• Ondanks dat ik nu een nieuwe username heb, ben ik nog steeds fan van de serie MacGyver. Dan wel de nieuwe versie, zeg maar, die van 2016. Hoewel ik soms twijfel of alles wat MacGyver in elkaar knutselt en maakt ook daadwerkelijk zou werken in het echte leven, vind ik het wel een hele leuke serie. Vooral door de verschillende personages en dat ze echt een familie lijken te vormen. Ik probeer niet te veel te zeggen want misschien willen mensen de serie nog gaan kijken en dan zijn spoiler niet leuk.

    Zijn er hier fans van MacGyver?


    Physics is awesome

    Zijn er echt geen andere fans van MacGyver op Q? Met wie moet ik dan fangirlen over MacGyver? (zip)


    Physics is awesome

    Sorry, ik heb het serieus nog nooit gezien (':

    Ik heb het ff opgezocht, en ik zie dat George Eads er in speelt dus ik zet hem op mijn ellenlange "to watch" lijst (':


    We were the forever that didn't last

    Wtf, 'die van 2016', zijn er nieuwe dan? Ö

    Toen ik nog veel jonger was en geen leven had, stond ik op zaterdag en zondag om 6u45 op om vanaf 7u tv te kijken. Want dan kwamen al die originele series zoals The A-Team, Relic Hunter, MacGyver, Hercules (de mensen-versie-serie), Zorro... Al die klassiekers. Nu slaap ik uit in het weekend. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Wtf, 'die van 2016', zijn er nieuwe dan? Ö

    Toen ik nog veel jonger was en geen leven had, stond ik op zaterdag en zondag om 6u45 op om vanaf 7u tv te kijken. Want dan kwamen al die originele series zoals The A-Team, Relic Hunter, MacGyver, Hercules (de mensen-versie-serie), Zorro... Al die klassiekers. Nu slaap ik uit in het weekend. :Y)


    Ja, er is een nieuwe serie met nieuwe acteurs. Tot nu toe zijn er twee seizoenen, qua afleveringen gaat de serie volgens mij langzaam naar het einde van seizoen 2 en ik hoop zo dat er een derde seizoen komt.

    Zorro heb ik vroeger ook gekeken, zou het wel leuk vinden als ze daar ook een nieuwe versie van maken.


    Physics is awesome

    Wildfowls schreef:
    Sorry, ik heb het serieus nog nooit gezien (':

    Ik heb het ff opgezocht, en ik zie dat George Eads er in speelt dus ik zet hem op mijn ellenlange "to watch" lijst (':


    Geloof me, je mist wat in je leven.

    George Eads speelt Jack Dalton en het is zo'n leuk maar ook complex personage. Lucas Till (MacGyver) is ook heel knap en er komt dus ook een vrouwelijke hacker in voor.


    Physics is awesome

    Ik hoop dat er inmiddels wat meer MacGyver fans hier op Q zijn. Want ik heb de seizoensfinale van seizoen 2 nu 2 keer gezien en ik moet het er echt even met iemand over hebben.

    Dus mede MacGyvers fans, meld jullie alsjeblieft.


    Physics is awesome