• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Zingt je tandenborstel teveel?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Jily jily jily jilyyy


    At the end we're all cursed

    True Selfie kijken op NPO3. Ben benieuwd.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    TaeTae schreef:
    (...)
    Echt hoor *O* Ik hoop echt dat ze hoog eindigen.


    Als ze live goed zingen, moet dat wel in orde kunnen komen. Krijg er echt zo'n Viking gevoel bij en het is weer wat anders, zonder dat er allemaal toeters en bellen bij worden gehaald. (En zonder dat kippige van Israël /: )


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    I wanted to post some deep meaningful lyrics here to describ my mood, but I have no idea on how to feel about this.


    This ain't no place for no better man.

    FireKeeper schreef:
    (...)

    Als ze live goed zingen, moet dat wel in orde kunnen komen. Krijg er echt zo'n Viking gevoel bij en het is weer wat anders, zonder dat er allemaal toeters en bellen bij worden gehaald. (En zonder dat kippige van Israël /: )

    Oh, ja dat komt vast wel goed denk ik.
    Ah nee, ik kan dat lied niet echt uitstaan. ><

    Ok I feel better. I just need some time. I just need a lot of time but I can handle this. Ik ben zo goed op weg met een waardevol leven voor mezelf maken en daar hoef ik geen people from the past bij. Nee hij mag in de past blijven waar hij hoort en wat hij wel of niet doet moet niks uit maken voor het leven wat in nu leid. En you know what, I'm gonna fucking ace it. Ik ben super sad and heartbroken and I will need a lot of time to fix that, but I'm doing so much better as well. I mean. Ik ben oprecht gewoon goed bezig voor m'n toekomst, ik kan weer lachen om alles en niks en ik ben op een punt waar het oke is als ik me heel sad voel en een off day heb. Ik ga mijn leven niet meer door wat hij doet laten dicteren, nee het is gewoon klaar. I'm here for me en ik ga me gewoon focussen op me want van iedereen ben ik zelf het gewoon het allermeest waard. And it's gonna be one hell of a struggle but this time I'm ready for it. FUCK YEAH.


    The truth is out there.

    Het is zo typisch dat ik me in twee vrije dagen een hartstikke goed mens voel en het vooruitzicht op een nieuwe werkweek morgen me alweer helemaal de dieptes intrekt. Het ligt toch wel degelijk aan stage. Ik ben al praktisch op de helft, maar juli is nog lang niet in zicht en ik vind het echt steeds moeilijker om positief te blijven over deze ellenlange dagen. D:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    OH. MIJN. God ik had niet verwacht dat dit zo raar zou zijn. Je bent uiteindelijk gewoon verantwoordelijk voor teleuurrrrstellingen damn. Damn damn damn. Nou ja, niet de hele tijd maar, damn damn damn damn. Het voelt bijna alsof ik mijn excuses moet aanbieden.

    ALSO; citroenplantje kopen. ASAP. Deze muggen maken ge-bruik van mijn lamlendigheid.

    [ bericht aangepast op 10 april 2018 - 22:43 ]


    Tijd voor koffie.

    En ik zeg het ook niet vaak genoeg, maar: ik hou van schrijven. Shit hee, ik hou ervan. Nu nog gitaar leren.


    Tijd voor koffie.

    Nou lekker dan. Ik kijk het programma True Selfie op aanraden van mama en zelf wilde ze het ook gaan kijken om zich te kunneb proberen in te leven in depressie.

    Kom ik beneden, vraagt mn ma doodleuk of ik zojuist gekeken heb. Ik antwoord van wel, zegt ze met alle gemak dat zij en papa niet gekeken hebben.

    Nou leuk weer... :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Tempted to wear my lenses to school tomorrow.


    This ain't no place for no better man.

    Diepe zucht.

    You can fucking do it.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Hoofdpijn! Vind ik dit gek? Nee. Om half vijf opstaan en wakker blijven tot nu is niet zo slim. Maar stiekem had ik gehoopt dat ik met m'n anderhalve liter water vandaag het had kunnen voorkomen. Aangezien ik meestal hoofdpijn krijg als ik te weinig heb gedronken of ongesteld moet worden.

    Morgen weer om 7 uur op. Wel tweeënhalf uur later dan op een werkdag, maar toch.


    Physics is awesome

    Oké Mirte, je hebt best wel veel onderdelen van je leven weer op de rit // nu die verdomde masterscriptie nog.


    Seems like tonight is going to be long and rough. Oh dear..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."