• Voor het officiële SOTY/FOTY-topic, klik hier.




    Hierbij het onofficiële motiveer- en praattopic voor SOTY en FOTY 2018! Hier kan je met elkaar praten over je verhaallijn, vragen om tips en tricks, do's en don't's, elkaar peper in de reet stoppen om door te gaan met schrijven!

    Kraak hier niemands ideeën af en ga respectvol met elkaar om. Opbouwende kritiek is altijd beter dan een idee compleet de grond in duwen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Het klinkt wel grappig, wat is written? Kitten! precies voor iets?
    Misschien helpt dat me eindelijk aan motivatie...


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Het klinkt wel grappig, wat is written? Kitten! precies voor iets?
    Misschien helpt dat me eindelijk aan motivatie...


    Elke 100 woorden (of een ander aantal dat je zelf kan instellen) verschijnt er een plaatje van een kat. Het motiveert je op dat moment dus om te schrijven, want je wilt graag het volgende schattige katten plaatje zien :').


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    (...)

    Elke 100 woorden (of een ander aantal dat je zelf kan instellen) verschijnt er een plaatje van een kat. Het motiveert je op dat moment dus om te schrijven, want je wilt graag het volgende schattige katten plaatje zien :').


    Wauw. Het klinkt wel geniaal :'D


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Hephaistion schreef:
    (...)

    Elke 100 woorden (of een ander aantal dat je zelf kan instellen) verschijnt er een plaatje van een kat. Het motiveert je op dat moment dus om te schrijven, want je wilt graag het volgende schattige katten plaatje zien :').

    Ik heb het ook geprobeerd ^^


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik krijg ook een kat als ik een konijn in stel! ^^


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Ik krijg ook een kat als ik een konijn in stel! ^^

    Heb je de site gerefreshed daarna? Dat werkte bij mij


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Wauw. Het klinkt wel geniaal :'D


    Voor mij werkt het iig vrij goed ^^

    [ bericht aangepast op 12 april 2018 - 20:14 ]


    Stenenlikker

    Nou het gaat misschien niet zo lekker bij mij maar we zijn toch tenminste nog aanwezig hier in het topic *pats herself on the shoulder*
    we doen wel een inhaalbeweging in de zomervacajay hahahaha


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    Nou het gaat misschien niet zo lekker bij mij maar we zijn toch tenminste nog aanwezig hier in het topic *pats herself on the shoulder*
    we doen wel een inhaalbeweging in de zomervacajay hahahaha


    Ja, alle tijd! Het is ook niks als je het er nu uit moet forceren zonder inspiratie en je het dan later toch weer moet herschrijven D:


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Written? Kitten! klinkt wel echt als iets wat awesome is en wat mij misschien nog kan helpen ook, haha. Een geweldig idee.

    En het bijschrijven in de zomervakantie moet ik ook maar misschien gaan doen. ik schrijf er nu iets te weinig aan, dus dat zal vast goed zijn voor mijn verhaal.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Net terug van een weekje aan zee en echt amper iets geschreven...


    The soul needs autumn.

    Ik wil zo graag gaan schrijven maar... verhaallijn. Ugh.

    Ik heb alleen pas een proloog, en ik krijg een beetje het gevoel dat ik het misschien niet meer ga halen.
    Ripperderip.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Ik wil zo graag gaan schrijven maar... verhaallijn. Ugh.

    Ik heb alleen pas een proloog, en ik krijg een beetje het gevoel dat ik het misschien niet meer ga halen.
    Ripperderip.


    Nee joh, gek! Het is pas april :Y)
    Je hebt nog zo'n 231 dagen, waaronder vakantiedagen!

    Daarbij hoef je de verhaallijn nog niet compleet te hebben voordat je gaat schrijven. Een begin en einde is om te beginnen al goed genoeg, alles daartussen plannen is extra en vind ik ook makkelijker te doen als ik de eerste hoofdstukken al min of meer uitgedacht/als draft geschreven heb.

    Tbh heb ik mijn eerste hoofdstukken sinds ik begon in januari al zo'n 2 of 3x herschreven voordat ik ze begon te posten en nu pas ik ze nog steeds aan voordat ik ze activeer omdat ik weer wat nieuws verzonnen heb.

    Daarnaast ga ik waarschijnlijk zodra ik helemaal klaar ben het NOG een keer herschrijven omdat de manier van Quizlet (per hoofdstuk uploaden) soms gewoon niet werkt voor mensen die niet alles van te voren uitdenken, maar dat betekent niet dat je het meteen goed hoeft te doen, haha. Het verhaal is eind november pas "officieel", nu is het gewoon een probeerseltje dat toevallig online staat ;)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Dit hele niemand leest mijn verhaal gebeuren begint erg demotiverend te worden


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Dit hele niemand leest mijn verhaal gebeuren begint erg demotiverend te worden


    Ja, ik heb ook uh, 4 stille lezers :')

    Heel erg vind ik het nog niet, want dit is mijn 'draft' en het uploaden doe ik meer om achter mijn eigen hielen aan te zitten van SCHRIJF DOOR AAA, maar ja. Wel fijner als je ook weet wat er wel en niet aanslaat :')


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.