• Als Bill (of Tom) een vriendin zou hebben...Hoe zou jij dan reageren??? (en de rest van de wereld???)
    Persoonlijk, zou ik het an wel rot vinden, maar BIJV: Bill is soms best eenzaam (zie verschillende intervieuws), ik hoop alleen dat oververliefde fans dat meisje niet gaan aanvallen ofso :$:S(A)

    Erg verdrietig zijn x]
    Maar ben wel blij voor Bill/Tom.
    Hun hebben ook recht op liefde [A]
    Nee idd.
    Hoop niet dat dat meisje word aangevallen x]

    ik zou het wel jammer vinden natuurlijk
    maar ik gun het hun ook!

    Bill loveyou <3

    Ik zou het bij Tom heel erg kut vinden, maar hij heeft ook recht op een leuk meisje, dus moet het wel een leuk meisje zijn, en niet zo'n sletta ofzow, die hem alleen maar gebruikt. Daar is hij veel te lief voor. En Bill mag ook wel een vriendin, maar dan moet die ook lief zijn...

    *omg, ik zit hier dus even te bepalen met wie Tom en Bill verkering mogen hebben^^*


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Erg verdrietig zijn x]
    Maar ben wel blij voor Bill/Tom.
    Hun hebben ook recht op liefde [A]
    Nee idd.
    Hoop niet dat dat meisje word aangevallen x]


    nee dat hoop ik ook niet maar ik zal echt heel erg verdrietig zijn!!!

    Zou idd wel een beetje jammer zijn, voor de fans dan. Maar k zou zeker blij zijn voor hen. Als ze de band dan maar niet verlaten, dan zou ik echt kapot zijn. Da geld ook voor Gustav en Georg hoor.

    Ik zal het heel jammer vinden als Tom/Bill een vriendin zou hebben want ik zie liever me zelf in dat plaatje haha mocht ik willen!! maar ik gun het ze zeker wel!! maar ik zal wel een beetje verdrietig worden denk ik.... maarja ze zijn eenmaal onbereikbaar en daar moet je je maar bij neerleggen. of je moet gewoon net geluk hebben dat je één van hun z'n vriendin wordt maar dat zal toch nooit gebeuren. tja wat is hopeloos verliefd zijn toch vervelend!!

    (doeg)

    mis verdrietig zijn, en blij voor die jongens. (Gustav is er dan ook nog:P)

    ik zou wel verdrietig zijn...
    maarjah, ik ga tog nooit iets met Bill of Tom hebbn, dus ik moe ook nii jaloers zijn e :)
    dus ik zou het hun wel gunnen...maar het moet wel een egt speciaal meisje zijn :O supr karakter en lief en al...wnt onze sgattjs verdienen alleen het beste!(A)

    jah k zouw et wel eel jmmr vinde maarjah..
    k kan tog geen kanz bij ze make k hou het gwn bij naar hun posters kijke en quize make:P
    dat meisje heeft dan veel geluk en lalala het beste voor haar en bill of tom^^

    het zou natuurlijk jammer zijn maar ik ga dr echt niet om zitten grienen howr! ik ben superfan maar we moeten oowk begrijpe da ze niet single kunnen blijven en moete w8e tot ze een van ons tegenkomen... hun zijn nou eenmaal ook een jongen! XD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik zou t wel jmmr vinden mr ikbedoel ik krijg toch niet met een van hen, ik ben veel te jong (A) :P. nou ja je weet nooit niet. mr ik gun het wel (H) bill(H) . Maar ff tussendoor, ik heb gehoord dat bill op zijn verjaardag op internet had gezet dat iet homo is! ik hoop het niet( niks tegen homo's ofzo mr dan heb ik al helemaal geen kans meer) bill zei zelf dat ie gehekt was , mr t kan natuurlijk ook in een dronken bui gebeurd zijn! wie weet er meer over? X, Jill.

    hij is geen homo, heeft ie al op gereageerd en hij heeft OOK geen vriendin.... dat zei hij in hetzelfde interview. en hij was niet gehackt, hun hebben nergens een account behalve op myspace (en ik heb ze als vrienden ^^) enzo, en alleen met de hele band, niet apart...


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Hoe heet die hun myspave dan? :P kwee t domme vraag XD


    Don't be a drag, just be a queen.

    zou flauw vallen als ik het hoorde dat iemand met bill / tom heeft een ook a;s ik net hoor dat ze met mij willen:P
    dat laatste kan ik toch alleen maar over fantaseren:P
    maar ik zou in shok zijn denk ik...
    maar ik hoop ook dat ze dat meisje niet gaan aan vallen en ik zou blij zijn voor haar (zij is echt gezegend dan man hee met th verkereing hebben..)

    Kzou da egt kei erg vindeh...en JAAH ik zou da meiske aanvalle, we hebbe het recht als trouwe,verliefde fans En kzou ook altij heel slechtgezind zijn wetende da Tom een vriendin zou hebben, Kzou het ni kunne acceptere behalve als het iemand is die ik ken of IKZELF :D
    Jaah sorry het klinkt miss heel onvriendelijk maar ik MEEN HET!
    XxX


    everybody needs a song.