• Als Bill (of Tom) een vriendin zou hebben...Hoe zou jij dan reageren??? (en de rest van de wereld???)
    Persoonlijk, zou ik het an wel rot vinden, maar BIJV: Bill is soms best eenzaam (zie verschillende intervieuws), ik hoop alleen dat oververliefde fans dat meisje niet gaan aanvallen ofso :$:S(A)

    Hoe heet die hun myspave dan? :P kwee t domme vraag XD


    gewoon Tokio Hotel XD
    maar op hun profiel zijn worden de meeste reacties gezet door mensen die willen dat ze daar optreden, ik zal ff laten zien hoe dat eruit ziet, is namelijk niet zo moeilijk te onthouden:

    KOMM ZURUCK NACH POLAND!!!!
    KOMM ZURUCK NACH POLAND!!!!
    KOMM ZURUCK NACH POLAND!!!!
    KOMM ZURUCK NACH POLAND!!!!
    KOMM ZURUCK NACH POLAND!!!!
    KOMM ZURUCK NACH POLAND!!!!
    KOMM ZURUCK NACH POLAND!!!!
    KOMM ZURUCK NACH POLAND!!!!

    en dan een paar berichtjes lang, en dan komt de volgende die probeert ze naar Italie of zo te krijgen... echt super irritant!!! maar ja er v alt niks aan te doen... er zijn ook normale mensen die daar posten howr, zo heb ik al een paar mensen ontmoet en als vrienden... vet leuwk joh! en LaFee heeft oowk een account daar...


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Neen daz niwaar,, TH heeft geen Myspace account, ga maar eens naar mijn myspace 'THndALover' Ik heet 'kaat_princes(s)' da me die s weet ik niet zeker,, maar ik heb daar dus een blogbericht en daarbij een youtubefilmke waarop ze vertelle da Geen van hun een account heeft, En ze zitten zelden op de computer omda ze er gwn ni goe op kunne werke
    Da heeft Bill zelf gezegd!
    XxX:D
    srr!


    everybody needs a song.

    ik zou wel verdrietig zijn...
    maarjah, ik ga tog nooit iets met Bill of Tom hebbn, dus ik moe ook nii jaloers zijn e :)
    dus ik zou het hun wel gunnen...maar het moet wel een egt speciaal meisje zijn :O supr karakter en lief en al...wnt onze sgattjs verdienen alleen het beste!(A)

    Jaahh, ^^
    Da vind ik dus ook :D
    Alleen maar het beste voor onze Shgatjuuhs (H)

    Ik zou megaa Verdrietig zijn !!
    M'n hart zou in 1000e stukjes breken ..
    Mrjaah, Aan de ene kant : PROFICIAT BILL ! =D Ik wens je het beste toe ..
    Aan de andere kant : OHNEE WRM DOE JE MIJ ( & de anderen ) DIT AAN ???!! WAAROMM !! ? IK HOU OOK VAN JE HOOOR ! :(

    .. x

    Neen daz niwaar,, TH heeft geen Myspace account, ga maar eens naar mijn myspace 'THndALover' Ik heet 'kaat_princes(s)' da me die s weet ik niet zeker,, maar ik heb daar dus een blogbericht en daarbij een youtubefilmke waarop ze vertelle da Geen van hun een account heeft, En ze zitten zelden op de computer omda ze er gwn ni goe op kunne werke
    Da heeft Bill zelf gezegd!
    XxX:D
    srr!


    hun hebben wel een account op myspace maar dat is meer een vorm van raclame maken op internet.. ^^ zoek maar op Tokio Hotel dan zie je daar een plaatje van, of wacht ik zet hier de link wel neer:
    http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=105367854&MyToken=a71c5836-b088-4ce3-8db0-2ade1e94718e

    het klopt echt, maar je hebt idd gelijk dat ze er zelf nooit opzitten, daar hebben ze te weinig tijd voor, en als je iets van hun ziet op hun blog dan is het gepland... en ze zijn idd soms online, maar dat is gewoon om blogs of bulletins te plaatsen


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik zou het bij Tom heel erg kut vinden, maar hij heeft ook recht op een leuk meisje, dus moet het wel een leuk meisje zijn, en niet zo'n sletta ofzow, die hem alleen maar gebruikt. Daar is hij veel te lief voor. En Bill mag ook wel een vriendin, maar dan moet die ook lief zijn...

    *omg, ik zit hier dus even te bepalen met wie Tom en Bill verkering mogen hebben^^*


    ik zou het ook wel erg kut vinde..maar hij verdient wel een lief & mooii meisj&& zo geen slet van de penbare snelwegh XD

    Als Bill (of Tom) een vriendin zou hebben...Hoe zou jij dan reageren??? (en de rest van de wereld???)
    Persoonlijk, zou ik het an wel rot vinden, maar BIJV: Bill is soms best eenzaam (zie verschillende intervieuws), ik hoop alleen dat oververliefde fans dat meisje niet gaan aanvallen ofso :$:S(A)

    beetje verdrietig zijn
    ik zou er gewoon over verder dromen e wachten tot het uit is
    maar ik zou wel blij zijn voor hen


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Ik zou het leuk voor ze vinden. :D
    Ook wel kut, maar ik heb mijn alexx (h)


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik zou letterlijk flauwvallen en niet meer uit koma komen.


    damn. :$

    Maakt niet uit, alles kan kapot =).
    Nee grapje, leuk voor hun.
    Als ze maar niet alle4 met iemand krijgen.
    Totaal onbereikbaar zijn ze niet hoowr, Gulio Iglesias heeft ook een nederlandse vrouw! =)
    Als ze alle4 hebben dan geld alleen wel: Alles kan kapot! (A)

    kzouw het erg vinden ik zouw treuren maar als zij gelukkig zijn ben ik dat ook(A)

    XXX Me :P

    Ik zou me rot voelen, maar dan denk ik ook weer, laat hem, hij is gelukkig en je kan er toch niks aan doen :]

    Ik zou gwn kei bly zyn voor hun dat ze iemand hadden , kbedoel .. De kans dat je dr zelf bygraakt is TE klein ..
    En ze zoudn wrs NOG betere concerten geven :D

    GOSH ! DIT MOET J WETE !
    Myn vriendin heeft dus het emailadres van Th kunnen bemachtige ( of het nu echt is of niet is ze niet zkr.. ) en Tom vroeg ; Do you wanna be my girlfriend ?
    OMG , ma ik denk eerlyk gzegt niet dat het echt is .. g moet nu genen feln bek tgn my opzetn vn dat zever is , want ik heb het ook alleen maar van haar gehoord ..

    xx

    Stel je voor mensen, misschien hebben ze wel een vriendin! dat kan best hoor, dat ze t gewoon geheim houden... Mrrja. ik zou t ook jammer vinden.