• Komt nog! (:


    I have seen my own sun darkened

    LASLO's RELATIES
    – He needs some buddies (M&V) | Salhi
    – Een beste vriend
    – Partner in Crime | Luz
    – Een ex, het liefst slecht uit elkaar gegaan
    – Een (of meerderen) hook-up(s) | Luz
    – Iemand die hij tot het bot haat, dit mag natuurlijk wederzijds zijn (graag zelfs)
    – Iemand met wie hij sport, schermen of zelfverdediging
    – Iemand die hij, bedoeld of onbedoeld, een beetje beïnvloedt heeft

    Ik sta ook open voor dingen die hier niet bij staan :p

    Zijn innerlijk
    Laslo’s karakter is kort gezegd een puinhoop. Het is een lastige jongeman om mee om te gaan en om mee te praten. Het is een egoïstische jongen en hij heeft daarnaast ook een hoge dunk van zichzelf. Hij kan verwaand overkomen. Ook is de jongen er om alle regels die hem zijn opgelegd zo vaak mogelijk te breken en is hij makkelijk geïrriteerd te krijgen.
          Aan de andere kant, ondanks dat hij egoïstische trekken heeft, heeft hij het wel in zich om vrienden te helpen. Al zitten hier wel grenzen aan, zijn eigen belang gaat immers altijd voor. Ook is Las een humoristische jongen, die graag de sfeer probeert te verbeteren door middel van grappen. Daarnaast is hij een hele nieuwsgierige jongen en wanneer hij iets hoort, wilt hij graag het hele verhaal erachter te weten komen. Deep down is Laslo echt wel een welwillende jongen die het beste met je voor heeft.
          Ondanks dat Las een betrouwbare jongen is, is hij niet de meest loyale. Het is dan ook een goede luisteraar. Je kan hem vertrouwen dat hij dingen voor je bewaart (lees: spullen, geheimen), maar is niet echt het type dat zich aan afspraken houdt die hij met anderen gemaakt heeft. Las is een georganiseerde jongen, hij heeft alles op een rijtje en weet ook alles wat hij weglegt weer terug te vinden. Hij kan er niet tegen wanneer iemand anders er chaos in brengt.
          Laslo heeft een beschermende aard over zijn vrienden, hij zal ze altijd proberen uit gevaar te houden. Hij heeft een normale intelligentie, niks bijzonders aan. Ook is het een hele onafhankelijke jongen, die weinig hulp nodig heeft van buitenstaanders.
          Als laatste is het een hele kritische jongen, over zichzelf, maar ook over anderen en heeft hij er geen moeite mee deze kritische gedachten te delen. Ook heeft hij de irritante neiging om lessen en/of gesprekken te verstoren.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2018 - 15:45 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Ik heb Salhi als Buddie voor Laslo? ^^


    I have seen my own sun darkened

    Sumner schreef:
    Ik heb Salhi als Buddie voor Laslo? ^^


    Kan Salhi overweg met Laslo denk je? ^^


    That is a perfect copy of reality.

    Marlow schreef:
    (...)

    Kan Salhi overweg met Laslo denk je? ^^


    Het betrouwbare gedeelte wel... Maar het arrogante gedeelte... njeeeh... XD
    Wat denk jij? ^^ Kan Laslo overweg met Salhi?


    I have seen my own sun darkened

    Sumner schreef:
    (...)

    Het betrouwbare gedeelte wel... Maar het arrogante gedeelte... njeeeh... XD
    Wat denk jij? ^^ Kan Laslo overweg met Salhi?


    Ja, dat denk ik wel. ^^

    Iemand naar wie ik Las kan sturen trouwens?


    That is a perfect copy of reality.

    Marlow schreef:
    (...)

    Ja, dat denk ik wel. ^^

    Iemand naar wie ik Las kan sturen trouwens?


    Heb Laslo eens snel doorlopen en ik denk dat hij en Julia HELEMAAL niet overeen zouden komen, ik weet niet of het zo erg is dat hij haar daarvoor haat tot op het bot, maar misschien kunnen we iets vinden waardoor ze echt een grote afschuw van elkaar hebben en dus 'enemies' zijn?

    ps: Julia's relatielijstje staat op de 2e pagina (;


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    FreeThyself schreef:
    (...)

    Heb Laslo eens snel doorlopen en ik denk dat hij en Julia HELEMAAL niet overeen zouden komen, ik weet niet of het zo erg is dat hij haar daarvoor haat tot op het bot, maar misschien kunnen we iets vinden waardoor ze echt een grote afschuw van elkaar hebben en dus 'enemies' zijn?

    ps: Julia's relatielijstje staat op de 2e pagina (;


    Ze hoeven elkaar niet alleen maar te haten door botsende karakters natuurlijk. Er kan altijd meer plaats hebben gevonden, hahaha.


    That is a perfect copy of reality.

    Ik vraag me af, zijn de deur eigenlijk ook extra groot en breed ivm de vleugels? En eigenlijk alles wel, bijvoorbeeld ook een extra breed bed? Het ligt denk ik een beetje ongemakkelijk als je vleugel half op de grond hangt :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ben ik de enige die zich afvraagt waarom Pyro überhaupt een potje met roze glitters had? xd

    xJess schreef:
    Ben ik de enige die zich afvraagt waarom Pyro überhaupt een potje met roze glitters had? xd


    nee :D

    Shadowsinger schreef:
    Ik vraag me af, zijn de deur eigenlijk ook extra groot en breed ivm de vleugels? En eigenlijk alles wel, bijvoorbeeld ook een extra breed bed? Het ligt denk ik een beetje ongemakkelijk als je vleugel half op de grond hangt :')


    Dat is eng want dan komen de monsters onder hun bed hun vleugels eraf eten. :c


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    xJess schreef:
    Ben ik de enige die zich afvraagt waarom Pyro überhaupt een potje met roze glitters had? xd


    Ben ik de enige die zich afvraagt waarom Pyro überhaupt nakijkt of de glitter ook in zijn boxershort is geraakt? xd


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Shadowsinger schreef:
    Ik vraag me af, zijn de deur eigenlijk ook extra groot en breed ivm de vleugels? En eigenlijk alles wel, bijvoorbeeld ook een extra breed bed? Het ligt denk ik een beetje ongemakkelijk als je vleugel half op de grond hangt :')


    We zijn in staat om onze vleugels in te klappen. XD


    I have seen my own sun darkened

    FreeThyself schreef:
    (...)

    Ben ik de enige die zich afvraagt waarom Pyro überhaupt nakijkt of de glitter ook in zijn boxershort is geraakt? xd


    Nee (nerd)

    ik had niet verwacht dat ik zoveel lol zou hebben met deze rpg