• Voor het officiële SOTY/FOTY-topic, klik hier.




    Hierbij het onofficiële motiveer- en praattopic voor SOTY en FOTY 2018! Hier kan je met elkaar praten over je verhaallijn, vragen om tips en tricks, do's en don't's, elkaar peper in de reet stoppen om door te gaan met schrijven!

    Kraak hier niemands ideeën af en ga respectvol met elkaar om. Opbouwende kritiek is altijd beter dan een idee compleet de grond in duwen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    AriChibi schreef:
    (...)

    Ja, ik heb ook uh, 4 stille lezers :')

    Heel erg vind ik het nog niet, want dit is mijn 'draft' en het uploaden doe ik meer om achter mijn eigen hielen aan te zitten van SCHRIJF DOOR AAA, maar ja. Wel fijner als je ook weet wat er wel en niet aanslaat :')


    Ja, ik wil zo graag de reacties lezen van mensen! En het maakt me ook gewoon heel onzeker :c


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Ja, ik wil zo graag de reacties lezen van mensen! En het maakt me ook gewoon heel onzeker :c


    Ik voel je zo hard :C
    Gelukkig hebben wij elkaar nog!


    Stenenlikker

    Ik heb echt een aantal abo's hier op soty verhalen maar kan ze niet bijhouden met lezen vanwege schoolwerk :(
    hoop dat ik ze binnenkort kan lezen en niet meer zo stil hoef te zijn haha


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    Ik heb echt een aantal abo's hier op soty verhalen maar kan ze niet bijhouden met lezen vanwege schoolwerk :(
    hoop dat ik ze binnenkort kan lezen en niet meer zo stil hoef te zijn haha


    Ja, ik ga ook in de vakantie of zo een aantal lezen. Nu "kan" ik het ook niet door drukte, want ik voel me steeds schuldig en dan raak ik afgeleid D:
    In ieder geval zal ik dan overal even commenten haha


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    (...)

    Ja, ik heb ook uh, 4 stille lezers :')

    Heel erg vind ik het nog niet, want dit is mijn 'draft' en het uploaden doe ik meer om achter mijn eigen hielen aan te zitten van SCHRIJF DOOR AAA, maar ja. Wel fijner als je ook weet wat er wel en niet aanslaat :')

    Ik weet niet of dit al een troost is, maar ik was van plan om jouw verhaal te gaan lezen maar ik had na de proloog al snel door dat ik er gewoon echt een keer goed voor moet gaan zitten haha (want je hoofdstukken zijn nogal lang lol). De reacties zijn onderweg ;p


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Vanserra schreef:
    (...)
    Ik weet niet of dit al een troost is, maar ik was van plan om jouw verhaal te gaan lezen maar ik had na de proloog al snel door dat ik er gewoon echt een keer goed voor moet gaan zitten haha (want je hoofdstukken zijn nogal lang lol). De reacties zijn onderweg ;p


    Hahaha ik weet het (sorry!!!), moet je nagaan dat ik ze een paar keer moet proofreaden voordat ik ze post D:

    Maar tx in ieder geval! Ik ga over een maand of twee/drie ook met reacties schieten op iedereen :')


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    SonOfGondor schreef:
    Dit hele niemand leest mijn verhaal gebeuren begint erg demotiverend te worden


    I feel you. Dat is denk ik deels ook waarom ik mijn verhaal heb stopgezet. Ik was ook wel echt de feeling er mee verloren, maar het feit dat het niemand wat kon schelen of er nu een vervolg kwam of niet zorgde er voor dat het nog moeilijker was om te schrijven.

    Ik heb al één of twee hoofdstukjes van jouw verhaal gelezen, het is echt heel goed! Hopelijk kan ik deze week de rest bijlezen!


    The soul needs autumn.

    SonOfGondor schreef:
    Dit hele niemand leest mijn verhaal gebeuren begint erg demotiverend te worden

    Oooh D:

    Misschien komt het door nano? Ik ben vast niet de enige die even alle hoofdstukjes aan de kant laat liggen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    HiddIeston schreef:
    (...)
    Oooh D:

    Misschien komt het door nano? Ik ben vast niet de enige die even alle hoofdstukjes aan de kant laat liggen.


    Nee, het is al langer zo. En ik begrijp het dat mensen het druk hebben, maar het blijft frustrerend.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Nee, het is al langer zo. En ik begrijp het dat mensen het druk hebben, maar het blijft frustrerend.


    Volgens mij zijn er hier ook niet zóveel lezers. Ik kan mij best voorstellen dat veel mensen op quizlet zitten voor het forum bijv. ipv echt verhalen schrijven en lezen. Misschien dat het op andere sites die echt volledig aan schrijven gewijd zijn en lezen van verhalen, dat het daar meer succes zou hebben.
    Want ik ben begonnen met het lezen van jouw verhaal bijv. en ik vind het echt wel goed! (alleen geen tijd nu om echt te gaan lezen ivm school).


    A to the Z

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Nee, het is al langer zo. En ik begrijp het dat mensen het druk hebben, maar het blijft frustrerend.


    Oh hmm. Echt jammer. Nou ja, jouw verhaal is het eerste dat ik ga bijlezen na Nano :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Ja, ik wil zo graag de reacties lezen van mensen! En het maakt me ook gewoon heel onzeker :c

    Wel, ik hoop dat in de top staan deze nacht je een beetje een boost geeft. Ik ben nog niet bij, maar wel bijna.
    Ik krijg ook niet zo gek veel reacties, maarja... het verhaal is amper opgestart.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Vanserra schreef:
    (...)
    Ik weet niet of dit al een troost is, maar ik was van plan om jouw verhaal te gaan lezen maar ik had na de proloog al snel door dat ik er gewoon echt een keer goed voor moet gaan zitten haha (want je hoofdstukken zijn nogal lang lol). De reacties zijn onderweg ;p


    Dit dus. Dit had ik bij zowel het Godenzegel als bij Selkie, want het klinkt allebei super leuk, maar tijdgebrek en school en dat soort dingetjes.... :(


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Wanneer je aan je thesis moet schrijven. Maar. Dat. Hoofdstuk. Was. Gisterennacht. Bijna. Af.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Mijn thesisdeadline komt dichterbij en ik krijg opnieuw schrijfkriebels, like waarom altijd op de meest verkeerde momenten??

    Hoe zit het met jullie verhalen?


    The soul needs autumn.