• Komt nog! (:


    I have seen my own sun darkened

    Hoe zit het met like de temperaturen enzo?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mt ^^
    Wie mag Arthur komen lastigvallen?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ehm, ik ben ondertussen aan het schrijven en ik laat Aiden door de gang lopen richting het ontbijt, voor diegene die er op in wilt haken ^^


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Suzuya schreef:
    Ehm, ik ben ondertussen aan het schrijven en ik laat Aiden door de gang lopen richting het ontbijt, voor diegene die er op in wilt haken ^^

    Zal ik Arthur dan naar hem sturen? Misschien is hij wel fe unfortunate person die in de kamer naast Aiden zit :Y)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    Zal ik Arthur dan naar hem sturen? Misschien is hij wel fe unfortunate person die in de kamer naast Aiden zit :Y)

    Van mij mag je ^^ Poor Arthur tho


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Suzuya schreef:
    (...)
    Van mij mag je ^^ Poor Arthur tho

    En poor Aidan. Arthur die slecht geslapen heeft is niet de meest vrolijke Arthur :Y)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    En poor Aidan. Arthur die slecht geslapen heeft is niet de meest vrolijke Arthur :Y)


    Well.. Aiden is the unfortunate after all..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Necessity schreef:
    (...)
    En poor Aidan. Arthur die slecht geslapen heeft is niet de meest vrolijke Arthur :Y)


    Wanneer is hij wel vrolijk (nerd) nooit

    [ bericht aangepast op 27 april 2018 - 0:00 ]

    Shadowsinger schreef:
    Hoe zit het met like de temperaturen enzo?


    Die zijn constant hetzelfde. Het is gewoon licht wanneer het licht moet zijn en donker wanneer het donker moet zijn. Er is geen neerslag of iets in die eest. Alleen hebben we er wel last van wanneer het beneden stormt // onweert.


    I have seen my own sun darkened

    Sumner schreef:
    (...)

    Die zijn constant hetzelfde. Het is gewoon licht wanneer het licht moet zijn en donker wanneer het donker moet zijn. Er is geen neerslag of iets in die eest. Alleen hebben we er wel last van wanneer het beneden stormt // onweert.


    Ik bedoel meer van, is het rond de 15 graden, 20, 25?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shadowsinger schreef:
    (...)

    Ik bedoel meer van, is het rond de 15 graden, 20, 25?


    Oww, ik denk dat je dan het best kan zeggen rond de 15 graden. ^^


    I have seen my own sun darkened

    Wacht.. Is er al een speeltopic? o.O


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall



    J U L I A


    "The Statue"

    — Innerlijk + Extra's
    — Innerlijk
    — Geen filter, eigen mening
    Julia zal altijd zeggen wat ze denkt, zonder verdoezeling of verbloeming. Dit kan soms nogal hard aankomen, maar vaak beseft Julia de impact van haar woorden niet. Julia is dan ook niet bang om haar mening te uiten als hiernaar gevraagd wordt of als ze het ergens mee oneens is.
    — Intelligent, koel
    Julia is zeer intelligent, haar keuzes zijn altijd gebaseerd op een analytische redenering. Daarom gaat Julia niet vaak iets doen waar ze niet over nagedacht heeft. Spontaniteit is dan ook niet haar sterkste kant. Ze heeft liever de touwtjes zelf in handen en kan makkelijk bestempelt worden als zijnde een controlefreak. Small talk is ook niet helemaal haar ding.
    In situaties waar ze geen controle heeft, valt haar beredeneerde masker af en kun je wel eens een glimp opvangen van de ‘rauwe’ Julia.
    — Loyaal
    wanneer je Julia’s vertrouwen wint, dan win je automatisch ook haar loyaliteit. Wanneer je je met een probleem bevind zal ze dit (soms heimelijk) in jouw plaats proberen oplossen, of (soms ongevraagde) suggesties geven over wat je eraan kunt veranderen. Dit is haar manier om te tonen dat ze om je geeft. Ook zijn je geheimen veilig bij haar.

    — Extra's
    — Julia is enorm gefascineerd door de natuur, ookal heeft ze een fobie voor dieren.
    — Julia speelt piano.
    — De enige twee momenten waar ze zichzelf (onbewust of ongewild) blootgeeft is wanneer ze de piano speelt en wanneer ze zich ins situaties bevind die ze niet onder controle heeft.


    — Relaties
    Arthur -- Rivals
    Julia en Arthur zijn rivalen. Eerder waren ze vooral van ‘ik wil hogere cijfers halen. Ik wil het beste zijn’ maar inmiddels heeft het een hard kantje gekregen. Beide moeten ze de beste zijn, wat veel haat en rivaliteit tegenover elkaar meebrengt.
    Luna -- Friends
    Julia is een soort muzikale inspiratie voor Luna, ze besteden hun tijd samen meestal met elkaars muzikale talenten aan te vullen en te ontwikkelen. Verder praten ze misschien niet heel vaak met elkaar maar kunnen ze goed met elkaar overeen.
    Lucy -- Besties
    Lucy is Julia's beste vriendin in Metanoia. Ze vullen elkaar dan ook perfect aan. Waar Lucy Julia probeert te overhalen om af en toe eens uit haar comfortzone te stappen, let Julia er op dat Lucy er niet over gaat zodat ze alsnog naar de hemel kan.
    Pyro -- On neutral terms
    Er is eigenlijk nog niet echt iets tussen Julia en Pyro. Ze komen elkaar niet echt tegen en hebben dus ook geen rechtstreeks contact.
    Bea -- I don't hate you
    Bea en Julia kun je niet direct vrienden noemen, maar ook geen vijanden. Er komt wat plagerij via Bea's kant, maar Julia kan er al bij al goed mee om.
    Salhi -- You're okay
    Julia mag Salhi wel gezien het meisje na Arthur's val ook redelijk rap heeft ingezien hoe laag de jongen in kwestie gevallen is. Ze komen dus wel overeen, maar toch behoudt Julia nog wat wantrouwen tegenover Salhi door de 'plotse rode vlekken' die haar vleugels hebben gekregen.
    Laslo -- Enemies
    Hun karakters waren al niet zo compatibel, maar wanneer Laslo besloot om haar als een van zijn slachtoffers voor zijn grappen te maken, en die grap zwaar uit de hand liep, zorgde dat voor meer olie op het vuur.


    — Searching for
    - Frenemie
    - Iemand die haar oncomfortabel maakt door haar (flirterig) te plagen
    - Iemand met wie ze iets heftigs heeft meegemaakt
    - Enemy
    - Iemand die in de kamer naast haar slaapt waardoor ze wel het een en ander weet over die persoon
    - ...

    [ bericht aangepast op 1 mei 2018 - 19:34 ]


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Dus... Is het mogelijk als engel zijnde om nogmaals te sterven.. *Kijkt naar Arthur*


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Aahhh. Ik kom even laten weten dat het waarschijnlijk morgen ergens pas is dat ik probeer te schrijven.. Er kwam iets persoonlijks tussen...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you