• Als Bill (of Tom) een vriendin zou hebben...Hoe zou jij dan reageren??? (en de rest van de wereld???)
    Persoonlijk, zou ik het an wel rot vinden, maar BIJV: Bill is soms best eenzaam (zie verschillende intervieuws), ik hoop alleen dat oververliefde fans dat meisje niet gaan aanvallen ofso :$:S(A)

    Ik zou het eigenlijk niet zo héél erg vinden!
    Waarom niet? [heb het nu ff over Bill]

    1. Zij hebben er ook recht op.
    2. Ik zou wel nieuwsgierig zijn om Bill met een vriendin te zien xD! Moet toch knoddig zijn!
    3. We willen alleen maar dat ze gelukkig zijn!


    Dusja!
    Maar toch ergens diep in mijn hartje zou ik verdrietig zijn ja.. xxx

    Jaa ik zou het ook erg jammer vinden maar daar ken je zelf niks aan doen dat is hun beslissing en ze zullen later toch een keer gaan trouwen dusja hopelijk worden het hele leuke meiden die de fans ook mogen en niet uitdagen!:D


    Toooom, Du bist so heiss im bed

    ik zou blij voor huin zijn..:)


    Je moet worden wie je bent.

    ik zou van een gebouw springen!! XD(melig)
    neen ik zou bedroeft zijn
    en blij zijn maar ik ben er toch te jong voor :(
    toch...ik zou het wel fijn vinden als Bill gelukkig is


    death to the one at the end of the serenade.

    ik zou wel beetje verdrietig zijn..de gene die al zo onbereikbaar is word nog onbereikbaarder..Maar zou blij voor de jongens zijn..Het leven van een suprster kan egt heel eenzaam zijn...ik wil dus egt wel dat mijn idooltjes happy zijn..
    enne wat iedreen ook zegt...ga dat meisje dus egt niet aanvallen of vermoorden hea!
    XxX

    Boeit Me Nii Maar Al Georg! Oo Dan Weet Ik het niii Meer!

    Ik heb gehoord dat Bill dus egt heel eenzaam is....(zie sommige foto's in mijn Fotoboek) en sommige teksten die hij heeft geschreven zijn ook heel eenzaam

    ik zou kei hard huile!:(:(
    Bill die een vriendin heeft..:(
    als ik er aan denk doet het al pijn..:(:(

    ik zou het jammer vinden :(:( maar ook wel blij zijn voor hen

    en trouwens wie het niet wist inde joepie( belgisch boekje) sta bill me een zekere jenny heier al kussend:((6):((

    (...)

    gewoon Tokio Hotel XD
    maar op hun profiel zijn worden de meeste reacties gezet door mensen die willen dat ze daar optreden, ik zal ff laten zien hoe dat eruit ziet, is namelijk niet zo moeilijk te onthouden:

    KOMM ZURUCK NACH POLAND!!!!
    KOMM ZURUCK NACH POLAND!!!!
    KOMM ZURUCK NACH POLAND!!!!
    KOMM ZURUCK NACH POLAND!!!!
    KOMM ZURUCK NACH POLAND!!!!
    KOMM ZURUCK NACH POLAND!!!!
    KOMM ZURUCK NACH POLAND!!!!
    KOMM ZURUCK NACH POLAND!!!!

    en dan een paar berichtjes lang, en dan komt de volgende die probeert ze naar Italie of zo te krijgen... echt super irritant!!! maar ja er v alt niks aan te doen... er zijn ook normale mensen die daar posten howr, zo heb ik al een paar mensen ontmoet en als vrienden... vet leuwk joh! en LaFee heeft oowk een account daar...

    whaa heb ze gevonde op myspace !!

    xX

    echt blij zijn voor hun ö
    die verdiene da ale die zijn bijna 19 e en die hebbe nog niemand
    ale jah das wl moeilijk nu maj
    zou heel blij zijn , vooralvoor bill die is te eenzaam
    maar ik haat dan sommige fans pff die gaan veel te boos zijn en zo reageren njah <_<
    ik weet gwn da wij die nie kunne krijge wrm dan boos zijn?


    Gilles (ll)

    Nou... dit is al de Zoveelste Toppic daarover.
    Gewoon, blij zou ik voor hen zijn.[Duuh!]
    Hen zijn ook maar gewone Mensen hoor!


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    iedereen heb recht op een leuek jongen /meisje dus ik gun ze het ook..ik zou het jammer vinden..nmaar goed weetje ik gun ze het wel..
    en ik vidn het echt zielig voor bill...
    dat hij geen leuk meisje ak nvinden allen als hij zget het m eot me over komen dan bereik ej nisk je meot der oook een beetje moeite voro doen vind ik..
    en ik hoop voor tom dat hij een meisje neemt die bijn het zlkefdd als he mis,,,


    Some angels have no wings.

    Ik zou wel blij voor ze zijn. Maar me wel kut voelen. Denk ik. Vooral als Bill een vriendin krijgt. En ik hoop niet dat dat kind Bill (Of Tom, Georg of Gustav) dan gaat gebruiken ofzo. Als hun maar gelukkig zijn met haar, vind ik het best.

    Dit laat weer nergens op ten eerste ze hebben er geen.. En ten tweede zou je dan niet gelukkig voor ze zijn als ze de ware hebben gevonden?