• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Caution first, always.

    **** mensen ik date m'n viool gosh ik ben er zo blij mee. Nu nog um leren hoe ik moet spelen though.

    -

    Okay this cosplayer is gorgeous and underrated and they consider me close enough to tag me in their story and I feel so blessed rn ?? The cosplay community is spoiling me too much for my own good (besides 3 certain toxic people ugh).

    [ bericht aangepast op 4 mei 2018 - 0:55 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    'Cause I'm a problem with problems, I know who I am and I'm not no good.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oké de wereld en de mensen daarop zijn even too much voor me dus gelukkig bestaat er zoiets als slapen zodat ik even in de offline modus kan gaan. Adios.


    I can't handle this shit anymore ! Panick attacks during the day now.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Omg het is zulk mooi weer en daar ben ik zo blij mee!!


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Het nieuws binnen krijgen dat Grey's Anatomy naar het einde toenaderd. Het breekt mijn hart, want ik volg de serie al zo lang, like 13/14 jaar al. Als het officieel gedaan is: ik ga in een hoekje huilen.
    Ergens heb ik dit ook wel verwacht dat het ooit zou eindigen en dat is ook logisch, maar waarom????!!!! D:


    One Who Travels A Higher Path.

    Papiliones schreef:
    Het nieuws binnen krijgen dat Grey's Anatomy naar het einde toenaderd. Het breekt mijn hart, want ik volg de serie al zo lang, like 13/14 jaar al. Als het officieel gedaan is: ik ga in een hoekje huilen.
    Ergens heb ik dit ook wel verwacht dat het ooit zou eindigen en dat is ook logisch, maar waarom????!!!! D:


    Ik moet die serie nog steeds een keer van begin tot einde zien..
    Hoeveel seizoenen heeft die serie inmiddels?


    26 - 02 - '16

    Sankofa schreef:
    (...)

    Ik moet die serie nog steeds een keer van begin tot einde zien..
    Hoeveel seizoenen heeft die serie inmiddels?


    De serie is echt goed!
    Inmiddels is hij bezig met seizoen 14, maar het seizoen naderd ook. Het heeft nog twee afleveringen te gaan en dan na de zomervakantie begint seizoen 15. Het is nog niet vastgelegd of seizoen 15 echt het laatste seizoen is van Grey's anatomy, maar men denkt van wel.


    One Who Travels A Higher Path.

    *Zoekt op welke drug je het beste kan gebruiken om iemand een avond compleet te laten vergeten*
    *Zoekt op hoe de combinatie van een afstand en wind te werk gaat bij een sniper*
    *Zoekt op welk gif dodelijk is, maar niet meteen in werking treed*

    Als iemand mijn zoekgeschiedenis doorspit... Jongens, ik ben maar een doorgeslagen schrijver met te veel fantasie, I promise. :')

    Ik wil niet lachen, want dat is een beetje zielig, maar blijkbaar is de voornaam van één van mijn overburen Cock, haha.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik uh. Weet niet zo goed wat ik hiermee aanmoet.

    Waarom nu opeens een anoniem berichtje? Dat voelt heel random en op zekere manieren nog meer hostile dan die out of nowhere vraag van de vorige keer


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik uh. Weet niet zo goed wat ik hiermee aanmoet.

    Waarom nu opeens een anoniem berichtje? Dat voelt heel random en op zekere manieren nog meer hostile dan die out of nowhere vraag van de vorige keer


    Stiekem hoop ik nu dat dit om een anoniem Valentijnsbericht gaat, maar daar lijkt het me nogal laat voor? 🤔

    OTOFT: stiekem baal ik toch wel heel erg dat een aantal foto's niet zijn gelukt doordat vijf puppies constant op mijn voeten stonden en de camera gingen likken... :C zucht.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    TaeTae schreef:
    *Zoekt op welke drug je het beste kan gebruiken om iemand een avond compleet te laten vergeten*
    *Zoekt op hoe de combinatie van een afstand en wind te werk gaat bij een sniper*
    *Zoekt op welk gif dodelijk is, maar niet meteen in werking treed*

    Als iemand mijn zoekgeschiedenis doorspit... Jongens, ik ben maar een doorgeslagen schrijver met te veel fantasie, I promise. :')


    Precies dit dus. Soms stress ik wel eens dat iemand in mijn vriendenkring vermoord wordt en ze dan mijn internetactiviteit gaan doorspitten :’)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Fielding schreef:
    (...)

    Stiekem hoop ik nu dat dit om een anoniem Valentijnsbericht gaat, maar daar lijkt het me nogal laat voor? 🤔

    OTOFT: stiekem baal ik toch wel heel erg dat een aantal foto's niet zijn gelukt doordat vijf puppies constant op mijn voeten stonden en de camera gingen likken... :C zucht.


    Hahaha, oh god, dat is het gelukkig niet, sorry. :'D Nee, ik kreeg een tijdje terug op Tumblr een random bericht van iemand die ik niet kende zonder introductie of begroeting met min of meer "kun je me die pdf sturen?" waarna ik via mijn notes moest ontdekken dat het ging over een boek waarvan ik ooit, maanden geleden, in de tags van een gereblogde post had gezegd dat ik er een pdf van had. Nu kreeg ik net een anonieme ask met "release the pdf blease" (met een b, idk waarom) en ik ben gewoon zo in de war. Waarom anoniem? Het is duidelijk dat het van dezelfde persoon moet komen, en als ik die link niet had gelegd, had ik niet eens logisch kunnen antwoorden. Dit is de meest vreemde aanpak ooit als je probeert iemand om een gunst te vragen.

    En oh jee, puppy's die te enthousiast zijn om je te zien! Interessante problemen heb jij, haha. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben oprecht blij dat ik vanochtend alsnog een paar extra uurtjes heb geslapen damn.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."