• Hooi!(:

    Ik kon in de suggestie-Excel lijst niets vinden, dus vandaar een topic.

    Wegens de paasei-actie ben ik ook op onderzoek gegaan bij de Spotlight. Echter heb ik nu een lege Spotlight geplaatst waar ik wél credits voor heb gebruikt. Dit was totaal niet de bedoeling en ik wilde niet eens iets in de spotlight plaatsen! Dat was nooit mijn bedoeling. Dus nu vind ik dit best wel heel erg zonde van mijn credits. Ik heb er al een mod een PB over gestuurd, maar nog geen reactie.

    Maar goed, ik kreeg geen pop-up met "weet je zeker dat je deze actie wilt uitvoeren" of een soort gelijk iets, toen ik het lege bericht in de spotlight zette. Maar ik denk wel dat dit handig is, om fouten zoals de mijne te kunnen voorkomen. Is het mogelijk dat dit wordt ingesteld? Of, wat vinden jullie überhaupt van dit idee?

    Liefs! ❤


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Deed je het op mobiel? Want op de computer krijg je zo’n pop-up al, dacht ik.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ristridin schreef:
    Deed je het op mobiel? Want op de computer krijg je zo’n pop-up al, dacht ik.


    Nee, wel op de laptop. Op mobiel vergeet ik vaak hoe ik er het makkelijkste kom, hahah. 😅

    Maar ik heb dus helaas géén pop-up gehad, anders had ik m namelijk helemaal niet door laten gaan. Vind dit heel erg zonde namelijk.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bump, want wat vind de rest van Q nu 1april voorbij is? _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind het nogal sneu voor je, hoop dat ze je de credits terug kunnen geveb


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Dit had ik ook. Ik heb kennelijk mijn profiel in de spothlight gezet en niks bevestigd. Heb ook een pb gestuurd maar ook nog geen reactie. Vind het inderdaad best vervelend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik krijg toch een hele pagina ter bevestiging als ik iets in de spotlight wil zeggen. Dan moet je helemaal vanonder doorklikken naar dit indien je het echt in de spot wil zetten:



    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mij is dit ook eens overkomen, waardoor ik het verkeerde verhaal plaatste in de spotlight.
    Heel erg vervelend, zo zonder melding, dus ik ben ook wel voor.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ik krijg altijd een melding eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 2 april 2018 - 10:55 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Best apart dat er mensen zijn die wél een melding krijgen, en mensen die deze níét krijgen. Kennelijk is het dus wél ingesteld namelijk, als ik het goed begrijp? Dat maakt dat ik het nog vreemder vind dat ik zelf geen melding kreeg. En toegegeven:als dit me op mobiel was overkomen had ik het waarschijnlijk weggewuifd met "ik zal wel te snel zijn geweest", aangezien ik wel vaker problemen heb met mijn mobiel. Maar dit is achter de laptop gebeurt met de normale desktopversie en ik weet voor 100% zeker dat ik geen melding heb gehad. Wat ik dan dus toch ook wel weer apart vind aangezien er dus mensen zijn die blijkbaar wél een melding krijgen. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    JimmyPalmer schreef:
    Best apart dat er mensen zijn die wél een melding krijgen, en mensen die deze níét krijgen. Kennelijk is het dus wél ingesteld namelijk, als ik het goed begrijp? Dat maakt dat ik het nog vreemder vind dat ik zelf geen melding kreeg. En toegegeven:als dit me op mobiel was overkomen had ik het waarschijnlijk weggewuifd met "ik zal wel te snel zijn geweest", aangezien ik wel vaker problemen heb met mijn mobiel. Maar dit is achter de laptop gebeurt met de normale desktopversie en ik weet voor 100% zeker dat ik geen melding heb gehad. Wat ik dan dus toch ook wel weer apart vind aangezien er dus mensen zijn die blijkbaar wél een melding krijgen. :/

    Kijk, je kan je profiel enkel in de spot zetten via je profiel. En dan kom je op de pagina uit die ik liet zien. Ik laat hem niet volledig zien omdat niemand zaken heeft met hoeveel credits ik gekocht heb. Maar dan moet je dus nog op die groene link klikken om het te bevestigen. Dan heb is er toch op die bevestiging geklikt.

    Van een eigen zin in de spot te zetten, dat weet ik niet. (Jouw case) Dat doe je via het spotmenu door op 'verstuur' te klikken. Ik heb geen idee of je dan eerst nog op 'weet je het zeker?' moet klikken of niet als je op verstuur hebt geklikt. Maar dan is het eerlijk gezegd nog steeds niet slim om op 'verstuur' te klikken. Dat is hetzelfde als een reactie plaatsen en daar steken geen eieren onder. Ik ga wel sowieso doorgeven aan Rutger dat als je een eigen zin in de spot wil zetten en er niets staat, dat Q dat moet kunnen detecteren zoals bij een post enzo. Dat het dus niet verzonden wordt en je een pop-up krijgt dat je bericht leeg is en dat de actie niet gelukt is. Over refund laat ik de mods beslissen. Want dit is eigenlijk geen mankement; iets ongewild in de spot zetten nadat je zelf op 'verstuur' hebt geklikt.

    [ bericht aangepast op 2 april 2018 - 14:06 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Geen idee hoe het zit met berichten, maar als ik per ongeluk het verkeerde verhaal aanklik krijg ik ook geen pop-up of “verstuur”, en staat deze binnen één klik in de spotlight.
    Nu maakte het mij niet zoveel uit, maar als je zuinig bent op jouw credits kan ik mij voorstellen dat zoiets heel vervelend is.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Scandal schreef:
    (...)
    Kijk, je kan je profiel enkel in de spot zetten via je profiel. En dan kom je op de pagina uit die ik liet zien. Ik laat hem niet volledig zien omdat niemand zaken heeft met hoeveel credits ik gekocht heb. Maar dan moet je dus nog op die groene link klikken om het te bevestigen. Dan heb is er toch op die bevestiging geklikt.

    Van een eigen zin in de spot te zetten, dat weet ik niet. (Jouw case) Dat doe je via het spotmenu door op 'verstuur' te klikken. Ik heb geen idee of je dan eerst nog op 'weet je het zeker?' moet klikken of niet als je op verstuur hebt geklikt. Maar dan is het eerlijk gezegd nog steeds niet slim om op 'verstuur' te klikken. Dat is hetzelfde als een reactie plaatsen en daar steken geen eieren onder. Ik ga wel sowieso doorgeven aan Rutger dat als je een eigen zin in de spot wil zetten en er niets staat, dat Q dat moet kunnen detecteren zoals bij een post enzo. Dat het dus niet verzonden wordt en je een pop-up krijgt dat je bericht leeg is en dat de actie niet gelukt is. Over refund laat ik de mods beslissen. Want dit is eigenlijk geen mankement; iets ongewild in de spot zetten nadat je zelf op 'verstuur' hebt geklikt.



    Naja, de credits terug is ook niet het hoofddoel van dit topic, om eerlijk te zijn. Want ik snap inmiddels heus wel dat ik dat dan niet had moeten doen. Maar ik heb toch even die PB gestuurd om te kijken of het tóch mogelijk was om de credits terug te krijgen, aangezien ik dit nogal zonde vind. Of jullie dat goed vinden of niet, die keuze is aan jullie. Maar over dat gedeelte heb ik heel netjes een PB terug gekregen inmiddels dat er over overlegd zal worden, en in principe hoeft dat denk ik niet per se hier in dit topic meer besproken te worden.

    Waar het mij hier in dit topic om gaat, is dat ik dus wél per ongeluk op die verzendknop heb geklikt en ik geen waarschuwings pop-up kreeg. Vandaar de vraag/suggestie of dit mogelijk is om wél in te stellen. Zodat deze soort situaties niet meer zullen gebeuren. Dát is het doel van dit topic. Om te kijken of er animo voor is en of er überhaupt iets met deze suggestie gedaan kan worden. Mij lijkt het namelijk wel fijn. ^^

    Mijn excuses overigens als dit bericht wat bot overkomt wellicht, ik ben een beetje in een chagrijnige bui momenteel doordat er thuis op dit moment volledige chaos heerst en ik daar nogal slecht tegen kan. xp


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ^Nee hoor, alles oké. ^^

    Ik kan ook niet zeggen of er inderdaad daar een verzendbevestiging is. Dat ga/kan ik ook niet uitproberen want dan ben ik zelf mogelijk (betaalde) credits kwijt. Je kan het ook niet uitproberen met een account zonder credits want dan krijg je de optie ook niet om via dat menu een tekst in de spot te zetten. Dus het zou heel goed kunnen hoor. Dat moet Rutger maar uitzoeken. ;-)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury