• Behind Closed Doors

    Er is een klein dorpje aan een rivier aan de rand van Manchester: Carrington. Er staan enkele tientallen huizen en een paar boerderijen rond een centrale weg en een dorpspleintje, waar zich ook enkele winkels, een kerk, en een pub bevinden. Meer is er niet in het dorpje, daarvoor moet je naar de binnenstad van Manchester, wat ongeveer een half uurtje fietsen is. Het is een dorpje waar iedereen elkaar kent en niemand geheimen heeft… Maar is dat wel zo? Zijn je buren wel echt wie je denkt dat ze zijn? En weet je wel echt wat er gebeurt achter de gesloten deuren van de huizen rond het dorpsplein van het kleine dorpje?
    In dit kleine dorpje wonen vijf schijnbaar normale rustige Britse gezinnen. De vaders hebben normale banen, waar ze ’s ochtends heen gaan, en ’s avonds voor het eten weer van thuis komen, de moeders verzorgen thuis het huishouden en de kinderen, en de kinderen zijn perfecte studenten, maar is dit allemaal wel zo? Want zelfs in zo’n klein dorpje hebben mensen geheimen, van vreemde hobby's, tot affaires, en van geheime liefdes, tot geheime bijbaantjes.



    • Spelers •

    Breckenridge • Noek • Hyun Han, Luana Reyes
    Drumstick • Vera • Valerie Reyes
    Errante • Jessica • Loren Taylor
    Fonollosa • Dani • Layla Douglas, John Reyes
    Hotwing • Noa • Nico Taylor
    Henney • Esmée • Yoongi Han, Maggie Waugh
    IrisWestAllen • Miriam • Jamie Douglas, Zacky Reyes
    Marlow • Demi • Max Reyes, Reilly Vanduyn
    MoonchiId • Naam • Arwen Darling, Casey Waugh
    Necessity • Naam • Seth Darling
    Oliveira • Marie • Eleanor Douglas
    Phorthos • Sav • Moeder familie 6
    Quean • Nikita • Shay Darling
    Sasaki • Mika • Jihyun Han
    Shayle • Jodi • Audrey Taylor
    Solmeron • Maaike • Jakob Taylor
    Spier • Sam • Skip Douglas, Yoonseok Han
    Wheeler • Saar • Fletcher Darling, Allistair Taylor
    Wicker • Gab • Caity Waugh, Nathan Cooper



    • Regels •
    • Minimaal 200 woorden.
    • Q Huisregels gelden hier.
    • OOC in het praattopic. Geen ruzies en weer respectvol naar elkaar toe.
    • Houd het graag REALISTISCH! Relaties hebben problemen, ouders hebben problemen met kinderen, en geheimen vertel je niet zo makkelijk als je ze al zo lang hebt bewaard. Het is een saai dorpje, dus hele evenementen gebeuren er nu eenmaal niet, daarvoor moet je naar Manchester.
    • Geen Mary Sue's [perfecte personages]
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag, maar onder spoiler en aangegeven bovenaan de post
    • IrisWestAllen, Spier, of Sasaki maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).




    Rollentopic • Speeltopic • Praattopic


    [ bericht aangepast op 25 april 2018 - 20:50 ]


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    (...)

    Ja. De zoon van 6 en de vader van 6


    Dan zou ik wel graag de zoon hebben, als dat mag.

    Indien er niemand een probleem mee heeft, of het er echt lastig mee zou hebben wilde ik hem als geheim geven dat hij een einde aan zijn leven heeft proberen maken.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    MoonchiId schreef:
    (...)

    Dan zou ik wel graag de zoon hebben, als dat mag.

    Indien er niemand een probleem mee heeft, of het er echt lastig mee zou hebben wilde ik hem als geheim geven dat hij een einde aan zijn leven heeft proberen maken.


    Tuurlijk

    En ik vind het persoonlijk geen probleem, maar als het dan duister wordt in een post, of daarover gaat, kan je dat dan wel bovenaan de post duidelijk weergeven, dat als iemand het niet wil lezen, ze vooraf weten dat ze die post kunnen overslaan?


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    (...)

    Tuurlijk

    En ik vind het persoonlijk geen probleem, maar als het dan duister wordt in een post, of daarover gaat, kan je dat dan wel bovenaan de post duidelijk weergeven, dat als iemand het niet wil lezen, ze vooraf weten dat ze die post kunnen overslaan?


    Zeker.

    Als iemand anders het liever niet heeft, geef dan gerust een seintje.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Necessity schreef:
    (...)
    Hoe oud was hij toen?


    Ik denk vrij direct nadat hij klaar was met high school dus een jaar of achttien, want ik wil het dan laten lijken dat hij dat jaar wat hij weg was gewoon naar college was en zich daar vermaakte ofzo.

    @IrisWestAllen, Dank je!! Ik zal er naar kijken. ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Voorstellen Zacky
    Yoongi Hoseok • Zacky kent hem niet zo heel goed. Ze vallen net zo qua leeftijd dat ze niet echt met elkaar om zijn gegaan in hun pubertijd. Het is niet dat Zacky hem actief ontloopt, maar ze komen elkaar nu ook niet heel veel tegen.
    Jihyun Haneul • Zacky kan het goed met ze vinden, al zijn ze min of meer 180 graden verschillend. Ze vullen elkaar op veel punten goed aan en dat is wat ze goede vrienden maakt, al zorgt dat er ook voor dat ze soms echt weken hebben waarin ze elkaar liever niet zien omdat ze even gek van elkaar worden. HEt komt toch altijd weer goed tussen de twee.
    Hyun Jae • Not sure, sorry, but he likes her twin

    Seth Darling • Seth ziet Zacky maar vaak langs komen... in handboeien... en niet op de sexy manier. Zacky hoopt vaak wel dat Seth degene is die hij als eerst spreekt, gezien hij zich dan nog wel eens uit de problemen kan lullen met de reden waarom hij nu weer in de boeien is geslagen. De twee willen namelijk allebei de wereld verbeteren, maar daar hebben ze zo verschillende manieren voor.
    Arwen Judith Darling • Arwen heeft Zacky al uit een boel benarde situaties op het politiebureau gered. Hij weet niet zo goed waarom ze het doet, maar hij is haar er enorm dankbaar voor. Hij brengt haar dan ook af en toe iets van zelfgebakken koekjes als dank, gezien hij zelf nu niet echt een inkomstenbron heeft om haar te betalen.
    Fletcher Caleb Darling • Fletcher en Zacky botsen door hun verschillende karakters, maar toch is er een soort onuitgesproken wederzijds respect. Fletcher is een van de weinige jongens die bij Valerie in de buurt mag komen. Het helpt dat hij gay is met Zacky's acceptatie van hem rond zijn zus. Zacky vind het niet erg als Fletcher in de buurt is, maar vrienden zijn het ook niet echt.
    Shay Rhiannon Darling • Zacky zit samen met Shay op school. Ondanks dat ze een jaar lager zit dan hij, is hij haar best vaak tegengekomen, zeker tijdens liefdadigheids werk. Hij is enorm geïntrigeerd door haar en zijn tweelingzus pest hem er wel eens mee dat hij een oogje op Shay heeft. Hij ziet haar zelf alleen als goede vriendin.

    James Tyler Douglas • Zacky kent Jamie alleen van gezicht. Hij spreekt eigenlijk niet met hem, maar hij zal wel vriendelijk knikken als hij hem tegenkomt op straat. Hij kent zijn kinderen wel goed.
    Eleanor Harlow Douglas • Zacky kent haar vooral als moeder van Skip en Layla, maar is haar laatst tegengekomen in de rechtbank, waar hij voor de zoveelste keer moest voorkomen voor een incident. Ze hebben niet veel gesproken, maar als hij echt te recht zou staan voor een zwaarder delict, zou hij haar graag als zijn advocate willen hebben.
    Sascha Gabriel Douglas • Vroeger heeft Zacky vaker dan eens Skip verdedigd tegen pestkoppen. Hij ziet de zachtaardige jongen zeker als vriend, maar extreem close zijn ze niet. Zeker nu ze niet meer op dezelfde school zitten is de vriendschap verwatert.
    Layla Rose Douglas • Zacky en Layla botsen, en niet een beetje ook. Alleen al het feit dat ze alleen geïnteresseerd lijkt in populariteit en uiterlijke schijn doet hem walgen. Hij ziet haar ambitie, maar het feit dat ze dit alleen voor eigen gewin lijkt te willen gebruiken, maakt zijn verafschuwing van haar alleen maar erger, zelfs al kent hij haar eigenlijk niet heel erg goed.

    Allistair Jackson Taylor • Zacky kent Nico's vader niet veel beter dan dat: Hij is Nico's vader. Op zich vind Zacky Allistair geen onaardige man, maar het probleem is meer dat ze elkaar gewoon niet spreken en dat Zacky ook nog eens een oogje heeft op zijn dochter. Hij gaat de man dus meestal maar gewoon uit de weg.
    Jakob Colin Taylor • Zacky en Jakob kunnen heerlijk uren met elkaar praten over vanalles, maar echt diep wordt het eigenlijk nooit. Jakob is voor Zacky een soort eerstelijns filter voor al zijn ideeen, en hij vind het zelf ook erg fijn om over de wereld te horen van de jongen die zelf veel meer van de wereld heeft meegemaakt dan Zacky. Zacky is toch niet heel close met Jakob en zal voor meer inhoudelijke gesprekken toch eerder naar Nico stappen.
    Nicolas Edmund Taylor • Als Zacky iets voor jongens had gevoeld, had Nico bovenaan zijn lijstje gestaan. Op dit moment zijn ze gewoon hele goede vrienden. Zeker door het sporten kwamen de twee elkaar al veel tegen. Ze spelen dan wel verschillende sporten, maar toch is het een klein wereldje en zijn conditietrainingen ook vaker dan eens gezamenlijk. Nico is iemand die Zacky echt vertrouwd, iets wat maar weinig mensen kunnen zeggen, en in de douches is dan al best veel besproken wat zelfs zijn tweelingzus niet weet.
    Audrey Meghan Taylor • Zacky zal het nooit of te nimmer toegeven, maar hij is tot over zijn oren verliefd op Audrey. Hij kan haar maar niet uit zijn hoofd zetten. Daar luiheid stoort hem wel een beetje, maar niemand is perfect, dat weet hij ook. Hij hoopt haar mee te kunnen vragen naar het schoolbal, maar heeft nog geen idee hoe. Tegelijkertijd is hij heel bang dat dit zijn vriendschap met Nico zal verpesten, iets wat hij koste wat het kost wil voorkomen.

    Jonathan Reyes • Zacky geeft zijn vader enorm veel kopzorgen. Het is niet dat Zacky het slecht doet op school als je naar zijn cijfers kijkt, maar hij zorgt voor enorm veel problemen op school en met de politie. John kan inmiddels al niet meer tellen hoe vaak hij Zacky van het politiebureau heeft op moeten halen. Zacky heeft respect voor zijn vader en vind het werk wat hij doet zeer eervol, maar zelf zou hij nooit de geneeskunde in willen. Door Zacky's opstandige karakter en John's dominantie botsen de twee best vaak, maar er zit altijd nog een familiaire liefde die tot nu toe de test der tijd goed heeft doorstaan.
    Luana Mai Reyes-Bao • Zacky is niet echt een vaderskind of een moederskind. Hij stond al heel jong op zijn twee eigen benen, en dit was voor geen van zijn ouders makkelijk. Toch komt Zacky sneller met dingen bij zijn moeder dan bij zijn vader, gewoon omdat de persoonlijkheid van hem en zijn moeder minder botsen.
    Maxine Nalani Reyes • Maxine en Zacky zijn minder close dan Valerie en Zacky, maar nog altijd gaat het beter tussen hen dan met Zacky en zijn ouders. Zacky kijkt op naar zijn oudere zus en zal vooral naar haar toe komen als hij problemen heeft die te groot zijn voor kinderen van zijn leeftijd. Max, Valerie, en Zacky zijn de drie musketiers van het dorp, ondanks hun volledig verschillende karakters, en een zeer sterke weerstand als je ze alle 3 samen tegen je hebt.
    Zacky is er in de loop der tijd achter gekomen dat er iets mis is met Maxine. Het begon met bloederige tissues in de badkamer die voor de verandering niet van hem waren, en na veel opletten merkte hij ook op dat zijn zus wel heel snel blauwe plekken kreeg. Hij heeft dit geprobeerd aan te kaarten, maar elke keer als hij hierover begint, begint zij over zijn verliefdheid en komen ze uit in een patstelling. Hij geeft echt nog niet op en zal alles in zijn macht doen om zijn zus te helpen, maar tegelijkertijd weet hij ook dat zij veel macht in handen heeft, omdat zij ook zijn geheimen kent.
    Valerie Leilani Reyes • Zacky houd enorm van zijn tweelingzus, al staan ze op school van tijd tot tijd lijnrecht tegenover elkaar. Valerie is namelijk een meisje met populaire vrienden, en Zacky is een jongen met een grote bek die deze open trekt tegen de populaire kinderen als ze weer eens een kneusje aan het pesten zijn. Valerie pest zelf eigenlijk niet, maar toch is Zacky op dat moment even fel tegen haar als tegen ieder ander uit die groep. Toch zijn ze enorm close. Zacky en Valerie hebben ook al sinds kleins af aan samen rugby gespeeld. Even geleden moest ze helaas stoppen met het spelen op hoog niveau door een blessure. Zacky vind dit enorm jammer, maar ze spelen voor de lol nog best vaak samen een potje, als hij niet te druk is met trainen met het team of protesteren. Zacky is ook EXTREEM beschermend tegenover zijn zusje, wat voor iedere jongen die maar haar kant op kijkt fout kan uitpakken.

    [ bericht aangepast op 23 april 2018 - 22:33 ]


    Bowties were never Cooler

    Vraagje, vinden jullie het erg als ik voor nu de moeder van familie 6 op mij neem?
    Zo heeft elk gezin in elk geval een ouder. Mocht iemand anders interesse hebben in een moeder, dan is die van de familie Taylor & familie 1 nog open, kan die van mij verschuiven, of kan ik haar laten vallen mocht dat de beste oplossing zijn, maar dan hebben we straks niet 3 wezen

    [ bericht aangepast op 23 april 2018 - 21:30 ]


    Bowties were never Cooler

    Allistair is geen politie agent meer ;3 dus daarvan zou hij Zacky niet kennen , maar dat tussen Zacky en Fletcher vind ik goed!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aha, okay, dan pas ik het aan. Een momentje (:

    Edit: Aangepast

    [ bericht aangepast op 23 april 2018 - 21:33 ]


    Bowties were never Cooler

    Ik hoop dat straks in ieder geval het relatie lijstje van Skip online komt :Y)
    Als iemand nog suggesties heeft voor een relatie, mijn gb is altijd open.


    How far is far

    IrisWestAllen schreef:
    Vraagje, vinden jullie het erg als ik voor nu de moeder van familie 6 op mij neem?
    Zo heeft elk gezin in elk geval een ouder. Mocht iemand anders interesse hebben in een moeder, dan is die van de familie Taylor & familie 1 nog open, kan die van mij verschuiven, of kan ik haar laten vallen mocht dat de beste oplossing zijn, maar dan hebben we straks niet 3 wezen


    Vind ik een goed idee!


    Danmarks Dynamite.

    MoonchiId schreef:
    (...)

    Dan zou ik wel graag de zoon hebben, als dat mag.

    Indien er niemand een probleem mee heeft, of het er echt lastig mee zou hebben wilde ik hem als geheim geven dat hij een einde aan zijn leven heeft proberen maken.


    Ik heb er ook geen probleem mee! Lijkt me wel goed passend bij onze familie. Stuur je straks nog even een berichtje als ik thuis ben. :-)


    Danmarks Dynamite.

    Elle is klaar, haar innerlijk wordt nog wat uitgebreid maar het staat.
    Als iemand nog suggesties heeft oid, ik sta open voor alles (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik ben momenteel bezig met een impressielijst voor Nico, maar aangezien ik in mijn tentamenweek zit en nog goed wil leren etc. ben ik bang dat ik pas woensdag middag deze echt af kan hebben...
    Alles wat nu staat bij de impressielijsten van anderen vind ik helemaal prima en leuke ideeën, als anderen al ideeën hebben; je mag mij altijd een pb of gb sturen c:


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Doe rustig aan en succes met je tentames!

    Erg bedankt voor het melden en hopelijk heb je binnekort tijd om te spelen, maar school gaat altijd voor (:


    Bowties were never Cooler

    Past deze fc bij zn zusjes?

    [ bericht aangepast op 24 april 2018 - 12:37 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.