• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Zingt je tandenborstel teveel?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Erieka en Elise: omg ja, echt hoor. Dan zit je te steunen en kreunen. Ik heb het als het licht buiten heel fel is en ik amper wat kan zien of zo'n rare bek trek tegen de zon in, en dan denk ik ook wel van 'oh my god hoe was het twee minuten geleden toen ik hier nog geen last van had this is how I die' en zo


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Die licht verduisterde ramen op werk zijn echt niet gezond voor mij. Binnen is het helemaal prima, maar zodra ik buiten kom word ik verblind holy fuck.


    26 - 02 - '16

    Had eigenlijk alleen woensdag vrij genomen, maar donderdag er toch maar bij. Dus ik hoop dat het donderdag ook goed weer is.

    Aan de ene kant wil ik ook wel door werken totdat mijn contract af loopt, maar aan de andere kant wordt ie misschien nog wel verlengd. Daarbij er zijn ook weken geweest waarin ik vijf dagen heb gewerkt dus ik vind dat ik heb verdient. Daarbij kan ik mijn vrije dagen laten uitbetalen dus dan heb ik ook geld. Daarbij weet ik niet of ik het trek om twee dagen achter elkaar om de hele werkdag op mijn benen te staan. Mijn knie begon nu al pijn te doen en ik kon nu een uur eerder weg.


    Physics is awesome

    Aaayyyy en wie is er weer eens aan het uitstellen?
    Yes that would be I

    Dit gaat helemaal mis haha. Dat wordt s nachts doorwerken


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik heb echt iemand nodig om me te zeggen of ik een complete bitch ben of niet als ik dit doe, want ik wil a) achter niemands rug omgaan b) niemand aanvallen en c) niemand het gevoel geven dat ze tegen dovemansoren praten en eigenlijk ben ik nu in zo'n benarde positie gebracht dat ik altijd wel iemand op zijn tenen ga trappen en dit geeft me zo'n akelig gevoel en djezus, wat een klotesituatie :c


    She's imperfect but she tries

    oh wat ben ik blij dat ik een goede vriend heb waar ik altijd maar onzin tegen aan kan lullen, thankful for people like that

    [ bericht aangepast op 10 april 2018 - 16:16 ]


    Life is a beautiful struggle

    Een samenvatting van het weer in upstate New York: sneeuw, regen, sneeuw, wind, zon, wind, sneeuw, sneeuw, sneeuw, hagel.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Lol zelfs mama zegt dat ze denkt dat hij mij ook leuk vind maar t gewoon niet toe durft te geven. Ugh maar zelf durf ik niet de eerste stap te zetten, doordat ik zelf zo'n grote puinhoop ben. Hatelijk dit. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dit hele gedoe gaat er echt voor zorgen dat op zijn minst één persoon me het licht in de ogen niet meer gaat gunnen en ik trek mezelf dit echt tienduizend keer meer aan dan ik waarschijnlijk zou moeten doen maar dit voelt echt als een baksteen in mijn maag.


    She's imperfect but she tries

    Who already drunk o it me haaaaaa


    The truth is out there.

    woh some big idk what to do with this info vibe like whoahh


    The truth is out there.

    Ozai schreef:
    F*CK IK BEN NIET DOOR NAAR DE TWEEDE RONDE
    poepschitschijt noooo

    dit was legit een opleiding waarvan ik dacht dat ik het er wel leuk zou vinden. Ahh shiiiittt ik baal hier zooo erg van


    Ik vind het echt heel kut voor je Froukje :(


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Woh mn nies ruikt naar alchol


    The truth is out there.

    UGH mensen op Twitter zijn frustrerend
    "Orbán heeft te veel dicatoriale trekjes en dat mag niet binnen de EU en hij moet zich aan de regels houden." (kleine samenvatting)
    "JA EN SPANJE DAN???!!?11!!"
    HEB IK IETS GEZEGD OVER SPANJE, HUH? IIETS OVER DAT IK RAJOY LEUK VIND EN DAT ZIJ ZICH NIET AAN DE REGELS MOETEN HOUDEN??? ffs, leer lezen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried