• Voor het officiële SOTY/FOTY-topic, klik hier.




    Hierbij het onofficiële motiveer- en praattopic voor SOTY en FOTY 2018! Hier kan je met elkaar praten over je verhaallijn, vragen om tips en tricks, do's en don't's, elkaar peper in de reet stoppen om door te gaan met schrijven!

    Kraak hier niemands ideeën af en ga respectvol met elkaar om. Opbouwende kritiek is altijd beter dan een idee compleet de grond in duwen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oh, ik wist niet dat dat al beter werkte!
    Haha, avatar makers zal ik ook eens proberen.



    Deze klopt bijvoorbeeld weer niet...

    [ bericht aangepast op 1 mei 2018 - 16:35 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    500 woorden later zijn we eindelijk in hoofdstuk 7 beland, joepie.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Heb toch maar gevraagd of mijn nieuwste verhaal mag meedoen met SOTY, spannend (nerd)


    The soul needs autumn.

    Welke naam vinden jullie het meest passen bij een 25-jarige die van adel is? Robin(son) of Rowan?

    Ik vind beiden echt iets hebben. Bij Robinson zou ik dan wel voor Robin gaan in het dagelijkse leven.


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    Welke naam vinden jullie het meest passen bij een 25-jarige die van adel is? Robin(son) of Rowan?

    Ik vind beiden echt iets hebben. Bij Robinson zou ik dan wel voor Robin gaan in het dagelijkse leven.


    Omg.. dat zijn twee van mijn favo namen haha. Robinson vind ik wel wat koninklijker klinken, al is het door de -son op het einde.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    (...)

    Omg.. dat zijn twee van mijn favo namen haha. Robinson vind ik wel wat koninklijker klinken, al is het door de -son op het einde.

    Wat ik ook echt super bekakt vind is Watson. Van de twee vind ik Rowan leuker tho


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Vanserra schreef:
    (...)
    Wat ik ook echt super bekakt vind is Watson. Van de twee vind ik Rowan leuker tho


    Haha, oh god, Watson is echt zo'n vreselijke naam imo (sorry alle Watsons). Ik zie dan echt zo'n oude butler voor me (zip). Alleen Maximiliaan of Leopold vind ik dan nog erger. Maar goed, daar ging het niet over, ik moest er alleen aan denken lol :X


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    (...)

    Haha, oh god, Watson is echt zo'n vreselijke naam imo (sorry alle Watsons). Ik zie dan echt zo'n oude butler voor me (zip). Alleen Maximiliaan of Leopold vind ik dan nog erger. Maar goed, daar ging het niet over, ik moest er alleen aan denken lol :X


    Mooie bruggetjes heb jij zeg...

    En ik vind Rowan denk ik leuker^^


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    AriChibi schreef:
    (...)

    Haha, oh god, Watson is echt zo'n vreselijke naam imo (sorry alle Watsons). Ik zie dan echt zo'n oude butler voor me (zip). Alleen Maximiliaan of Leopold vind ik dan nog erger. Maar goed, daar ging het niet over, ik moest er alleen aan denken lol :X


    Ik vind Maximiliaan echt ge-wel-dig, maar zou als spreeknaam (of hoe noemt zoiets?) dan wel Max nemen. Zie je een 3 jarige kleuter zich al als Maximiliaan voorstellen haha

    Leopold vind ik echt een vreselijke naam, maar dat is denk ik omdat ik het altijd link aan Leopold II en Leopold III (who cares about Leopold I)


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    (...)

    Ik vind Maximiliaan echt ge-wel-dig, maar zou als spreeknaam (of hoe noemt zoiets?) dan wel Max nemen. Zie je een 3 jarige kleuter zich al als Maximiliaan voorstellen haha

    Leopold vind ik echt een vreselijke naam, maar dat is denk ik omdat ik het altijd link aan Leopold II en Leopold III (who cares about Leopold I)


    Hahaha ja, en het ligt wel echt aan de persoon, maar bij Maximiliaan moet ik dan alleen maar denken aan de kakkerige ouders die hun kind zo noemen (en zo inschrijven voor school enzo, niet dat het alleen zijn geregistreerde naam is).

    Naast Leopold is Philippe misschien ook nog een soort van koninklijke triggernaam in dat rijtje. Ik zie alleen maar van die sassy bad guys (of initiële bad guys althans) voor me met die naam, maar dat heeft ook zijn voordelen. Misschien heb ik gewoon teveel betekenis gekoppeld aan random namen, lol :')

    Heeft iemand anders nog last van slechte/goede connotaties bij random namen?


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    (...)

    Hahaha ja, en het ligt wel echt aan de persoon, maar bij Maximiliaan moet ik dan alleen maar denken aan de kakkerige ouders die hun kind zo noemen (en zo inschrijven voor school enzo, niet dat het alleen zijn geregistreerde naam is).

    Naast Leopold is Philippe misschien ook nog een soort van koninklijke triggernaam in dat rijtje. Ik zie alleen maar van die sassy bad guys (of initiële bad guys althans) voor me met die naam, maar dat heeft ook zijn voordelen. Misschien heb ik gewoon teveel betekenis gekoppeld aan random namen, lol :')

    Heeft iemand anders nog last van slechte/goede connotaties bij random namen?

    De vriend van een vriendin van me heet Rutger en dat is ook een enorme kakker. Mijn ultieme kanker-naam is toch wel Roderik (cat)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Vanserra schreef:
    (...)
    De vriend van een vriendin van me heet Rutger en dat is ook een enorme kakker. Mijn ultieme kanker-naam is toch wel Roderik (cat)


    Omg.... ik ken ook een Rutger wiens vader schipper is. Hij had drie douches in zijn huis, en was nationaal schaakkampioen. Alleen liep hij weg van huis om bij zijn vriendin in te wonen (zeg me niet dat het dezelfde is).
    Roderik is inderdaad ook wel echt een kutnaam, lol.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    (...)

    Omg.... ik ken ook een Rutger wiens vader schipper is. Hij had drie douches in zijn huis, en was nationaal schaakkampioen. Alleen liep hij weg van huis om bij zijn vriendin in te wonen (zeg me niet dat het dezelfde is).
    Roderik is inderdaad ook wel echt een kutnaam, lol.
    OMG SERIEUS!?!?
    Nu je het zegt... Nee het is niet dezelfde, lol. Ik zou het heel bijzonder vinden als hij op z'n negentiende al schaakkampioen was, haha


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Vanserra schreef:
    (...)OMG SERIEUS!?!?
    Nu je het zegt... Nee het is niet dezelfde, lol. Ik zou het heel bijzonder vinden als hij op z'n negentiende al schaakkampioen was, haha


    Hij was het als kind zelfs, jeugdkampioen dan, vergat ik te zeggen haha!! Een proper nerderig kakjoch!! Maar je zegt negentien, volgens mij kwamtie uit 1997, dus gelukkig is het niet dezelfde hahaha.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2018 - 23:34 ]


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Johannes vind ik ook wel echt een kakkerige naam. En een beetje middeleeuws, klinkt het ook wel. Maar dat klinken Leopold en Roderick ook :X


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.