tafel zat, charming bro.
          'Van mij mag je iedere avond wel vrij zijn,' grinnikte Stig. 'Wat voor alcohol zou er zijn vanavond denk je, of heb je wat speciaals opzij liggen?' vroeg Stig terwijl hij me aan keek. 'Jongens, jongens, geen zorgen, Bibi heeft voor alles gezorgd.' zei Bear, maar ik hield mijn hand in de lucht als teken dat hij z'n kop moest houden, want ik had zeker wel iets speciaals opzij liggen. Een grijns verscheen op mijn gezicht en ik graaide in de binnenzak van mijn colbert. Trots haal ik er een zakje uit met ongeveer 2 gram wiet dat ik gisteren van een dealer had gekregen.
          'Ik heb een nieuwe soort wiet gekregen gisteren,' vertelde ik terwijl ik het zakje kort liet zien en het snel weer weg stopte. 'Nouja gekregen, het was verdomme 60,- voor 2 gram.' gromde ik er nog achter aan. 'Maar, het schijnt echt fantastisch te zijn, gemengd met iets geks.' grinnikte ik. Het was altijd leuk om te klooien met nieuwe soorten drugs, zolang je het op een veilige plek deed, ging je er vast niet dood aan.
          'En ik heb ook nog wel een fles Jack Daniels op mijn kamer.' vervolgde ik nog.

    Hell is empty and all the devils are here

    [ bericht aangepast op 2 april 2018 - 13:52 ]


    - thank you for existing -

    Gabriel Mathis Chastel


    17 Years | 4th Year | Dressed as a Frenchman | With Aliya

    Gabriel probeerde Aliya te vertellen dat ze opslag verliefd op hem zou worden zodra hij zijn outfit aan zou trekken vanavond, maar blijkbaar zat Aliya een volledig andere kant op te denken als Gabriel het had over verliefd worden. Aliya dacht meteen aan allemaal fictieve personages waarvan Gabriel de helft niet eens kende. "Ga je als Rhys, Cas of Azriel uit ACOTAR?" waren Aliya haar eerste opties, deze deden Gabriel al helemaal fronsen. 'Wat...' mompelde hij. "Percy Jackson? Cedric Diggory? Legolas? Finnick O'Dair? Zuko?" ging Aliya vervolgens verder, van deze namen kende Gabriel al een paar meende hij, maar als nog kon hij niet helemaal naam bij gezicht knopen. 'Ik zei toch, het is een verassing,' zei Gabriel lachend. 'Maar ik kan je in ieder geval één ding vertellen, ik ga niet als een van hen.' voegde Gabriel aan zijn woorden toe. 'Ik ken ze amper.' Dit laatste was niet volledig waar, want door de jaren heen kende hij een groot deel van deze personages waarschijnlijk beter dan de gemiddelde mens, hij had dan ook al heel wat verhalen van Aliya aan moeten horen over de personages. Bepaald erg had Gabriel het nooit gevonden, hij vond het wel leuk hoe enthousiast ze er over kon worden, maar zijn eigen interesse lag er zeker niet. Gabriel was nou eenmaal niet bepaald de persoon die lang genoeg stil kon zitten om een heel boek uit te lezen, of hij kon het wel, maar dan was je al snel weer een jaar verder.
    Toen Gabriel en Aliya aan tafel zaten veranderde het gesprek al snel van Gabriel zijn kostuum voor vanavond in dat van Aliya, maar dat van Aliya vond Gabriel dan ook wel een stukje interessanter dan zijn eigen. Vooral door Aliya haar eigenaardige ideeën. "Nee? Ik snap dus niet hoe ik dat ding moet gebruiken, dat zei ik net." zei Aliya nadat Gabriel de jongedame had gevraagd of ze de staart al had kunnen gebruiken. Nu kon Gabriel het niet meer laten om een echte lach uit te laten. Hij wou zijn vriendin niet uitlachen, maar haar onschuldigheid hier was toch wel hilarisch. "Hoe moet ik het vastmaken dan? Dan kan ik het misschien nog eens gebruiken voor een kostuum. Ik snap niet waarom je denkt dat ik daar perse naakt voor moet zijn..." ging Aliya rustig verder, duidelijk nog niet begrijpend welke kant Gabriel op wou met zijn eerder woorden. Nog een lach ontsnapte uit Gabriel zijn mond. 'Oh, god, Aliya, je bent zo leuk onschuldig,' zei Gabriel lachend terwijl hij met het puntje van zijn mauw een traan uit zijn ooghoek veegde. "Anders vraag ik hen wel, als jij geen antwoord wil geven." zei Aliya uiteindelijk, waarna ze kort naar Stig, Bear en Cole knikte. Gabriel schudde snel zijn hoofd. 'Nee, nee, niet doen,' zei Gabriel, Gabriel had geen idee hoe de jongens Aliya haar kleine foutje zouden opnemen, maar misschien was het maar beter dat ze dit ook niet zouden ontdekken. 'Oké,' zei Gabriel na een korte stilte, Gabriel leunde een klein stukje voorover toen hij Aliya uitlegde wat ze nou precies had gekocht. 'Dit hier, noemt met een buttplug,' vertelde Gabriel terwijl hij kort naar Aliya haar staart wees. 'Een seksspeeltje,' voegde hij er op een gedempte toon aan toe om het nog wat duidelijker te maken. 'Dus ik weet niet of je dat ding nog echt wilt gebruiken,'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    FERGUS FRASER


    18 // 4 • Artist • Outfit, Captain America • @ Hal • & Sully


          Wanneer Sully's ijsblauwe kijkers naar zijn gezicht schieten, wordt Fergus rood. Natuurlijk heeft hij iets verkeerd gedaan tijdens hun (en vooral zijn) eerste nacht. Hell, Sully heeft met Stig het bed gedeeld — dat kan hij niet evenaren.
          Voordat hij goed en wel zijn excuses kan maken, wordt hij weggesleurd met een intensiteit die hij alleen heeft gezien tijdens heftige trainingen.
          'Fergus. . .'
          Slikkend kijkt Fergus naar Sully's gesloten kijkers, zich bewust van de lading en spanning binnenin haar slaapkamer nu die is afgesloten.
          'Jij bent het beste dat me had kunnen overkomen toen ik naar Borealis werd gestuurd. Je was perfect. Als je—je dat echt afvraagt. . . Ik heb het compleet verknald. Jij en ik. . . Dat zal nooit goed eindigen. Zullen we gaan eten? Alsjeblieft?'
          Fergus' gezichtsuitdrukking is tijdens haar woorden vrolijk van start gegaan — hij was perfect?! En dat terwijl het zijn allereerste, onervaren keer was geweest. God, deze dag zou niet meer stuk kunnen. Misschien zou hij haar weer zoenen, hier en nu — om haar woorden kracht bij te zetten.
          Maar dan komen de harde woorden bij hem binnen — nooit goed eindigen. Fergus slikt — eenmaal, tweemaal, driemaal. Hij wil antwoorden op haar vraag over het eten, maar voelt zich alsof hij in zijn maag is geschopt.
          'Ik heb geen honger meer.'
          De woorden zijn zijn mond uit voordat hij het zelf goed in de gaten heeft, waardoor hij zijn wangen opnieuw rood voelt worden. Fergus zucht even hard waarna hij zijn masker over zijn hoofd sjort.
          'Ik bedoel. . . Hoezo heb jij het helemaal verknald? En wij nooit goed eindigen? We hebben het geeneens geprobeerd, Sul. Niet dat ik dat zou willen. Ik bedoel. . . Natuurlijk zou ik dat wel willen, maar. . . Ugh.'
          Fergus gooit ietwat te hard en verslagen zijn masker en schild op Sully's bed, waarna hij zijn handen even door zijn piekende haar haalt.
          'Het is niet aan jou alleen om die beslissing te maken.'
          Fergus schreeuwt bijna, zijn wangen vuurrood van ingehouden woede en opwinding vanwege de emoties die door zijn lichaam razen. Hij is voor even stil, maar stapt dan naar voren totdat hij op Sully neer moet kijken.
          'Als ik het beste ben wat je is overkomen. . . Waarom dit dan?'
          Fergus' schouders glijden langzaam naar beneden, plotseling verslagen. Zuchtend sluit hij zijn kijkers en stapt dan naar achteren, waarna hij zich draait zodat hij naar de gesloten deur kan kijken.
          'Ik. . . Ik zie je zo wel in de kantine. Ik moet even. . . Laat me gewoon even, ja?. Ik doe je deur wel dicht straks.'
          Fergus balt zijn handen tot vuisten en wenst dat hij zou kunnen trainen nu, maar Halloween wacht — zijn zin daarin compleet verdwenen.


    We are all in the gutter ———
    but some of us are looking at the stars.


    •


    Gemma Peyton Darell


    17/4       †      W.      A R C H I E,       A L I Y A       &       G A B R I E L       †      O U T F I T



          Ik viel prompt stil zodra Archie verkondigde dat mijn plan gebaseerde was op leugens. Teleurgesteld liet ik mijn schouders zakken. “Technisch gezien is het geen leugen,” mompelde ik. “Ik bedoel, jij hebt niemand vertelt dat er daadwerkelijk wodka in zit. Mensen trekken hun eigen conclusies.”
          Zodra ik merkte dat mijn glimlach voor even van mijn gezicht was gegleden, deed ik me best om hem weer op te plakken. Ik wilde Archie absoluut niet het gevoel geven dat het zijn schuld was – want dat was het niet – maar het gesprek deed me denken aan alle vooroordelen die mensen over me hadden. Ik was vreemd, hoorde nergens thuis en was niet jager-waardig omdat ik andere mensen nog de dood injoeg met mijn ongecontroleerde gedrag. Zoals ik net al zei; mensen trokken te snel hun eigen conclusies.
          Gelukkig leek Arch mijn onhandigheid niet op te merken. Hij was te druk bezig met zijn telefoon. Zo druk, dat hij niet merkte dat ik twee marshmallows in mijn mond stak en deed alsof ik een walrus was door mijn armen te strekken en in mijn handen te klappen. Uiteindelijk propte ik de twee naar binnen – giechelend om mezelf.
          Wel leek mijn vriend in te zien dat ik op ontploffen stond van nieuwsgierigheid wat zijn telefoon betrof. Net als hijzelf met zijn schattige rode wangen. “Oeh, wie was dat?” vroeg ik terwijl ik met mijn wenkbrauwen wiebelde.
          “Aliya had een vraag. Sorry, dat was onbeleefd van me. Heb je haar al gezien? Volgens mij zou ze als Tinkerbell verkleed gaan en ik ben benieuwd geworden. Uh... sorry dat ik te veel praat.” Ik wimpelde zijn zorgen weg, waarna ik mijn hals strekte en mijn blik rond de ruimte liet glijden. “Nee, ik heb haar nog niet gezien maar...” Ik rekte elk woord uit zodat ik de tijd kreeg om de brunette die Archie liet blozen als een of andere mafkees te spotten.
          “Ah! Daar is ze! Kom mee,” zei ik terwijl ik opstond en Archie aan zijn arm meetrok. Mijn bord was toch al zo goed als leeg, evenals die van Arch die net de laatste in zijn mond had gestopt. Vrolijk huppelde ik naar Aliya toe, zonder te letten op de persoon tegen wie ze stond te praten.
          “Hey, Aliya! Bij deze overhandig ik u Archie,” zei ik alsof ik een aardappel in mijn keel had. Hierna legde ik pas mijn ogen op de jongeman naast haar. Bijna onmiddellijk keek ik weer voor me, hopend dat hij was vergeten wat er voorgevallen was die keer dat onbedoeld een visioen kreeg waar hij bij was.
          “Leuk kostuum!” probeerde ik snel over mijn ongemakkelijkheid heen te praten. “Wat – eh – is dat?” vroeg ik daarentegen zodra ik haar ‘staart’ in het oog kreeg. Ik hield mijn hoofd schuin en keek vragend naar het vreemde voorwerp.


    I have seen my own sun darkened

    MORRIGAN O'DONAGHUE
    firecracker || seventeen || fourth year || with taras || daphne from scooby doo

    Taras begint eerst hard te lachen, maar die lach verdwijnt snel wanneer ik hem vertel dat Bear straks eerst nog wilt douchen. Waarschijnlijk legt hij zelf de connectie dat ik misschien wel mee ga douchen, zonder dat ik het hardop hoef te zeggen. Zijn verafschuwde gezicht laat me met mijn ogen rollen.
          "Oh, kom op zeg, Taras. Het is samen douchen, niet trouwen. Wees niet zo preuts." Waarom mensen moeilijk doen over zulke dingen snap ik echt niet. Lichamen zijn maar lichamen.


    To: Ted
    I'll see.


          Bij het hartje in zijn bericht trek ik mijn wenkbrauwen op. Van die kleffe dingen waren verre van mijn ding. Maar dan ook echt niet.
          Ik ga rustig verder met eten, tot ik aangestoten word door Taras, zijn middel- en wijsvinger omhoog houdt. Mijn eerste reactie is het vredesteken, maar gezien dat niks te maken heeft met nu, kom ik uit op konijn. "Bear is als konijn?" gebaar ik. Ik had vandaag wel iemand in een bloederig konijnenpak zien lopen. Wanneer even om me heen kijk, zie ik een eindje verderop inderdaad Bear's hoofd uit een konijnenpak steken. Wat betekende dat Bear dus niet als een beer was. Maar, dat neemt niet weg dat ik niet kan doen alsof ik het niet weet. Ik ben wel benieuwd hoe Bear zou reageren als ik met de jongen in het berenpak ga flirten. Mijn mondhoeken krullen omhoog en een wat ondeugende blik verschijnt in mijn ogen.
          Op Taras vraag klak ik met mijn tong. "Alleen als je met mij werkt nu. Anders steel ik al je Reece Pieces." Taras weet maar al te goed dat ik dat echt zou doen ook. De jongen in het berenpak is op dat moment, wat goed uitkomt.
          "Hey Ted!" roep ik luid genoeg om zeker te weten dat de echte Bear het ook hoort. Ik sta op, me er maar al te bewust hoe skintight mijn outfit is, loop naar de jongen toe, en geef hem een klap op zijn kont. "Kom mee, Bear." Met die berenkop op kan ik lastig zien of de jongen verward is of niet, maar ik krijg hem wel gemakkelijk mee naar de tafel waar Taras aan zit. Het is verleidelijk om op nep-Bear's schoot te gaan zitten, maar dat zou ik bij de echte-Bear ook niet doen, dus ik laat het.


    [ bericht aangepast op 5 april 2018 - 22:40 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ALIYA OMAROV
    innocent cinnamonroll || sixteen || third year || with gabriel, gemma & archie || dressed as tinkerbell

    Gabriel lacht opnieuw. En opnieuw raak ik meer verward. Wat is er zo grappig aan zo'n stomme staart die je niet eens kan gebruiken?
          "Oh, god, Aliya, je bent zo leuk onschuldig. En nee, nee, niet doen."
          Vragend kijk ik mijn beste vriend aan, of hij mij nu eindelijk uitgaat leggen hoe ik dat ding kan gebruiken.
          "Oké, dit hier, noemt men een buttplug."
          "Een wat?"
          Een seksspeeltje. Dus ik weet niet of je dat ding nog echt wilt gebruiken."
          Mijn wangen krijgen al snel een tomatenrode kleur. Alleen ik kan het voor elkaar krijgen om per ongeluk een seksspeeltje te bestellen. "Oh my gods," murmel ik, terwijl ik met grote ogen naar het ding op tafel kijk. Het voelt haast vreemd om dat ding nu uberhaupt aan te raken. Het verklaarde wel waarom Archie zei dat ik het maar weg moest gooien. Ik heb mezelf alleen nu wel flink voorschut gezet bij hem. "Gelukkig heb ik een nieuwe besteld en geen tweedehands..." Bah. "Maar eh, ik ga het toch niet gebruiken, dus, eh, als jij het wilt?" Ik heb geen flauw benul of veel mensen zo'n geval gebruiken. Gabriel en Archie kennen het in elk geval al wel. "Oh!" Mijn ogen lichten op. "Je hebt er vast al eentje, daarom weet je wat het is." Verward schud ik mijn hoofd. "Ik kan me alleen niet voorstellen dat het erg comfortabel zit."
          “Hey, Aliya! Bij deze overhandig ik u Archie.” Ik kijk op en zie Gemma en Archie staan. Als haast automatisch kleuren mijn wangen voor enkele seconden weer ietsjes rood.
          "Hiya!"
          “Leuk kostuum! Wat – eh – is dat?” Gemma kijkt naar de buttplug. Het ligt dus niet aan mij.
          "Oh, een buttplug volgens Gabriel. Mij lijkt het niet erg prettig om te gebruiken." Ik kan het me niet eens voorstellen. "Ik dacht het een staart voor een kostuum was, oeps."



    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ARCHIBALD ARCHIE ARLINGTON


    17 // 3 • Anti Hunter • Outfit, Ghostbuster • @ Refter • & Aliya, Gabriel, Gemma


          'Nee, ik heb haar nog niet gezien maar. . . Ah, daar is ze — kom mee.'
          Voordat Archie het goed en wel in de gaten heeft, wordt hij van tafel gesleurd en weet hij nog maar net op zijn slungelige benen overeind te blijven staan. Grommend moet hij Gemma bijhouden, die veel en veel te snel gaat voor zijn zin. Uiteindelijk komen ze tot stilstand, waarbij Archie zichzelf los wurmt van Gemma en de overal van zijn outfit recht sjort met enkele bewegingen.
          'Hey, Aliya. Bij deze overhandig ik u Archie. Leuk kostuum.' Gemma wordt rood. 'Wat, eh — is dat?'
          Archie kijkt naar de tafel, waar het voorwerp vrij prominent aanwezig is — direct weet hij het te herkennen van de zojuist eerder gestuurde foto door Aliya. Archie's wangen worden binnen een halve seconde vuurrood.
          'Oh een buttplug volgens Gabriel, mij lijkt het niet erg prettig om te gebruiken. Ik dacht het een staart voor een kostuum was, oeps.'
          Archie wordt nog roder bij het beeld van Aliya die een seksspeeltje gebruikt, waardoor hij snel zijn hoofd buigt en naar zijn schoenen kijkt. Archie ademt diep, waarna hij opnieuw omhoog blikt en naar Aliya kijkt.
          'Ik zei toch dat je het weg moest gooien,' weet Archie lachend te zeggen — ongemakkelijkheid van zijn gezicht afstralend als warmte van een felle zon. Voorzichtig schraapt hij zijn keel en kijkt Aliya opnieuw aan met hernieuwde moed. 'Aliya, je kostuum is prachtig geworden — je ziet er beeldschoon uit momenteel. Niet dat je er anders slecht uit ziet, maar. . .' Archie schraapt zijn keel opnieuw. Waarom kan hij niet voor één moment charmant zijn?
          'Ga eh — jij vanavond naar het feest?'
          Archie voegt er een stille: 'wil je anders met mij mee?' achteraan in gedachten maar houdt een glimlach rondom zijn mondhoeken staan. Aliya op date vragen. . . dat is iets wat kilometers ver buiten zijn comfort zone ligt.




    Do not throw a ball at him ———
    he will break a leg, get the flu and sprain a wrist all at once.


    •

    POCAHONTARAS IVANOVA


    18 | Horendstom | Pocahontas | Morrigan

    "Alleen als je met mij werkt nu. Anders steel ik al je Reece Pieces," antwoordt ze op mijn vraag. Ik vernauw mijn ogen tot spleetjes en voel mijn mond tot een streep trekken, omdat ik weet dat ze er werkelijk toe in staat is. En ik die dacht dat ze van me hield. Toch overwint mijn nieuwsgierigheid naar wat ze plan is en zachtjes knik ik, ten teken dat ik het spel mee zal spelen.
    Dat dit moment de foute keuze is om een slokje drinken te nemen blijkt als ik me verslik zodra duidelijk wordt wat Mor in gedachten heeft. Ik weet me echter snel te herpakken en wuif op mijn beurt vrolijk naar de jongen in het berenpak wanneer de krullenbol wie het dan ook mag wezen naar onze tafel toebrengt. Ik moet zeggen; de klap die ze op zijn kont gaf maakte het af.
    Ik schuif een stukje opzij, zodat ik niet aan het zicht onttrokken word van de échte Bear, en groet de student met de berenkop dan ook met een hand op de borst, alsof ik werkelijk geloof dat het de echte is.
    Omdat het te verleidelijk is om te laten, gebaar ik naar de krullenbol en niet-Bear dat ze elkaar nog geen kusje hebben gegeven. Tja, als Morrigan een put voor zichzelf wil graven dan wil ik haar wel een duwtje geven. Zij neemt vaak genoeg de kans om mij beet te nemen, dit keer is het mijn beurt.
    Zo subtiel mogelijk glans ik een keer in de richting van de man in het konijnenpak en kijk dan snel terug naar de krullenbol.
    Niet zo verlegen gebaar ik nog, terwijl ik mijn uiterste best moet doen om niet met een duivelse grijns te blijven staren tot ze de vreemdeling een kus geeft.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Lexa Phelan

    ”You may see me struggle,
    but you will never see me quit

    • 24 • Huntress/Teacher • Bear, Stig & Cole • Outfit, blue mask •

    Ik probeer het fluiten van Stig te negeren, want dat zou op algemeen vlak het professioneelste zijn, maar tegelijkertijd was ik ook maar een vrouw en wie hield er nu niet van als een outfit gewaardeerd werd? Ik glimlachte daarom enkel en was blij met het feit al rode konen te hebben vanwege het feit dat ik het warm had met het masker op mijn hoofd. “Van mij mag je iedere avond wel vrij zijn,” klonk het vervolgens geamuseerd vanuit Stig. “Is dat zo?” flapte ik eruit, Geheel subtiel trok ik een van mijn wenkbrauwen op en liet de glimlach die tevoorschijn kwam op mijn lippen spelen. Bear glimlachte echter alleen en stak vervolgens zijn handen in de lucht, waardoor de zijkanten van blote bovenlichaam zichtbaar werd. “Geen zorgen, ik heb een onderbroek aan,” bracht hij vervolgens uit. Lichtjes schudden ik met mijn hoofd en besloot er wijselijk geen opmerking naar te maken.
          ”Wat voor alcohol zou er zijn vanavond denk je, of heb je wat speciaals opzij liggen?” vraagt Stig vervolgens aan de jongens. Vertwijfeld bleef ik vervolgens staan, niet goed wetende hoe of wat. Aan de ene kant had het zijn voordelen om lerares te zijn, maar tegelijkertijd was het op sommige momenten ook erg moeilijk. Hoe blendde je in bij de jongere, daar waar je zelf ook nog jong bent, maar die tegelijkertijd op een andere voet naar je kijken doordat je een bepaalde functie had? Soms was het hier op school dan ook niet gemakkelijk voor me, al helemaal niet gezien mijn been en ik daardoor gevoelsmatig nog meer belet leek te worden. Zachtjes kauwde ik voor een paar tellen op de binnenkant van mijn wang, blikte kort naar opzij en ving ergens in de verte een groepje leraren op. Ook dáár paste ik er niet goed tussen, gezien ik de jongste weer was van hen. Ik slaakte een zucht en keek terug naar de drie heren waar ik vlakbij nog altijd was blijven staan. Ik moest iets doen wilde ik niet de hele avond maar een beetje van links naar rechts hobbelen. Hoe erg zou het zijn als ik voor een avondje eens deed wat ik altijd gedaan had voor ik deze functie bemachtigde en nog onbezonnen kon zijn in mijn vrije tijd? Het was daarom dat ik maar besloot eens impulsief te zijn.
          ”Ik heb anders misschien ook nog wel iets,” bracht ik uit en blikte nog een keer over mijn schouder. “Maar niet voor hier,” vervolgde ik peinzend. “Ik geloof niet dat het voeren van Tequila shots me in dank afgenomen gaat worden,” mompelde ik en haalde vervolgens nog net mijn schouder niet op.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Gabriel Mathis Chastel


    17 Years | 4th Year | Dressed as a Frenchman | With Aliya

    Gabriel kon zijn mondhoeken niet recht krijgen toen hij Aliya vertelde wat de staart die ze had gekocht in werkelijkheid was. Haar reactie... Gabriel wist niet hoe hij het moest noemen, maar plots leek haar volledige houding naar het ding volledig te veranderen. Aliya was niet meer verward over het ding, maar eerder afkeurend als of het ding ineens tien keer viezer was geworden. "Gelukkig heb ik een nieuwe besteld en geen tweedehands..." Een lach rolde weer over Gabriel zijn lippen, daar had Aliya zeker een punt. "Maar eh, ik ga het toch niet gebruiken, dus, eh, als jij het wilt?" Dit keer was het Gabriel zijn beurt om zijn beste vriendin verbaasd aan te kijken. Dacht Aliya echt dat hijzelf van plan was dat ding in zijn achterste te stoppen... nee dat zou hem zeker niet worden. 'Oh!" zei Aliya toen voordat Gabriel haar vraag had kunnen antwoorden. "Je hebt er vast al eentje, daarom weet je wat het is. Ik kan me alleen niet voorstellen dat het erg comfortabel zit." Nu keek Gabriel Aliya niet meer verbaasd aan, maar verontwaardigd, wat dacht ze wel niet van hem? 'Oh god, Aliya, nee,' riep Gabriel uit. 'Tuurlijk gebruik ik zo'n ding niet. Ik ga niet allemaal dingen in mijn achterste proppen.'
    “Hey, Aliya! Bij deze overhandig ik u Archie.” Gabriel schrok op van Gemma die ineens tegenover hen stond. Zijn ogen gleden van de blondine naar de jongen in zijn Ghostbusters pak die naast hem stond. “Leuk kostuum! Wat – eh – is dat?” ging Gemma verder na een korte stilte, Gabriel blikte kort van zich zelf naar Aliya, niet wetend tegen wie van hen Gemma het nou precies had gehad. 'Dank je wel,' gokte hij uiteindelijk, hoewel er toch een grotere kans was dat het compliment voor tinkerbell naast hem was. "Oh, een buttplug volgens Gabriel. Mij lijkt het niet erg prettig om te gebruiken." beantwoorde Aliya ondertussen Gemma haar vraag. "Ik dacht het een staart voor een kostuum was, oeps." Gabriel grinnikte kort, waarna hij zich naar Archie draaide. 'Ik zei toch dat je het weg moest gooien,' zei Archie. 'Waarom weggooien, heeft één van jullie er geen interesse in dan,' zei Gabriel terwijl hij zijn vingers over het staart gedeelte van Aliya haar speeltje liet gaan. 'Kinky wel,'
    'Aliya, je kostuum is prachtig geworden — je ziet er beeldschoon uit momenteel. Niet dat je er anders slecht uit ziet, maar. . .' zei Archie vervolgens. 'Ga eh — jij vanavond naar het feest?' voegde Archie nog aan zijn vorige woorden toe, zijn vraag was duidelijk enkel gericht op Aliya. Als of de jongedame de enige was die hier zat, Gabriel was niet perse beledigd, maar een beetje extra aandacht had wel leuk geweest. Daarom keek hij zelf maar op naar Gemma, dan moest hij zijn nodige aandacht maar bij de blondine vinden. 'Ik vind jou kostuum ook leuk,' zei Gabriel terwijl hij naar haar shirt wees. 'Leuk bedacht,' voegde hij er aan toe.
    'Oh en als Archibald hier, met Aliya naar het feest gaat vanavond, wil ik jou ook wel de eer geven om mijn date te zijn,' zei Gabriel vervolgens plagend tegen Gemma.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.