• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Zingt je tandenborstel teveel?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Waarom moet ik soms zo vervelend irritant zijn?


    Life is a beautiful struggle

    Ik heb me in weken niet zo slecht gevoeld


    The truth is out there.

    Het is zo heerlijk buiten ❤️


    26 - 02 - '16

    Okay, I don't care any more, maar dit vind ik gewoon ronduit gemeen. Wij hebben het hier voor je trip over gehad en toen was je vet enthousiast en nu ga je gewoon plannen maken met iemand anders? En nee, ik ben er niet vies van om eerlijk aan te geven dat ik dat niet tof vind. Want dit is zegmaar al de tweede keer dat je me aan de kant schuift. Get your priorities sorted en anders ZEG het gewoon.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vroeg me net af waarom mijn muziek weg was... Ik ben LP's aan het luisteren. Deze geit was vergeten dat ze die dingen moet omdraaien :W


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Lol. Mama vond plotseling dat ik nieuwe schoenen nodig had, terwijl ik wilde wachten tot de winter, hopend dat mn schoenen t tot dan zouden volhouden. Maar nu heb ik inene twee paar leuke zomerschoenen en een paar teenslippers. 😂 🎉


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Aaahhhhhhhhahhhhahh
    Was ik maar klaar, maar nee ik moet nog ALLES


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik wil naar buiten ):


    Life is a beautiful struggle

    Oké, ik merk nooit hoe fijn het is om je nek vrij te kunnen gebruiken tot je opeens vergaat van de pijn. Fuck.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FireKeeper schreef:
    Oké, ik merk nooit hoe fijn het is om je nek vrij te kunnen gebruiken tot je opeens vergaat van de pijn. Fuck.


    You never know what you have until you lose it. :W

    Hetzelfde met een verkoudheid, lol. Als je ineens niet meer door je neus kan ademen zonder te stikken, vraag je je heel erg af hoe het 'vroeger was' toen dat geen probleem leek te zijn.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    My heart just literally broke into a million pieces


    The truth is out there.

    F*CK IK BEN NIET DOOR NAAR DE TWEEDE RONDE
    poepschitschijt noooo

    dit was legit een opleiding waarvan ik dacht dat ik het er wel leuk zou vinden. Ahh shiiiittt ik baal hier zooo erg van


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Kinda really dont need to be alone right now kinda really really capable of doing really really shitty things to myself right now. And kinda kinda REALLY freaking out right now.


    The truth is out there.

    Plunkett schreef:
    (...)

    You never know what you have until you lose it. :W

    Hetzelfde met een verkoudheid, lol. Als je ineens niet meer door je neus kan ademen zonder te stikken, vraag je je heel erg af hoe het 'vroeger was' toen dat geen probleem leek te zijn.


    Dat probleem heb ik met naar de wc moeten wanneer dat niet gelijk kan T-T


    26 - 02 - '16

    Plunkett schreef:
    (...)

    You never know what you have until you lose it. :W

    Hetzelfde met een verkoudheid, lol. Als je ineens niet meer door je neus kan ademen zonder te stikken, vraag je je heel erg af hoe het 'vroeger was' toen dat geen probleem leek te zijn.


    Precies dat dus! En dan neem ik me daarna voor om het probleemloos ademhalen nooit meer voor granted te nemen, en uiteindelijk vergeet ik het tot de volgende verkoudheid zich aandient :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"