• SIOUX FALLS HIGH SCHOOL


    SETTING
    Sioux Falls High is een bijzondere middelbare school gelegen in Sitka, Alaska. De school biedt alleen onderwijs aan aan juniors en seniors en dient als een campus waar leerlingen 24/7 verblijven. Dat is niet het enige dat apart is aan de school. De school biedt naast de reguliere vakken als wiskunde en geschiedenis ook een hoop keuzevakken: van het verzorgen van een moestuin tot het leren van de Chinese taal. Het is dan ook niet voor iedereen weggelegd om onderwijs te volgen op Sioux Falls High. Ten eerste moet je behoorlijk wat collegegeld betalen, dus vader en moeder moeten genoeg centen hebben om dochter- of zoonlief naar de school te laten gaan. Daarnaast gaat de school uit van een zekere mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid van de leerlingen. Ben je niet in staat om alle keuzevakken af te ronden of te voldoen aan de strenge eisen van de verplichte vakken? Dan heb je niets te zoeken op Sioux Falls High. Overleef jij het laatste jaar op deze school?


    THE SCHOOL
    Basics
    Sioux Falls High School is dus geen reguliere High School in Amerika. Er is alleen plaats voor junior en seniors, dus leerlingen van 16/17/18 (en 19) jaar. De school is gelegen in Sitka, Alaska en het is ook de bedoeling dat de leerlingen uit Alaska komen om hier naar school te kunnen gaan. De leerlingen verblijven 24/7 op school, waardoor ze allen een eigen kamer hebben. De kamer is niet erg groot, genoeg ruimte voor een bed, bureau en kledingkast. De wc's en douches zijn gemeenschappelijk.

    Courses
    Op de school is er verschil tussen verplichte en keuzevakken. De verplichte vakken zijn Engels, Wiskunde, geschiedenis en scheikunde. Iedere leerling volgt dit. Vervolgens zijn er keuzevakken. Een leerling dient minimaal drie keuzevakken te kiezen, meer is mogelijk (vijf vakken is de max.). Een leerling kan maximaal twee vreemde talen kiezen.
    • Koken: de leerling krijgt les in het bereiden van verschillende wereldgerechten. Dit vak wordt twee uur in de week aangeboden.
    • Theater: door een jaar heen wordt een groot toneelstuk opgevoerd. Alle leerling die deze les volgen, kunnen hieraan mee doen. Dit vak wordt drie uur in de week aangeboden en wordt altijd aan het einde van een middag gedaan.
    • Laboratorium: bij deze les krijgen de leerlingen de kans om proefjes en onderzoeken te doen die meer de diepgang in gaan dan op gewone scholen. Deze les wordt twee uur in de week gegeven.
    • Groen: de leerlingen krijgen bij deze les per tweetal een moestuintje. Het is de bedoeling dat ze dit moestuintje bijhouden en verzorgen. Dit is het praktijkgedeelte van dit vak. Bij de theorie krijgen de leerlingen les in flora en fauna. De praktijk is één uur per week en de theorie ook één uur.
    • Dierenverzorging: bij deze les krijgen de leerlingen les in het verzorgen van dieren, zoals konijnen, geitjes, pony’s, vissen en verschillende reptielen. Daarnaast krijgen de leerlingen informatie over deze dieren als theorie. Deze les wordt twee uur in de week aangeboden (tijdens deze twee uren zijn de leerlingen verantwoordelijk voor de verzorging van de dieren, daarbuiten de desbetreffende docent).
    • Tekenen/handvaardigheid: dit is een creatief vak waarbij de leerling in projecten aan hun kunst werken. De projecten wisselen af tussen tekenen en handvaardigheid. Dit vak wordt twee uur per week aangeboden.
    • Spaans: dit vak wordt drie uur per week gegeven.
    • Italiaans: dit vak wordt drie uur per week gegeven.
    • Chinees: dit vak wordt drie uur per week gegeven
    • Russisch: dit vak wordt drie uur per week gegeven.

    Sports
    Een sport is niet verplicht, maar wordt wel zeer aangemoedigd.

    • Skiing (fall/winter)
    • Snowboarding (fall/winter)
    • Cheerleading (all seasons)
    • Swimming & diving (all seasons)
    • Tennis (summer/spring)
    • Baseball (summer/spring)
    • Gymnastics (all seasons)
    • Field Hockey (summer/spring)

    Clubs
    (Gezien er zich veel elite-gedrag onder de clubs bevindt, zijn er ook B-clubs opgericht door leerlingen zelf die niet goed genoeg bevonden werden voor de A-clubs. Het kan dus goed zijn dat er twee theaterclubs zijn.)
    • TheaterClub: Naast het grote toneelstuk, zijn er ook een aantal kleine toneelstukken. Deze worden verzorgd door de leerlingen van deze club. De groep is bedoeld voor liefhebbers van theater, al wordt het meer gezien als het elite-clubje van de theater-leerlingen. Het wordt geleid door: Cassius Maverick.
    • LaboratoryClub: Voor de leerlingen die niet genoeg kunnen krijgen van hun laboratoriumlessen bestaat er nu ook een na-schoolse laboratoriumclub. Je kan hier verder gaan met je schoolonderzoeken, of je eigen onderzoek starten. Het wordt geleid door: naam.
    • Elite-Club: Deze club is voor de leerlingen met de hoogste statussen. Is je status niet hoog genoeg? Geen toegang tot deze club. Door hun status hebben ze vaak een goede relatie met docenten en over het algemeen vind je deze leerlingen terug bij activiteiten als de leerlingenraad. Het wordt geleid door: Kennedy Ármasson.
    NOTE: Het betekent trouwens niet dat alle Queen Bee’s of Populair Mean Girls in deze club terechtkomen, sommige leerlingen in deze club zijn echt wel leuke mensen.
    • GamerClub: Deze groep is voor de gamers van de school. Naast het feit dat ze deze club als excuus kunnen gebruiken om te gamen, leren ze ook hun eigen games ontwerpen en programmeren. Het wordt geleid door: Jemima Woods.
    • ArtClub: Deze club is voor alle creatievelingen. Deze club was tot een geheel gemaakt zodat leerlingen elkaar konden inspireren, maar door de jaren heen zijn er toch verschillende groepen ontstaan tussen de ArtClub leerlingen. Het wordt geleid door: Inez Ellington, al hebben de aparte groepen vaak ook een eigen leider.
    • DebateClub: De club voor liefhebbers van debatteren. Deze leerlingen gaan regelmatig naar schooldebatten om de prijs te winnen van de beste debatterende school. Het wordt geleid door: Oliver Merculief.
    • GreenClub: Deze club is zowel voor de leerlingen met groene vingers als voor de mensen die geïnteresseerd zijn in het milieu en/of duurzaamheid en zich hiervoor willen inzetten. Het wordt geleid door: naam.
    • Loser-Club: Dit is geen officiële club, maar een club waar leerlingen ‘in gedumpt’ worden door de leerlingen van de elite-club. Het wordt ‘geleid’ door: naam.

    Naast deze clubs heeft elke sport ook een eigen club en vele algemene vakken (inclusief de keuzetalen) ook.

    Overige activiteiten
    • Leerlingenraad
    • Feestcommissie
    • Helpen bij de theatervoorstellingen (zoals: decor, schrijven, kostuums etc). Hiervoor hoef je niet lid te zijn van de club zelf.
    • Liefdadigheidswerk
    • Presidentschap en zijn/haar vice-president


    NOTHING IS IMPOSSIBLE
    ★★★
    THE WORD ITSELF SAYS: I'M POSSIBLE


    BELIEVE YOU CAN
    ★★★
    AND YOU'RE ALREADY HALFWAY THERE


    DON'T COUNT THE DAYS
    ★★★
    MAKE THE DAYS COUNT



    LOVE YOURSELF AS MUCH
    ★★★
    AS YOU WANT TO BE LOVED


    THE ROLES
    Mannen (7/10)
    Cassius Rhys Maverick • 18 • The Fanatic • Maxence Danet-Fauvel • Amren • 1.1
    Oliver Joseph Merculief • 18 • The Busy One • Froy Gutierrez • Jailbird • 1.4
    Asher Xavier Carrington • 17 • Skaterboy • Fabian Gray • Solmeron • 1.3
    Nolan Illunis • 19 • The Sarcastic Little Shit • Joshua Maxwell de Hoog • Necessity • 1.5
    Kellin Lucius Quinn • 17 • The Gay Guy • James Charles • AdoreDelano • 1.5*
    Dexter Elliot Mills • 18 • Chef Jr. • Dylan Sprayberry • Sombre • 1.6
    Elijah Nathaniel Evans • 18 • The New Guy • Francisco Lachowski • PecuIiar • 1.7*
    Naam • Leeftijd • Status • Faceclaim • User • Pagina
    Naam • Leeftijd • Status • Faceclaim • User • Pagina
    Naam • Leeftijd • Status • Faceclaim • User • Pagina


    Vrouwen (7/10)
    Kennedy Harmony Ármansson • 17 • The Bitch • Rachel Yampolsky • Ziegler • 1.4*
    Jemima Woods • 17 • Pyromaniac • Valeria Rudenko • Shadowsinger • 1.5
    Jackie Delenay • 17 • The Quiet One • Bahar Sahin • _Iridescent • 1.3*
    Makenzie Juliet Parker • 17 • The Outcast • Melanie Martinez • AdoreDelano • 1.5*
    Inez Viveca Ellington • 17 • The Wild One • Jessie Paege • Quean • 1.2*
    Sarah Ava Bradley • 18 • The Workaholic • Stella Maxwell • xJess • 1.3
    Jasmine Alyssa Blackburn • 18 • The Social Butterfly • Madelaine Petsch • Sombre • 1.3
    Naam • Leeftijd • Status • Faceclaim • User • Pagina
    Naam • Leeftijd • Status • Faceclaim • User • Pagina
    Naam • Leeftijd • Status • Faceclaim • User • Pagina


    Invullen
    Naam:
    Leeftijd:
    Status:
    Woonplaats: in Alaska
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Clubs/sportteams:
    Relaties:
    Extra:


    THE SCHOOL RULES
    • Het nuttigen van alcohol of verdovende middelen is ten strengste verboden
    • Leerlingen dienen om 23:00 uur in bed te liggen.
    • Een leerling is zelf verantwoordelijk voor het schoonhouden van de slaapkamer
    • Als een leerling gekozen heeft voor het vak Groen of verzorging van dieren is de leerling op dat moment verantwoordelijk voor de bijbehorende taken.
    • Een leerling is verplicht om deel te nemen aan minstens één club, sport of overige activiteiten. Meer deelname wordt aangemoedigd.


    THE RPG-RULES
    • Hier gelden de huisregels van Quizlet
    • Je schrijft een post van minimaal 300 woorden
    • Reservaties blijven 5 dagen staan
    • Er is een maximum van twee personages per persoon: een jongen en meisje
    • Meld afwezigheid
    • Alleen Marlow en Ziegler maken nieuwe topics
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Heb je vragen? Stel ze gerust
                                                                                                                                                                           

    [ bericht aangepast op 23 juni 2018 - 13:21 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Deem mag ik de laatste jongen ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    Deem mag ik de laatste jongen ^^


    Sure, haha, maar we zijn wel echt al op de vijfde pagina van het speeltopic.


    That is a perfect copy of reality.

    Ah shit ik zag nog geen link naar het speeltopic hmmm


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik zou best nog wel een jongen willen though, misschien is hij nieuw? Maakt het inspringen wat makkelijker


    Spinning around, I'm weightless.

    Zoveel is er toch nog niet gebeurd? ;')

    PecuIiar schreef:
    Ik zou best nog wel een jongen willen though, misschien is hij nieuw? Maakt het inspringen wat makkelijker


    Ik vind het prima, ze zijn sowieso nu bij een bonfire feest dat het begin van het sportseizoen betekent, dus hij heeft misschien max een maand aan lessen gemist dan.


    That is a perfect copy of reality.

    Marlow schreef:
    (...)

    Ik vind het prima, ze zijn sowieso nu bij een bonfire feest dat het begin van het sportseizoen betekent, dus hij heeft misschien max een maand aan lessen gemist dan.


    Dan zorg ik gewoon dat er een goeie reden in zijn rol zit, ga ik vanavond even alle rollen lezen en zorg ik dat uiterlijk morgen zijn rol erop staat :).


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik heb nog niet alles gelezen maar ik denk dat ik mijn jongen een beetje een vrolijke/kinda nerdy Brit ga maken die vaak een beetje gezien wordt als "one of the girls"/gay bff terwijl hij eigenlijk biseksueel is en dan nog iets met een beetje een dramatisch verleden, misschien dat hij iemands neefje oid kan zijn? Dat ie op die manier op de school terecht is gekomen?


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    Ik heb nog niet alles gelezen maar ik denk dat ik mijn jongen een beetje een vrolijke/kinda nerdy Brit ga maken die vaak een beetje gezien wordt als "one of the girls"/gay bff terwijl hij eigenlijk biseksueel is en dan nog iets met een beetje een dramatisch verleden, misschien dat hij iemands neefje oid kan zijn? Dat ie op die manier op de school terecht is gekomen?


    Ik heb Olivia in de aanbieding als nichtje?

    Zou ik die andere man dan mogen, ik zou ook wel een goed verhaal verzinnen ;p


    She wears a crown built from her spine and modesty. With sparkling Jewels to represent her each and every quality.

    Elijah Nathaniel Evans
    QUOTE

          Elijah | Means "my god is Yahweh" | Hebrew
          Nathaniel | Means "God has given" | Greek/Hebrew
          Evans | A variant of "Evan" | Welsh


         
    L E E F T I J D
          Achttien. | 23 December


         
    G E S L A C H T
          Mannelijk.


         
    S E K S U A L I T E I T
          Biseksueel


         
    N A T I O N A L I T E I T
          Brits


         
    S T A T U S
          New Guy


         
    C L U B S / S P O R T S
          Elijah houdt erg van sporten omdat hij hierin zijn opgekropte gevoelens goed kwijt kan. In de zomer doet hij aan Field Hockey in de winter doet hij aan snowboarden. Hij is in beide sporten niet bijzonder goed, maar hij vindt het wel erg leuk. Verder is hij lid van de Laboratory-Club en denkt hij erover om bij de Gamer-Club te gaan.



    "QUOTE."

    I N N E R L I J K

          ONRUSTIG

          ENERGIEK

          IJDEL

          ONZEKER

          VROLIJK

          ROMMELIG

          VRIENDELIJK

          EASYGOING

          VERLEGEN

          EERLIJK

          AD REM

          TROUW

          JALOERS

          BESCHERMEND

          ONZELFZUCHTIG

          GESLOTEN

    "QUOTE."

         
    & H I S T O R Y
          "Toen ik jou net ontmoette had ik geen idee dat jij zo druk kon zijn" Zijn woorden die Elijah vaak te horen krijgt van zijn vrienden. Op het eerste gezicht en bij de eerste ontmoeting is deze jongen vaak inderdaad enigszins voorzichtig en haast verlegen. Elijah heeft namelijk moeite met het vertrouwen van nieuwe mensen, daar zijn vader zijn gezin heeft verlaten vlak na zijn geboorte. Elijah is zodoende opgegroeid met 3 zussen en zijn moeder, en als de enige man in huis heeft hij al vanaf jonge leeftijd de rol van zijn vader overgenomen. Pas als hij zich echt op zijn gemak voelt bij mensen, zal hij wat losser durven te zijn en op dat moment komt de vrolijke stuiterbal die hij soms kan zijn naar boven. Hoewel zijn vrienden zich vaak afvragen waar hij deze energie vandaan haalt, zit er meer achter dan het lijkt. Elijah heeft altijd al moeite gehad met het communiceren van zijn gevoelens, grotendeels omdat het in zijn gezin normaal was om niet te praten over vervelende gebeurtenissen; na het vertrek van zijn vader is zijn moeder in een diep dal terecht gekomen en is hij opgevoed door de buren en later door zijn zussen, die zelf ook nog erg jong waren. Toen het eindelijk weer goed leek te gaan met zijn moeder, overleed haar zus in een ongeluk. Twee jaar lang leek het alleen maar slechter en slechter te gaan, totdat Elijah en zijn zussen zijn moeder overhaalden om te verhuizen naar Alaska, om dichter bij haar familie te zijn. Via zijn nichtje Olivia is Elijah uiteindelijk terecht gekomen op Sioux Falls.

          -
    L O O K S [FC: Francisco Lachowski]
          • Haar:
    - Lengte: Kort
    - Kleur: Donkerbruin / zwart
    - Stijl: Warrig

          • Gezicht:
    - Ogen: Goud / bruin
    - Wenkbrauwen: Vol
    - Baard: Nee, soms stoppels als hij zich niet heeft geschoren.

          • Lichaam:
    - Bouw: Sportief
    - Huidskleur: Licht getint
    - Kledingstijl: Casual
    - Lengte: 1.88



         


    "QUOTE"

    V A K K E N



    Naast de verplichte vakken volgt Elijah Laboratorium, Spaans en Koken




    E X T R A S
          Likes: Vrienden, Pinguins, Fotografie waar Elijah is, is vrijwel altijd een fototoestel. Theater & muziek Als toeschouwer, that is. Zelf kan hij vrij weinig van toneelspelen en muziek maken, zowel zingen als instrumenten bespelen is niet voor hem weggelegd.
          Dislikes: Onweer Elijah is als de dood voor onweer, bully's, spinazie
    hoi layout

    [ bericht aangepast op 30 april 2018 - 18:03 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    schelpenkroon schreef:
    Zou ik die andere man dan mogen, ik zou ook wel een goed verhaal verzinnen ;p


    Ik vind het prima, haha.


    That is a perfect copy of reality.

    Voor de geïnteresseerden: er is nog één mannelijke en één vrouwelijke rol vrij!


    That is a perfect copy of reality.