• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Zingt je tandenborstel teveel?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik moet eigenlijk gaan hardlopen maar ik heb 0,00000 zin


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik kan hier zo van genieten :W


    Life is a beautiful struggle

    Martinez schreef:
    Ik kan hier zo van genieten :W


    Same :3


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Mijn tandenborstel zingt teveel. (cat)

    &Ik heb geen zin in vandaag. Of überhaupt. Laat mij maar gewoon de hele dag in bed liggen. Maar helaas moet ik eruit en boodschappen doen :/

    &Hij was lief gisteren though. Precies wat ik op dat moment even nodig had. En ik blijf me keer op keer weer verbazen hoe goed hij me wel niet kent en precíés kan vertellen hoe ik in elkaar steek en hoe hij me met me om moet gaan. Dat kan ik namelijk van de rest van de wereld niet zeggen. Niet eens mijn eigen ouders. Voelt fijn. Veilig ook. Prettig.

    [ bericht aangepast op 10 april 2018 - 10:13 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hah, het voelt echt alsof ik aan een onzichtbare zijlijn sta of zo. It doesn't feel good. But oh well... what can you do?

    Ik ben echt te ijdel en te lui voor deze wereld vandaag :')


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Omgg deze opdracht is heel lang, heel vervelend en mijn motivatie is te ver weg aahhh D:


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Lets pray we make it


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Wanneer je je werk probeert te doen maar dat klote systeem er wéér uit ligt.


    Life is a beautiful struggle

    Verslagen schrijven is soms nog zo stom niet. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb het idee (yay voor doemdenken) dat ik zover achter loop met school en al mijn klasgenoten alles op een rijtje hebben en daarom niet willen samenwerken aan projecten. JOnGEnS ik zit niet voor niks op het hbo ik KAN DIT OOK.


    What’s tasty in Busan?

    Ah zo leuk dat ik kan meekijken waar m'n pakketje helemaal langs gaat. Volgens mij heeft ie half Zuid-Korea ondertussen wel gezien. :')

    Okeee doei


    The truth is out there.

    Ik ben zo bang.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Bwaaaaaah, minifrustratie over mezelf.


    Deep inside, I've never felt alive