• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Zingt je tandenborstel teveel?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

FireKeeper schreef:
    Alvast in de Eurovision Songfestival mood komen en dammmn, wat is Denemarken goed <3

JA MAAR OPRECHT. Hij heeft al eens gewonnen en ik heb het liedje nog niet eens gehoord en ik weet al dat ik voor hem ga stemmen, want hij heeft zegmaar de soundtrack geschreven/gezongen/gemaakt voor HTTYD2 EN IK HOUD VAN DIE GAST, want het is amazing en sorry voor deze outburst, maar ik moest het even kwijt x'D

Excuus, kwas in de war met Noorwegen oeps :x

[ bericht aangepast op 11 april 2018 - 1:13 ]

Deep inside, I've never felt alive

Bleach. STOP. BEING. SO. INTENSE.

Sidera nostra contrahent solem lunamque

This sure is rough indeed and I'm actually kind of scared about what might come, but whatever might happen now, I'll take my responsibilty and face it. I hereby promise that to myself.

"A good book is always good, no matter how many times you've read it."

Lekker hotflashes and chills just before I go to bed. Why can't I ever just to go sleep in fucking peace?

— Inner peace, it's hard to find. —

Op momenten zoals deze schaam ik mezelf echt dood.

— Inner peace, it's hard to find. —

Ik trek deze vroege tijden niet ugh.

Feel the fire, but do not succumb to it.

Ohh pittige hangover dit. Pittige reality check as well.

The truth is out there.

Heb je een iq van -20 of wat? Hou toch gewoon je bek op de trein, je lult echt alleen nutteloze dingen en niemand heeft er behoefte aan nu

A to the Z

Oh god, ik ben zo verdomde zenuwachtig.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Waarom moet ik altijd zo emotioneel zijn.. en waarom raak ik emotioneel als ik emotioneel ben... fucking hate to cry

Life is a beautiful struggle

Hoe raak ik maskers kwijt die praktisch vastgeroest zitten? :/

26 - 02 - '16

When you are crying the entire morning already because of something your sister posted and it makes you realize that no matter how hard you try, you will never be enough. But the realisation that you are part of the problem rather than part of the cure hurts so fucking much. It just feels like I'm part of the reason someone wants dead and I honest to god don't know how to handle this. Het is zo fucking verleidelijk om mijn plannen te cancelen, in bed te blijven liggen en niet over een half uur op te trein te hoeven stappen. I just don't want to feel like this anymore. I just want to be able to do one single thing right in my life. I just want to be the reasin she cab be happy, not the reason she wants to die.

She's imperfect but she tries

Laatste dag, you can do it

There are poems inside of you that paper can't handle

At this point, what is all my hard work even worth. Nothing. I better give up now so I don't get even more trouble. M'n motivatie voor alles is weg en ik ben direct gaan drinken toen 1 ding weer tegen zat. Echt. Shit heeft geen zin.

The truth is out there.

Als je dingen leest die niet voor je ogen zijn bedoeld, zonder context en of namen, hoe kun je het dan in vredesnaam zo op jezelf trekken? Je maakt het weer eens groter dan het is.

Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.