• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Caution first, always.

    Ik had beter mee kunnen doen met de borrel. ;-;


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Op dit soort momenten zou ik maar al te graag alcohol achterover slaan, high worden of simpel een sigaret roken.
    Echter ben ik verstandig en weet ik ook wel dat ik graag verslaafd zou wíllen worden doordat ik dan een manier heb om deze realiteit te kunnen ontsnappen. Maar ik weet ook wel dat het dan al helemáál mis zal gaan met me, dus ik drink nooit, rook niet en zou bij God niet eens weten hoe ik aan drugs zou moeten komen. Dus dat wordt 'm allemaal niet voor me. Er is niet eens drank in huis lol, en sigaretten stinken dus zo erg graag wil ik dat nu ook weer niet uitproberen.
    I just feel like shit and I've got no clue how to handle things anymore. Things are getting worse and worse. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik weet niet wat mijn knie nu opeens doet, maar ik word er niet gelukkig van, ai


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zoo hee this hits close to home. Casual reminder watvoor loner ik ben.


    The truth is out there.

    De twee minuten stilte zijn mooi, maar waar zijn de minuten voor de mensen die zijn omgekomen in de andere oorlogen en genociden?


    ^ Daar zijn die twee minuten ook voor. Ik dacht ook aan Nanjing en Manilla.


    No growth of the heart is ever a waste

    Salaryman schreef:
    ^ Daar zijn die twee minuten ook voor. Ik dacht ook aan Nanjing en Manilla.


    Maar dat is alsnog lang niet alles. Makes me sad. :<


    This shit makes me wonder. Wonder if this is how it's going to be for the rest of my life.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2018 - 22:40 ]


    The truth is out there.

    Ik weet niet zo goed of ik woensdag naar die verjaardag zal gaan.. Ugh maar ik heb al gezegd dat ik kan, maar ik weet niet of ik het mentaal wel aan ga kunnen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Begin een beetje tuureluurs te worden. Echt bijna elk nederlands musical album is wel ergens op youtube te vinden, behalve deze musical en ik wil deze twee nummers zo graag luisteren en ik wil niet een compleet album kopen als het me maar om 2 nummers gaat, aaghr.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FireKeeper schreef:
    Begin een beetje tuureluurs te worden. Echt bijna elk nederlands musical album is wel ergens op youtube te vinden, behalve deze musical en ik wil deze twee nummers zo graag luisteren en ik wil niet een compleet album kopen als het me maar om 2 nummers gaat, aaghr.


    Staat het niet ergens op Spotify?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oké als je de volgende keer weer gaat zeuren dat niemand wil dan bots ik echt op je gezicht.


    ^Nope, en ook niet op itunes of iets dergelijks. Echt heel vervelend als het precies in je hoofd zit maar je het niet kunt luisteren :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik voel me weer eens zo eenzaam op het moment damn :W


    Caution first, always.

    Weet je wat pas frustrerend is? Wanneer je vriend zegt dat hij verliefd is op jou, maar ook (en miss iets meer) verliefd is op een ander. En die ander is al bezet. En hij weet niet zo goed wat hij moet. En ik ben te gehecht aan hem. Hij heeft het nog niet uit gemaakt maar ik ben echt bang om hem kwijt te raken.


    If you can dream it , you can do it. ( Rein van Duivenboden)