• Voor het officiële SOTY/FOTY-topic, klik hier.




    Hierbij het onofficiële motiveer- en praattopic voor SOTY en FOTY 2018! Hier kan je met elkaar praten over je verhaallijn, vragen om tips en tricks, do's en don't's, elkaar peper in de reet stoppen om door te gaan met schrijven!

    Kraak hier niemands ideeën af en ga respectvol met elkaar om. Opbouwende kritiek is altijd beter dan een idee compleet de grond in duwen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    AriChibi schreef:
    Komt goed! Het verhaal dat ik nu schrijf, stond bijvoorbeeld ook al 2-3 jaar in de kast stof te vangen. Daarbij heb ik misschien 5% van het originele idee behouden toen ik dit jaar opnieuw begon, en het gaat ook een stuk beter dan toen ik voor het eerst er aan zat.

    Ik zou er gewoon op terugkomen als je voelt dat je er goed in kan zitten en nu werken aan dat verhaal waar je zo'n zin in had:Y)]


    Hmm je hebt gelijk, maar ik vind het zo moeilijk om los te laten. Want ik heb schrik dat ik misschien binnen enkele dagen wel opeens weer de smaak te pakken ga krijgen ugh zo frustrerend


    The soul needs autumn.

    Ik weet dat het nogal aanstellerig klinkt, maar guys ik was dus net van plan om mijn verhaal op inactief te zetten maar iets zei me dat ik misschien eerst nog eens een stukje moet herlezen en nu denk ik dat ik toch gewoon verder ga gaan want ik ben gewoon nog niet klaar om dit verhaal op een zijspoor te zetten en heb toch na het lezen nog wel enkele ideeën gekregen. :'D


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    Ik weet dat het nogal aanstellerig klinkt, maar guys ik was dus net van plan om mijn verhaal op inactief te zetten maar iets zei me dat ik misschien eerst nog eens een stukje moet herlezen en nu denk ik dat ik toch gewoon verder ga gaan want ik ben gewoon nog niet klaar om dit verhaal op een zijspoor te zetten en heb toch na het lezen nog wel enkele ideeën gekregen. :'D

    Het is pas april hè, je hebt nog even (;

    //

    Na een behoorlijke tijd weer even 300 woorden neergepend. Nu stop ik maar even omdat ik natuurlijk hard aan het studeren moet zijn. ;p


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ugh, het wil echt niet vlotten bij mij...

    Kan iemand me een schop onder mn kont geven?

    [ bericht aangepast op 5 april 2018 - 20:36 ]


    Stenenlikker

    Wervelwind schreef:
    Ik weet dat het nogal aanstellerig klinkt, maar guys ik was dus net van plan om mijn verhaal op inactief te zetten maar iets zei me dat ik misschien eerst nog eens een stukje moet herlezen en nu denk ik dat ik toch gewoon verder ga gaan want ik ben gewoon nog niet klaar om dit verhaal op een zijspoor te zetten en heb toch na het lezen nog wel enkele ideeën gekregen. :'D


    Zet hem desnoods op hiatus! Dan kun je 'offline' eraan werken, maar is ie nog wel openbaar :')


    Hephaistion schreef:
    Ugh, het wil echt niet vlotten bij mij...

    Kan iemand me een schop onder mn kont geven?


    TRAP.

    Maar het is op de meeste plekken tentamenweek, dus je komt er mee weg!


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Dankzij NaNo ben ik weer aan het werk! Nu heeft mijn story bijna 10k en heb ik een mooi voorraadje.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Muh ik heb nu al heimwee naar mijn FOTY-verhaal en ik moet nog drie weken aan mijn ms werken voor ik van mezelf weer verder mag.
    DRIE WEKEN. Ugh.


    Every villain is a hero in his own mind.

    AriChibi schreef:
    (...)

    TRAP.

    Maar het is op de meeste plekken tentamenweek, dus je komt er mee weg!


    Ja, ik heb maandag mn laatste tentamen en s avonds gewoon weinig puf/concentratie om nog te schrijven :/


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    (...)

    Ja, ik heb maandag mn laatste tentamen en s avonds gewoon weinig puf/concentratie om nog te schrijven :/


    Same hier, met nog 2 tentamens volgende week en een 'deadline' van de code voor mijn scriptie die ik nog werkend moet krijgen...

    Eerst maar eens doen wat moet, en daarna zal het wel makkelijker gaan (hoop ik) (huil)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Ik heb written? kitten! herontdekt en omg, het helpt best wel ^^ Iig grootste woordenaantal vanavond geschreven voor het eerste in lange tijd, hahahahaha.


    Stenenlikker

    Nog altijd niet bij geschreven maar de inspiratie moet striken ofcourseeee


    A to the Z

    Hephaistion schreef:
    Ik heb written? kitten! herontdekt en omg, het helpt best wel ^^ Iig grootste woordenaantal vanavond geschreven voor het eerste in lange tijd, hahahahaha.

    Ik ging dat net dus uitproberen en ik kreeg bij de eerste 100 woorden een kat terwijl ik bunny had geselecteerd, en bij de tweede een random foto van bergen :8


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Vanserra schreef:
    (...)
    Ik ging dat net dus uitproberen en ik kreeg bij de eerste 100 woorden een kat terwijl ik bunny had geselecteerd, en bij de tweede een random foto van bergen :8


    Weet je zeker dat er geen konijn superklein op de berg zat? (lol)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    (...)

    Weet je zeker dat er geen konijn superklein op de berg zat? (lol)
    Nee want toen had ik juist weer kat geselecteerd hahaha


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Na anderhalve maand wil ik weer eens verder met mijn foty. Help? :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.