• Als Bill (of Tom) een vriendin zou hebben...Hoe zou jij dan reageren??? (en de rest van de wereld???)
    Persoonlijk, zou ik het an wel rot vinden, maar BIJV: Bill is soms best eenzaam (zie verschillende intervieuws), ik hoop alleen dat oververliefde fans dat meisje niet gaan aanvallen ofso :$:S(A)

    Ik zou eerst geschokt zijn.. Maar daarna wel blij voor hen. Ik gun ze namelijk alle geluk (:
    Xx.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Nou, eerlijk ff

    Ik zou erg droevig zijn enzoo [Was ik ook toen als dat gerucht de ronde deed dat Bill het met z'n styliste zou hebben] maar ik ga proberen blij voor hen te zijn. Maar, ik zou hun zeker niet gaan aanvallen hun vriendinnetjes want eigenlijk gun ik het hun wel. En dat zou eigenlijk elke fan moeten doen wat -sorry mijn mening- als je de vriendinnejtes van hun zou gaan aanvallen ben jij in mijn ogen een gefreakte gestoorde THfan en dat vind ik dom -.-

    Maar nu een vraagje.
    Waarom Alleen Bill en Tom en niet Georg&Gustav? Hun tellen toch ook mee? niet dan?

    xxx

    opzich wel jammer maar het is iemand die onberijkbaar is dus ik gun het hem ckers!
    ik gun hem alle geluk van de wereld dus als hij verlieft is op iemand en helemaal gelukkig is daarmee heb ik daar vrede mee:P


    Love is the world. And that's make my smile.

    Ik zou het heel leuk vinden voor ze,, en h0pen dat ze samen gelukkig worden =D xXx


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Eerlijk gezegd, zou ik heel verdrietig en heel jaloers zijn:$


    PARTY-YYYY Wie doet er mee? xD




    C:

    blij zijn voor die gasten, ze hebben het al zo druk!!


    Let me be me...

    in de jopeie staat er dat ze een vriendin hebben, bill een van 19 jaar en tom van 25... Ik zou wel blij zijn voor hun, maar vanbinne voelt het toch rot aan moest da zijn..

    Ik zou het echt jammer vinden, maar zou er na een tijdje toch wel aan wennen. Tenslotte zijn ze onbereikbaar, dusj...


    What you see, is what you get.

    Verdomme daar gaat men hele, Ik-trouw-later-met-Bill-of-Tom-plan ..

    Okéj niet dus XD

    gewoon, schouders ophalen en verder leven

    ik zou het niet weten....O_o


    don't Worry...Be gay.

    Heel blij voor ze zijn, ze verdienen dat ook!


    It's all for you, my butterfly.

    ik zou het niet erg vinden :P
    Ze leven nou eenmaal
    & iedereen wordt toch een echt verliefd hoor :P
    Dat komt ook nog wel voorde jongens. ^__^

    Ik zou blij voor ze zijn :]


    It's not the same without you.

    Euhm ik zou blij zijn! Eindelijk eeft ie een lief! x'D Ma 't zou ook zijn vn Damn wrm ik nii! mja eigenlijk ben ik dan wel blij ^^


    If music be the food of love, play on!

    Ik zou blij voor ze zijn ofzo, en eigenlijk boeit het me verder niet O.o

    x


    ok