• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Caution first, always.

    Thank god for synthwave


    The truth is out there.

    CaptainMarvel schreef:
    (...)
    Ik heb de serie al gezien haha, Hiccstrid is daar naar mijn mening wel cute, maar iets minder cute dan in HTTYD 2. Ik denk dat ik iets meer heb met volwassen Hiccup, denk ik x'D 't Is ook niet voor niets dat ik HTTYD2 versie ga cosplayen ipv de serie of HTTDY1 x'D
    Ik weet ook al wat rumoeren die ik heb gehoord, maar ik weet niet of je dat al wilt weten, dus ik zet het even onder een spoiler.

    Sowieso zijn er dus al rumoeren over dat het zal gaan over het uitsterven van de draken, wat echt veel te sad is, dus dat wil ik glashard ontkennen, maar ik ben er dus bang voor.
    En ik heb gehoord dat er een Light Fury naar voren gaat komen. Alsin, een witte versie van een Night Fury.


    Volwassen Hiccup is wel knapper, vind ik.

    Maar het zijn slechts geruchten, die hoeven niet waar te zijn. Want ik hoorde juist geruchten dat Toothless dus een andere Night Fury zou vinden en daar mee verder zou willen.

    Een Light fury zou wel geweldig zijn. Ik ben dan vooral benieuwd (als er een in de film gaat voorkomen) wat voor vuur of anders iets hij/zij spuwt.


    Physics is awesome

    Lets give this a try.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Haaaaaaa. Awkward.


    The truth is out there.

    Mweh ik haat het om zo ontzettend op te gaan in anime want djgskghs schattig, om me vervolgens te herinneren dat ik er niet in zit doei

    Verdorie K-On

    [ bericht aangepast op 3 mei 2018 - 21:40 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik heb al twee dagen hoofdpijn help sos


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tja lieverd, de volgende keer dat je besluit om mijn zusje te pesten, moet je er rekening mee houden dat diens zus er ook nog is. En laat die nou eens op internet rondsnuffelen, om erachter te komen dat je zo'n vuil kreng bent die op youtube faked dat ze leukemie heeft en binnenkort doodgaat.
    Buiten het feit dat je iemand wil pesten omdat je jaloers bent, ben je ook nog eens ziekelijk uit op aandacht.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    eigenlijk moet ik wel slapen
    maandag pas weekend
    can't wait

    Is this the moment people start to hate me?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    At moments like these I'm really not feeling rpgs anymore.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kinda broke down crying, now hugging bunny xD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik heb mezelf voorgenomen deze film niet te kijken, vooral niet op dit tijdstip >.>


    No growth of the heart is ever a waste

    Shadowsinger schreef:
    At moments like these I'm really not feeling rpgs anymore.


    Why? :c


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Meegaan om die foto’s van je reis nog te zien.. Nice try. :’) Maar het was wel fijn je weer te zien en te spreken na 2 jaar.


    Ik wil een tuin vol egels

    Yes, this kinda hurts a lot.


    •