• Behind Closed Doors

    Er is een klein dorpje aan een rivier aan de rand van Manchester: Carrington. Er staan enkele tientallen huizen en een paar boerderijen rond een centrale weg en een dorpspleintje, waar zich ook enkele winkels, een kerk, en een pub bevinden. Meer is er niet in het dorpje, daarvoor moet je naar de binnenstad van Manchester, wat ongeveer een half uurtje fietsen is. Het is een dorpje waar iedereen elkaar kent en niemand geheimen heeft… Maar is dat wel zo? Zijn je buren wel echt wie je denkt dat ze zijn? En weet je wel echt wat er gebeurt achter de gesloten deuren van de huizen rond het dorpsplein van het kleine dorpje?
    In dit kleine dorpje wonen vijf schijnbaar normale rustige Britse gezinnen. De vaders hebben normale banen, waar ze ’s ochtends heen gaan, en ’s avonds voor het eten weer van thuis komen, de moeders verzorgen thuis het huishouden en de kinderen, en de kinderen zijn perfecte studenten, maar is dit allemaal wel zo? Want zelfs in zo’n klein dorpje hebben mensen geheimen, van vreemde hobby's, tot affaires, en van geheime liefdes, tot geheime bijbaantjes.



    • Spelers •

    Breckenridge • Noek • Hyun Han, Luana Reyes
    Drumstick • Vera • Valerie Reyes
    Errante • Jessica • Loren Taylor
    Fonollosa • Dani • Layla Douglas, John Reyes
    Hotwing • Noa • Nico Taylor
    Henney • Esmée • Yoongi Han, Maggie Waugh
    IrisWestAllen • Miriam • Jamie Douglas, Zacky Reyes
    Marlow • Demi • Max Reyes, Reilly Vanduyn
    MoonchiId • Naam • Arwen Darling, Casey Waugh
    Necessity • Naam • Seth Darling
    Oliveira • Marie • Eleanor Douglas
    Phorthos • Sav • Moeder familie 6
    Quean • Nikita • Shay Darling
    Sasaki • Mika • Jihyun Han
    Shayle • Jodi • Audrey Taylor
    Solmeron • Maaike • Jakob Taylor
    Spier • Sam • Skip Douglas, Yoonseok Han
    Wheeler • Saar • Fletcher Darling, Allistair Taylor
    Wicker • Gab • Caity Waugh, Nathan Cooper



    • Regels •
    • Minimaal 200 woorden.
    • Q Huisregels gelden hier.
    • OOC in het praattopic. Geen ruzies en weer respectvol naar elkaar toe.
    • Houd het graag REALISTISCH! Relaties hebben problemen, ouders hebben problemen met kinderen, en geheimen vertel je niet zo makkelijk als je ze al zo lang hebt bewaard. Het is een saai dorpje, dus hele evenementen gebeuren er nu eenmaal niet, daarvoor moet je naar Manchester.
    • Geen Mary Sue's [perfecte personages]
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag, maar onder spoiler en aangegeven bovenaan de post
    • IrisWestAllen, Spier, of Sasaki maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).




    Rollentopic • Speeltopic • Praattopic


    [ bericht aangepast op 25 april 2018 - 20:50 ]


    Bowties were never Cooler

    MoonchiId schreef:
    Wat vinden mensen van mijn voorstellen tho?


    Leuk!


    Bowties were never Cooler

    Oh, present.


    What would life be if we had no courage to attempt anything?

    Ik ga later even relaties neerzetten voor Caity, in ieder geval. Maar ik zoek sowieso nog een een beste vriendin of een vriend/vriendin voor haar.
    (+ Dat Caity heel close is met haar jongere zus Maggie)


    Danmarks Dynamite.

    Wicker schreef:
    Ik ga later even relaties neerzetten voor Caity, in ieder geval. Maar ik zoek sowieso nog een een beste vriendin of een vriend/vriendin voor haar.
    (+ Dat Caity heel close is met haar jongere zus Maggie)


    En haar broer *sad* :c


    What would life be if we had no courage to attempt anything?

    VvanGogh schreef:
    (...)

    En haar broer *sad* :c


    Yes! Maar hun hebben een andere soort relatie! (blush)


    Danmarks Dynamite.

    Plots blijkt VvanGogh inactief te zijn. Ik heb het account waarmee ze origineel heeft ingeschreven een berichtje gestuurt.
    We houden iedereen op de hoogte over hoe de situatie verder gaat. Hopelijk komt er snel duidelijkheid


    Bowties were never Cooler

    Mijn rollen komen/worden zsm afgemaakt. Alles loopt een beetje stroef en traag vandaaf haha


    That is a perfect copy of reality.

    Is goed! Ik kijk uit naar je rollen maar ga jezelf niet forceren


    Bowties were never Cooler

    John staat op geschiedenis na ^^ Ik ga zo aan de slag met Layla


    El Diablo.

    Uit verschillende bronnen blijkt dat VvanGogh niet meer terugkomt.

    Mocht iemand interesse hebben in een van haar rollen, dan zijn deze nu weer vrij.

    Na overleg komt ook de rol van Korkyra te vervallen, deze zal worden overgenomen door Spier


    Bowties were never Cooler

    Voor Jakob zijn geheim wil ik graag iets doen dat hij ongeveer een jaar in de gevangenis heeft gespendeerd (iedereen dacht dat hij studeerde), maar zelf heb ik geen idee wat je gedaan moet hebben voor een jaar jail. Weet iemand dat?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    IrisWestAllen schreef:
    Uit verschillende bronnen blijkt dat VvanGogh niet meer terugkomt.

    Mocht iemand interesse hebben in een van haar rollen, dan zijn deze nu weer vrij.

    Na overleg komt ook de rol van Korkyra te vervallen, deze zal worden overgenomen door Spier


    Is er een mannelijke rol vrij?

    Solmeron schreef:
    Voor Jakob zijn geheim wil ik graag iets doen dat hij ongeveer een jaar in de gevangenis heeft gespendeerd (iedereen dacht dat hij studeerde), maar zelf heb ik geen idee wat je gedaan moet hebben voor een jaar jail. Weet iemand dat?

    Hoe oud was hij toen?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Solmeron schreef:
    Voor Jakob zijn geheim wil ik graag iets doen dat hij ongeveer een jaar in de gevangenis heeft gespendeerd (iedereen dacht dat hij studeerde), maar zelf heb ik geen idee wat je gedaan moet hebben voor een jaar jail. Weet iemand dat?


    Dragen van een mes in het openbaar zonder aanwijsbare reden, Assault occasioning actual bodily harm, gebruik date-rape drug op iemand, vrouw aanzetten tot prostitutie, zelf prostitutie...

    Hier een lijst met maximum straffen voor dingen Ik denk dat alles van 2-5 jaar kan leiden tot 1jaar met goed gedrag enzo


    Bowties were never Cooler

    MoonchiId schreef:
    (...)

    Is er een mannelijke rol vrij?


    Ja. De zoon van 6 en de vader van 6


    Bowties were never Cooler