• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Caution first, always.

    ik ben nog steeds op van ruzie maken met mn vriendje en moet zo ook nog een nummer opnemen maar mijn stem is verkloot vandaag, fuck my life


    obsessive rage

    Mind, make up your damn mind? Ok? We've been through this a thousand times now.


    The truth is out there.

    Ik ben zo klaar met mezelf momenteel


    26 - 02 - '16

    M'n oma is vandaag precies een jaar overleden.


    No growth of the heart is ever a waste

    jfc, die microtransactions in de HP app. triest.


    Caution first, always.

    Me: friemelt in twintig broeken in pashokjes / alles is te klein of zit niet lekker / staart naar spiegelbeeld met haat.
    Me, kwartier later: koopt menu bij de McDonalds twee uur voordat ze sushi gaat eten.


    Dus je kan wel de hele dag online zijn maar reageren is te moeilijk. Oké dan...

    [ bericht aangepast op 3 mei 2018 - 17:45 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Verkeerd knopje..

    [ bericht aangepast op 3 mei 2018 - 17:45 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    CaptainMarvel schreef:
    I need more Hiccstrid

    WANNEER KOMT DIE VERDOME HTTYD 3 UIT?

    Also: ik wil niet dattie uitkomt, want maybe dat ze Hiccstrid niet meer canon maken en het gaat over het uitsterven van draken en ik wil niet ik wil ik wil niet ik wil ik wil niet ik wil ik wil niet

    *gaat in een hoekje heen en weer wiegen*

    I am not okay


    Ik weet niet of je de serie al heb gezien, zo niet dan zou ik hem zeker gaan kijken want er komt Hiccstrid in voor. Zelf kan ik niet wachten tot HTTYD 3 uit komt, want ik wil weten hoe het verder gaat. Misschien krijgen Hiccup en Astrid juist wel een baby en misschien vind Toothless ook wel een leuke vrouwelijke soortgenoot en krijgen we een mini toothless. Ik weet niet zeker of ik dat aan kan, want ik vind Toothless al zo schattig. Dus mini Toothless is minstens twee keer zo schattig.


    Physics is awesome

    Ik moet me echt weer eens scheren, maar ik wil mijn huid juist rust geven gdnjdv


    Caution first, always.

    Sorta torn between feeling damn good and feeling utter horse shite bad.


    The truth is out there.

    Ik ben zo moe, pff.


    Ik wil een tuin vol egels

    Stroud schreef:
    (...)

    Ik weet niet of je de serie al heb gezien, zo niet dan zou ik hem zeker gaan kijken want er komt Hiccstrid in voor. Zelf kan ik niet wachten tot HTTYD 3 uit komt, want ik wil weten hoe het verder gaat. Misschien krijgen Hiccup en Astrid juist wel een baby en misschien vind Toothless ook wel een leuke vrouwelijke soortgenoot en krijgen we een mini toothless. Ik weet niet zeker of ik dat aan kan, want ik vind Toothless al zo schattig. Dus mini Toothless is minstens twee keer zo schattig.

    Ik heb de serie al gezien haha, Hiccstrid is daar naar mijn mening wel cute, maar iets minder cute dan in HTTYD 2. Ik denk dat ik iets meer heb met volwassen Hiccup, denk ik x'D 't Is ook niet voor niets dat ik HTTYD2 versie ga cosplayen ipv de serie of HTTDY1 x'D
    Ik weet ook al wat rumoeren die ik heb gehoord, maar ik weet niet of je dat al wilt weten, dus ik zet het even onder een spoiler.

    Sowieso zijn er dus al rumoeren over dat het zal gaan over het uitsterven van de draken, wat echt veel te sad is, dus dat wil ik glashard ontkennen, maar ik ben er dus bang voor.
    En ik heb gehoord dat er een Light Fury naar voren gaat komen. Alsin, een witte versie van een Night Fury.


    Deep inside, I've never felt alive

    Waarom heb ik zoveel stress voor deze stomme test? Komaan, Romi, even rustig. Ik kan geen tijdslimieten handelen, maar het zal toch moeten.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ugh, WAAROM IS DEZE SUUUUUUUUUUUUUPER MOOIE JURK ZO DUUR? D:
    *cries in corner*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •